(Hollywood)Prijzen mediamarkt.

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Closeshooter schreefCOLONdenk dat iedereen wel een haat/liefde verhouding heeft met de MM, vandaar dat het er ook altijd zo druk is, fantastische leuke zaak om rond te lopen en uitgebreid te snuffelen.
Ben er in 3 jaar tijd 2x geweest, de eerste keer 5 minuten en de tweede keer een half uur, was voor en met een ander.
Heb toen zoveel onzin gehoord dat het wel weer een paar jaar duurt eer dat ik er kom.
Ik realiseer me wel dat één verkoper een winkel kan maken en breken,
als de laatste keer er toevallig een verkoper had gestaan die wel wist waar hij het over had dan zou ik er weer anders over praten denk ik.
De haat/liefde verhouding heb ik er denk ik niet mee, kijk liever elders rond.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

scrappie schreefCOLONDe prijsverschillen tussen de winkels onderling is mij ook al vaker opgevallen. Met m'n scanner scheelde het toen 20 euro tussen Amsterdam en Alkmaar.
Maar daar is MM duidelijk over, iedere winkel heeft zijn eigen prijspeil. Dit wordt bepaald op basis van de winkels in de omgeving.
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

scrappie schreefCOLONDe prijsverschillen tussen de winkels onderling is mij ook al vaker opgevallen. Met m'n scanner scheelde het toen 20 euro tussen Amsterdam en Alkmaar.
Maar daar is MM duidelijk over, iedere winkel heeft zijn eigen prijspeil. Dit wordt bepaald op basis van de winkels in de omgeving. MM is geen keten zoals bv V&D. Iedere MM heeft een eigen eigenaar.
Gebruikers-avatar
MSP Photographics ©
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 641
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2008 01:09
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

bobeldijk schreefCOLON
MSP Photographics © schreefCOLONIemand die deze hollywood prijzen kan verklaren.
Dat is voor de enorm goede service die je daar altijd krijgt. :shock:
Voor goede service wil ik ook gerust wat meer betalen maar die hoef je bij MM niet te verwachten zoals je zelf al synisch opmerkte ! :wink: Ik heb ooit wat met mijn matglas gehad wat vervangen moest worden,ik ben toen met mijn camera naar een vakfotograaf gegaan die hem naar Canon heeft opgestuurd.Had ik de camera daar gekocht had ik een vervangende body mee gekregen.Helaas was ik toen nog zo dom om mijn camera te kopen bij Dixons,een fout die ik NOOIT meer van mijn leven maak overigens !(over service om te huilen gsproken) :lol:

Ik blijf het prijsverschil met bv cameranu wel heel erg groot vinden,laatst genoemde is toch ook een winkel waar je in principe kan binnen lopen om je spullen af te halen ?Typerend voor MM vond ik hoe de 50D erbij stond,het lcd scherm was zo vet doordropen van de vingerafdrukken dat je de info op het schermpje niet meer had kunnen zien,poets dat ding zo nu en dan denk ik dan... :roll:

Overigens koste het me veel moeite om mijn mond te houden toen ik die verkoper tegen dat nietsvermoedend meisje bezig hoorde.Nadat ze had opgemerkt dat de camera die ze op het oog had veel duurder was bij bol.com en haar was opgevallen dat deze bij MM goedkoper was,stond ze nog voordat ze het goed en wel in de gaten had bij de camera tassen.De verkoper vond het namelijk belangrijk dat ze een mooie grote tas kocht.Deze moest 'op de groei' want ze zou toch wel binnen afzienbare tijd een collectie lenzen hebben.Dan gaan mijn teennagels krullen als ik zoiets hoor en moet ik echt mijn best doen me niet in zo'n 'gesprek' te mengen.Hij luisterde nauwelijks naar haar en hij zag overduidelijk dikke eurotekens,dat gesprek gadegeslagen te hebben wist ik weer meteen dat MM niet de juiste winkel is om dergelijke spulletjes aan te schaffen.Jammer dat ze duidelijk voor hun eigen beurs gaan ipv oor en oog te hebben voor hun klanten.Een tevreden klant keert tenslotte terug maar dat schijnt er vandaag de dag niet meer toe te doen voor de meeste ondernemers.De klant is al lang niet meer koning...

Gr,

MSP.

PS:

Voor het geld dat ik voor de 50D bij MM zou moeten neertellen heb ik bij cameranu de body,een grip,wat opslag kaarten EN verschillende sets accu's voor hetzelfde geld.Ik blijf dat prijsverschil te groot vinden,ik denk dat ik v/d week toch even terug ga en een verkoper gek maak door te vragen waarom die prijsverschillen zo groot zijn.Ben heel benieuwd wat voor l*lverhaal ze mij op mijn mouw proberen te spelden,daar gaat hun slogan... :mrgreen:
Tomorrow is what you make of it...
[url=http://www.istockphoto.com/MSP_Photographics]MSP @ iStock[/url]
Gebruikers-avatar
MSP Photographics ©
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 641
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2008 01:09
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Sarpa schreefCOLON
scrappie schreefCOLONDe prijsverschillen tussen de winkels onderling is mij ook al vaker opgevallen. Met m'n scanner scheelde het toen 20 euro tussen Amsterdam en Alkmaar.
Maar daar is MM duidelijk over, iedere winkel heeft zijn eigen prijspeil. Dit wordt bepaald op basis van de winkels in de omgeving. MM is geen keten zoals bv V&D. Iedere MM heeft een eigen eigenaar.
Dat is met supermarkten ook zo,het aanbod en prijsverschil binnen dezelfde ketens is soms ook aanzienlijk te noemen... :wink:
Tomorrow is what you make of it...
[url=http://www.istockphoto.com/MSP_Photographics]MSP @ iStock[/url]
Gebruikers-avatar
Ivo21
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2009 23:47
WoonplaatsCOLON Landgraaf

het is inderdad zo dat de prijzen per MM verschillen vanwege het feit dat ze met de prijzen mee moeten gaan van de concurrenten binnen een straal van 15 KM en dan hoeft het dus niet altijd te zijn dat ze goedkoper zijn maar meestal met een bewijsje doen ze er niet moeilijk over en proberen ze altijd een oplossing te zoeken.
Canon 400D, BG-E3, 18-55, 55-250 IS, speedlight 430EX II, Lowepro slingshot 100AW
jago
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 319
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2006 07:08
WoonplaatsCOLON Drunen

een maat van mij (zit ook op het forum hier) heeft dankzij de mediamarkt extra korting gekregen bij de BCC op een 450d.

In breda zitten de BCC en de Mediamarkt praktisch naast elkaar....en allebei hebben ze de laagste prijsgarantie...
Afotos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 949
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009 18:38
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Moet je bij beide winkels eens kijken wat je betaalt voor een losse 17-85 IS lens.
Ze hebben allemaal laagste prijs garantie, maar alleen ten opzichte van een select groepje 'concurrenten'.

Dergelijke winkels hebben met bodies soms mooie aanbiedingen en op alle andere artikelen betaal je makkelijk 25% meer dan elders.

ik ben toch niet gehek!?
757D + 8-400 mm
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar