Mijn eerste voetbalwedstrijd

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
nienfotografie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2009 11:58
WoonplaatsCOLON maasbree
CONTACTCOLON

Hallo allemaal.
Gisteren was de finale tussen maasbree en baarlo. (super Derby)
Baarlo heeft trouwens gewonnen.
Ik dacht neem mijn fototoestel maar eens mee en probeer er eens wat leuks van te maken. Dit was mijn eerste keer sportfoto's maken.
Het is me wel goed bevallen, en ik zal dit zeker vaker doen.
Graag jullie mening.
Bijvoorbaatdank.

1

Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding
Gebruikers-avatar
EoneX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 633
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2009 07:06
WoonplaatsCOLON Apeldoorn
CONTACTCOLON

Ik kan nog niet echt veel commentaar op voetbal foto's geven, dus voor wat het waard is.... Heb ik namelijk (nog) geen ervaring mee, maar wilde wel even zeggen dat die tekst door de foto's heen mij heeeel erg stoort.

Verder zie ik wel dat je er rekening mee hebt gehouden dat je geen ruggen hebt genomen.

Nummer 1 en 4 zijn eigenlijk bijna dezelfde shot.
#2 mooie actie
#3 moet ik echt het ondewerp zoek

Laatste is in ieder geval een lekker feestje :)
Ach ja, wie ben ik?
Onze Foto's gemaakt met een Canon.
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Voor de eerste keer een prima serie! Om toch een klein beetje opbouwende kritiek te geven om van te leren;
- De diafragma keuze van foto 2 is te klein. (kan op mijn werk geen exif bekijken) Kies hier bijv. (indien mogelijk) f/4 of het liefst 2.8.
- buiten dat foto 1 en 4 bijna hetzelfde zijn, mis ik actie, zoals op foto 2. Een sprint duel of een kopduel was mooi geweest.
Foto 1 en 4 zouden het prima doen als voetbalplaatjes :wink:
- Jammer dat op foto 5 de persoon aan de rechterkant er maar miniem op staat. (volgens mij staat de horizon ook scheef :wink: )

Ondanks de grote scherpte diepte vind ik foto3 toch de mooiste van je serie. Gewoon lekker weer proberen.

[offtopic]waarom een tekst door je foto's? Bang dat de VI je foto's jat?[/offtopic]
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
johannes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2005 17:53
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Met welke apparatuur heb je de foto's gemaakt? Ik kan geen exif ontdekken namelijk. Is handig voor het geven van tips voor de volgende keer.

Ik bekijk net de foto's op je website en daar staan veel mooiere tussen als die je hier geplaatst hebt.
3 camera's, 3 lenzen, 12 gb geheugenkaarten, 1 flitser, 2 tassen, 3 statieven, 1 afstandsbediening.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar