Anneli@PiaR-Fotografie [18+]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Klein, maar zeer fijn zullen we maar zeggen. Wat heb je bij Anneli maar weinig opnamen nodig om de perfecte opname te maken. En pauze...die kent ze niet...gaan is haar motto... Zeer prettige daagje zo!

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MarieCanon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1998
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2009 11:48
CONTACTCOLON

Foto 1 is bij verre de favoriet van je foto's!!! Erg mooie zwart-wit omzetting.
[zeikmodus] er zitten een paar haren voor haar oog...[/zeikmodus]

Foto 6 vind ik haar haast een pop... Haar gezichtsuitdrukking is nogal... Kill...
[i]400+7D's & 577mm's + 430 flitsen...[/i]
That's right, I'm checking out your body!
Gebruikers-avatar
Mischa67
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 16:09
WoonplaatsCOLON Maassluis
CONTACTCOLON

Ook bij mij is foto 1 verreweg favoriet (de andere foto's zijn overigens ook heerlijk om naar te kijken).
Foto 6 vind ik geen lekkere pose. Beetje onhandig...
Diving is life, anything else is just surface interval!
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Ja, voor mij ook de enige mooie foto is één. Hier hou ik van en is helemaal mijn stijl. De rest is wel héél erg geposeerd. Technisch qua belichting (hoewel iets te donker) etc is het natuurlijk dik in orde maar ze spreken mij gewoon niet zo aan dit soort foto's. Maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk :wink:
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

martinus schreefCOLONJa, voor mij ook de enige mooie foto is één. Hier hou ik van en is helemaal mijn stijl. De rest is wel héél erg geposeerd. Technisch qua belichting (hoewel iets te donker) etc is het natuurlijk dik in orde maar ze spreken mij gewoon niet zo aan dit soort foto's. Maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk :wink:
foto's hebben hier en daar een zeer hoog dynamisch bereik en je hebt dus een erg goede monitor nodig om alles te kunnen zien wat ik er in gestopt heb. Thuis op mijn laptop zie ik ook lang niet alles van wat ik de studio zag
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Prima serie. De douchefoto vind ik ondanks dat 'ie technisch natuurlijk goed is minder fijn. Kan komen door dat donkere deel in haar gezicht; ik houd meer van zichtbare ogen, dus wellicht dat het daaraan ligt. Verder, nogmaals, fijne platen van een fijn model. Ik had haar op de ZOOM.DVD gezien en kort daarna gesproken op de Experience. Ze komt erg aardig over. Zou ook nog wel eens met haar willen shooten, want ze is typisch iemand die IRL compleet anders toont dan op de foto. Als er iemand fotogeniek is...
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Wat een knaller is 1! Als d'r oog helemaal vrij was geweest van haren was ie echt helemaal af geweest. De rest spreekt mij gewoon iets minder aan, maar neemt niet weg dat ik het aan knappe serie vind. Bij #6 vind ik dat het model teveel in de linkerhoek gepropt zit. Er zit boven in het frame veel ruimte die niet gebruikt wordt, wat strakker kaderen kan nog wel. Een eventueel half lampje kan wel weggeshopt worden. ;-)

groeten Sarpa
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Ik vind ze mooi, erg mooi, vooral de donkere foto's. Helemaal mijn stiel, ik ben gek op het gebruik van licht op deze manier.
Die laatste vind ik dan misschien daarom ook wat minder sterk maar ook wel omdat de belichting (ringflitser?) erg veel diepte uit het gezicht van je model haalt.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Scubadero
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 939
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008 16:10
WoonplaatsCOLON Zaandam

Nummer 1 vind ik op een haartje na ontzettend mooi.

Sowieso een erg mooie serie.
Groet,
Deen.

500 px
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

MartinPhili schreefCOLONIk vind ze mooi, erg mooi, vooral de donkere foto's. Helemaal mijn stiel, ik ben gek op het gebruik van licht op deze manier.
Die laatste vind ik dan misschien daarom ook wat minder sterk maar ook wel omdat de belichting (ringflitser?) erg veel diepte uit het gezicht van je model haalt.
Martin
nee geen ringflitser al komt het gebruikte licht wel overeen met dat resultaat. Ik heb via muren en doeken van het model afgeflitst om zo een heel zacht natuurlijk licht na te bootsen. Dit lijkt heel erg op het natuurlijke licht dat hier ook kan vallen, alleen was het gister veel te somber weer daarvoor. Dus de natuur een handje geholpen... Wat je dus ziet is flitslicht dat via een heel groot oppervlak van alle kanten heel zacht terug komt. Alleen op sterk reflecterende voorwerpen, zoals het gouden tafeltje, kan je wat richting ontdekken aan het licht
Gebruikers-avatar
janay
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 651
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2007 14:14
WoonplaatsCOLON Berghem
CONTACTCOLON

Nummer 1 is voor mij persoonlijk absoluut top. Hele mooie sterke zachte plaat. De rest is eerlijk gezegd niet echt mij smaak. Technisch wel oke maar ze pakken me niet echt.
Maar die eerste :lol: :lol: :lol:

groetjes patricia
http://www.jrf-fotografie.nl


Canon 5dmarkII + 40d + canon 50mm 1.2 + canon 24-105 4.0 + canon 100mm 2.8 macro L + Speedlite 430 EX
Gebruikers-avatar
Roza
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008 16:05
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Foto één vind ik prachtig, de rest doet me vrij weinig, niet mijn smaak denk ik. De laatste vind ik opzich een gaaf idee, dat kille, maar ik vind de achtergrond wat te druk en haar hand lijkt wat geposeerd.
Welcome to my world, www.rozaschous.weebly.com
Gebruikers-avatar
Erwin 350D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 200
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2008 12:46
WoonplaatsCOLON Jubbega

Foto 1 is idd prachtig, ook 2 vind ik zeer het bekijken waard, alhoewel haar voeten imo een beetje storend aanwezig zijn. Kan niet precies invullen waardoor ( ben maar hobbyist :wink: ).
Rest doet me niet zoveel.
[size=67]EOS350D/EF-s 18-55/EF28-105 1:3.5-4.5 II USM/ 430EX[/size]
Doch jo ding en lit de lju rabje
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar