Burcht van Cochem

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dutchie1415
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2009 17:49

Afbeelding

Camera Model: Canon (Canon EOS 1000D)
Lens Focal Length: 109,00 mm (EF-S55-250mm f/4-5.6 IS)
Shutter Speed: 1/3200 sec
F-Number: F5,6
ISO: 400
Compensation: EV 0/1

Graag u mening
Haroldvdb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2692
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2007 18:41
CONTACTCOLON

Nette plaat, vind hem alleen wat flets.

Gr. Harold
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

De burcht staat er mooi op, maar jammer dat je niet iets op de voorgrond hebt gezet, bijvoorbeeld een tak, struik of iets anders. Nu lijkt het kasteel een beetje op de achtergrond geplakt en heeft de foto niet heel erg veel diepte. Als je iets op de voorgrond plaatst geef je veel meer diepte in je foto.
Gebruikers-avatar
Dutchie1415
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2009 17:49

Peije schreefCOLONDe burcht staat er mooi op, maar jammer dat je niet iets op de voorgrond hebt gezet, bijvoorbeeld een tak, struik of iets anders. Nu lijkt het kasteel een beetje op de achtergrond geplakt en heeft de foto niet heel erg veel diepte. Als je iets op de voorgrond plaatst geef je veel meer diepte in je foto.
Ik kon dat niet krijgen om wat op de voorgrond te fotograferen omdat een open plek was vanaf een parking .
Dat had een mooie panorama uitzicht op Cochem en een stukje vangrail was geen optie om diepte te maken als er geen tak of wat anders .
Gebruikers-avatar
Scubadero
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 939
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008 16:10
WoonplaatsCOLON Zaandam

Een fraaie foto van de burcht maar er valt wel wat meer uit te halen.

Als ik b.v. het histogram bekijk kun je het contrast nog meer ophalen. Daardoor wordt de foto veel sprankelender.

ISO 400 heb je niet nodig onder deze zonnige omstandigheden. Het gevaar van ruis wordt daardoor groter. 100 of 200 is meer dan genoeg.
Groet,
Deen.

500 px
lichtspel
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 284
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2007 18:20
WoonplaatsCOLON in Brabant

Mooie plaat. Prima scherpte.Ik heb eigenlijk precies dezelfde. Met mijn 300 mm heb ik nog de punt van de grote toren gepakt.
groetjes
Adri
canon 70D, sigma 17-50 , canon 70-300 USM IS, sigma flits,
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar