Jeanine in de studio

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ganz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 717
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2008 22:25
WoonplaatsCOLON provincie Utrecht
CONTACTCOLON

Navigator

Zo'n backdrop met al die kreukels is killing :cry: ...............

Platen zijn (nog) erg geposeerd/onwennig. Daarnaast had je vooral in de 2e plaat een iets hoger standpunt moeten innemen om de compositie wat beter te krijgen.

Peter
Gebruikers-avatar
DvD
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 285
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 11:08
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

foto 1:
scherpte ligt niet op de ogen, en vind de ruimte links te veel

foto 2 en 3:
hier wil je te veel op de foto zetten, ik vind de foto's erg rommelig door a. de achter/ondergrond, b de tafel en c de 'vieze' schoenen

foto 4 vind ik je beste uit de serie maar had m liever in de portret stand gezien.

ik hoop dat je er wat mee kan
..
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Ik vind het ook wat rommelig met die kreukels, de vierde had ik dan graag weer in kleur gezien, want dan komen die ogen denk ik nog beter uit. Gebruikte je 1 lamp als verlichting?

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
Ganz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 717
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2008 22:25
WoonplaatsCOLON provincie Utrecht
CONTACTCOLON

Bedankt voor de reakties.

Wat betreft de verlichting, ik gebruikte met de serie inderdaad 1 lamp.
die kreukels heb ik expres zo gedaan, voor het nochelante, maar dat is dus ECHT niet mooi ?

Wat betreft de schoenen, moet alles perfect zijn ?
Ik vind die schoenen lekker eigenwijs, pas goed bij Jeanine.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

CodeCOLON Alles selecteren

die kreukels heb ik expres zo gedaan, voor het nochelante, maar dat is dus ECHT niet mooi ? 

Altijd lastig om te zeggen wat mooi is
Iedereen geeft gewoon zijn mening. En jijzelf ook dus als jij en het model het mooi vinden is het okee. Persoonlijk vind ik de kreukels in deze setting ook niet mooi. Niet met die kruk zo. Het was waarschijnlijk wel leuker geweest als het meisje los zonder kruk op het kleed met kreukels gezeten had. Overigens vind ik nr 1 een heel mooi portret (ook met de ruimte links)
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar