En weer pissen ze naast de pot

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

5 wedstrijden gespeeld en nog steeds 0 punten voor RKC Waalwijk.

Afgelopen vrijdag kwamen ze in actie in eigen huis tegen het altijd gevaalrijke Ado Den Haag. Ado is een directe concurent van RKC. In de eerste vier wedstrijden trof RKC onder andere de eerste drie van verleden seizoen, maar Ado is een club waarmee RKC dit seizoen moet strijden om zogenoemd 'lijfsbehoud'. Dit seizoen zal er wederom één club zijn die rechtstreeks degradeert en twee die nacompetitie mogen spelen.
Ondanks dat het seizoen nog lang is, is het toch zaak om de eerste puntjes te pakken. Je komt die namelijk aan het eind niet meer tekort. En tegen Ado kun je puntjes pakken, zeker in eigen huis.

Maar het mocht allemaal niet baten. Ado was net iets precieser en wist twee keer te scoren.
Wat foto's:

Afbeelding
Derk Boerrigter glipt voorbij aan Ahmed Ammi

Afbeelding
De rappe belg Benjamin de Ceulaer wordt toch steeds vaker klemgezet. Het werk van goede voorbereiding natuurlijk, want de tegenstanders kijken wel degelijk waar ieders krachten liggen en hij wordt dan ook vaak scherp in de gaten gehouden en krijgt weinig ruimte.
Hier werkt Christian Kum met een sliding de bal over de zijlijn.

Afbeelding
Spits Fred Benson zoekt wat extra ruimte op rechts, maar is al bezig met de voorzet. Je ziet hem de 16 inkijken. Wederom is het Christian Kum, maar dit keer heeft hij het nakijken.

En dan was er ook nog voetbal van 'hoog niveau'

Afbeelding
Keeper Barry Ditewig grijpt naar de bal terwijl middenvelder Ruud Berger op de achtergrond alles mist.

Afbeelding
De Ado verdediging toornt hoog uit boven alles wat geel blauw is. Maker van het eerste doelpunt Bogdan Milic spant de kroon en kopt de bal weg uit de '16'.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Foto 3 en 5 vind ik hele mooie!
Mooie expressie en ook mooi vrijgemaakt van de achtergrond!
Jammer van het pissen naast het potje(volgende keer aan luiers denken :lol: ) maar de serie liegt er niet om. Goed gescoord!

Jo :wink:
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
bigbenlonden
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2008 21:38
WoonplaatsCOLON ede

Mooie shoot, vooral die van oud Vitessenaar Benson. Ik kijk uit naar de confrontatie met mijn cluppie uut ERNEM
Canon 400D (kitlens), Canon 50D, Canon 100 Macro EF 2.8 USM, Canon 70-200 L 2.8 USM
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Ik heb wel eens betere series van jou gezien.
Behalve de eerste twee foto's (leuke duels) vind ik het toch niet zo.
Ik heb het idee dat het ook een beetje ligt aan het bereik. 200mm is toch wat te weinig. Kweet het wel, 't is allemaal zo duur tegenwoordig. Heb je de laatste 2 veel moeten croppen? Dat gaat ten koste van de kwaliteit :( Daar zit ik zelf ook altijd mee.. :evil:
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar