Fotos door mij gemaakt deze week in de Story

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
djhenkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2009 00:26
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Fotos door mij gemaakt van Ronnie Tober deze week in de Story en daar ben ik best een klein beetje trots op. :D

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=142698[/img]

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=142699[/img]
www.artfotos.nl www.djhenkie.com www.plakletters.net Ik heb teveel hobby's en daardoor te weinig tijd om te werken.
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ik verplaats 'm wel even naar 'publicaties door leden'. In het topic 'mensen' leg je foto's voor ter beoordeling, en in het 'publicatie-topic' mag je pronken met je publicatie!!

Edit: naar 'overig fotogerelateerd', want publicaties kan ik niet vinden :oops:

Gefeliciteerd.


ps. een discussie over dit soort fotografie gaan we niet in dit topic doen; daar kan je een ander topic voor openen !!!
Laatst gewijzigd door 1 op gumpje, in totaal 22 keer gewijzigd.
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
djhenkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2009 00:26
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

thanxx
www.artfotos.nl www.djhenkie.com www.plakletters.net Ik heb teveel hobby's en daardoor te weinig tijd om te werken.
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

En iemand anders geeft een andere mening, en een derde is het met beiden niet eens, en er hoeft er maar één te zijn die z'n mening belangrijk genoeg vindt om er heisa over te maken en je hebt een discussie. En begrijp me goed, discussies lust ik als ontbijt, maar wel op de juiste plek! Dus niet in een topic waarin iemand zijn publicatie deelt.

Okee?! :D
... Spiegel-Werk ...
iivvvii
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2009 20:52

een foto is toch wel meer dan alleen het onderwerp? Moet je toestemming geven dat ze je foto zo mogen uitknippen?
Gebruikers-avatar
djhenkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2009 00:26
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

volgens mij mogen ze een foto uitknippen,het was ook een portretfoto.

ook al publicaties gehad deze maand van een foto van de onthulling van een schilderij van Carla Bruni op oa rtl boulevard,de telegraaf,nederland positief en nog een paar sites en volgende week misschien weer in de story,het gaat lekker,bedankt allemaal. :-D

http://portfolio.artfotos.nl/#60.0 (publicaties)
www.artfotos.nl www.djhenkie.com www.plakletters.net Ik heb teveel hobby's en daardoor te weinig tijd om te werken.
Gebruikers-avatar
RutgerEF
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2009 13:41

Respect, mooie foto's, Henkie. Ookal is de Story een flutblaadje, het streelt toch je ego lijkt me.
EOS 350D / Sigma 24-70 f2.8 EX DG / Canon EF 50mm f1.8 / 8 GB Sandisk Extreme kaartje.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar