Extra geheugenkaarten / imagetank / draagbare cd-brander????

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Digi
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2005 19:59

Ik ben sinds kort in het ezit van de EOS 350D. Aangezien ik de foto's in RAW formaat maak, krijg ik weinig foto's op een 1 GB CF kaart.
Ik sta nu voor de mogelijkheid om nog 2 kaarten erbij te kopen (zodat ik ongeveer 300 foto's kan opslaan), een imagetank erbij kopen of een draagbare CD-brander erbij te kopen. Mijn lichte voorkeur gaat naar de draagbare CD-brander (ivm spreiding risico bij uitval apparaat).
Wie heeft hier ervaring mee?
FastPitch
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2005 07:49
WoonplaatsCOLON Spikecity

Heb zelf een imagetank en ben daar zeer content mee. Extra cf kaartjes klinkt wel leuk voor de korte duur, maar ben bang dat je op vakantie dan weer opslag ruimte te kort komt. (is zowiezo verstandig om een 2e kaartje erbij te nemen naast inmagetank/cdbrander). Hou er wel rekening mee dat je met een kaartje van 1Gb over de capaciteit van een cd-tje heen gaat, weet niet hoe dat wordt ondervangen door het apparaat.
Canon 20D - Zenitar 16 2.8 Fisheye - Sigma 15/30 EX DG DF 3.5-4.5 - Sigma 24/70 2.8 EX DG DF - Canon 70/200 F4L - Sigma 400 5.6 APO - Canon Speedlite 550EX - Xs-Drive Pro 300 - cf's/filters enzo
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar