Lammetje

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Joost92
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2009 15:39

Na het zien van al die prachtige foto's hier in dit showcase gedeelte begin ik een klein beetje te twijfelen, maar hierbij toch een foto van pas geleden:

Afbeelding

(Vervang deze versie later voor eentje zonder logo)
Gebruikers-avatar
Miccie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3175
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2006 15:42
WoonplaatsCOLON Schinnen (Zuid-Limburg)

Ik vind het zeker geen verkeerde opname. Mss wel wat centraal en oogt ook een beetje donker op mijn monitor. Het grootste minpunt vind ik echter de linker bovenhoek die voor mij best wel afleidend is.

Groet Michel
Amateurs worry about equipment, professionals worry about money, masters worry about light.
Navigator

Het lammetje gaat meer "leven"als je als fotograaf op hoogte komt van het "model". Nu ia het een plaatje van bovenaf.

Peter
Gebruikers-avatar
ahaverkamp
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 939
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2007 10:17
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Navigator schreefCOLONHet lammetje gaat meer "leven"als je als fotograaf op hoogte komt van het "model". Nu ia het een plaatje van bovenaf.
Meestal krijg je dan ook allerlei andere rommel (zoals hekken) op de foto. Bij bovenstaande foto vind ik het gekozen standpunt prima, enkel dat andere lammetje linksboven is jammer.
3 kastjes met extra handvat, 12 buizen met glas en 4 lampjes
Akumal

Qua compo lijdt inderdaad de pootjes linksboven erg af. Ik vind de kleur van het lammetjes ook niet zo mooi. Komt erg warm/gelig over.
Een andere witbalans bied waarschijnlijk uitkomst.

rob.
Joost92
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2009 15:39

Bedankt allemaal, hier kan ik wat mee.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar