Rotterdam Marathon 2009 (verzameltopic?)

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Fotome
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2009 00:26
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik ben blij dat je uitgenodigd bent, bijzonder bedankt voor de opbouwende kritiek!
Canon EOS 450D / Canon 18-55MM / Canon EF 55-200mm 1:4.5-5.6 ll USM‏

| [url=http://www.fotome.nl]Vernieuwde Website!![/url] | What you think?...
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Hoi dejong1racing

bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk, dat ik meer op verschillende plaatsen langs het parcour foto's had moeten maken. Goede tip dus. Het was voor mij de eerste keer dat ik bij een dergelijk groot evenement langs de kant stond. Goede ideeën dus voor een volgende keer. (Al loop ik dan misschien wel weer mee, want dat is toch ook wel erg leuk)

Als beginnend fotoamateur ben ik al erg blij met een mooie scherpe foto en een mooie compositie. Maar we proberen de lat wel steeds hoger te leggen. de tips die ik hier op het forum krijg zijn daarbij een goed hulpmiddel.

Overigens is Rotterdam verrassend groener dan je denkt. :lol:
Ik zal proberen om daar een volgende keer eens iets van te laten zien.

groet

Peter
Padraig
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2009 21:36

dejong1racing schreefCOLON@Padraig
Leuk om al die sponzen in beeld te brengen, maar probeer er dan ook echt in te kruipen. Nu heb ik het gevoel dat er veel sponzen zijn, maar door er echt tussen te gaan liggen wordt dit gevoel nog veel sterker
De tweede foto is voor mij niet meer of minder dan een banaan die voor de loper hangt.
Wanneer je dat verhaal wil laten zien, vertel dan meer. Met andere woorden mag je best meer in beeld brengen van degene die de banaan aangeeft. Nu heb je links erg veel loze ruimte.
Jij zult de webloggers Jacqueline & Danielle wel kennen, maar mij zegt het niets.
Bedankt voor de kritische blik, daar kan ik wat mee. Ik zie ook wat je bedoelt met de 1e foto om nog veel sterker het gevoel te geven van die vele sponzen door er dichter op te zitten.

Wat foto 2 betreft heb ik links inderdaad (te) veel ruimte die niet relevant is, maar ik dacht dat het in beeld brengen van de aangever juist minder interessant zou zijn. Achteraf gezien had dat wel beter geweest ipv lege ruimte links.

Ik neem aan dat die opmerking over die webloggers enigszins cynisch bedoeld was en/of bedoeld was om duidelijk aan te geven dat je er niets mee kunt/hebt.

Bedankt voor je opmerkingen, hier zal ik in het vervolg op letten en proberen toe te passen.
Canon EOS 450D, Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar