[ERVARING] Touchdown Photo, Amersfoort

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

flyer schreefCOLONHeeft hij een winkel aan huis, of is het alleen een virtuele zaak?

Ik woon nl in Amersfoort en ik kan eventueel bestelde objectieven goedkoper afhalen ,dan met TNT laten versturen, lijkt me.

Freek
Verkoop aan huis.
Voorraad heeft hij niet veel, echter heeft wel snel de bestelde artikelen, in huis.
Ik ben er ook al een paar keer geweest.

Grt Caspar
Laatst gewijzigd door 1 op C@sp@r, in totaal 9 keer gewijzigd.
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
jeveos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3411
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2006 11:18

flyer schreefCOLONHeeft hij een winkel aan huis, of is het alleen een virtuele zaak?
Gewoon even bellen, je kan het zo bij Michael afhalen als'ie het op voorraad heeft.
De aarde is rond... zo rond als een pannenkoek!
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Michael heeft een nieuwe site gelanceerd.
Ziet er goed uit op het eerste gezicht.

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
nielz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 482
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2007 18:37
WoonplaatsCOLON den bosch
CONTACTCOLON

en er staat reclame op voor deze site :lol: .

https://secure.touchdown-photo.eu/gastenboek&x=1
EOS 500 :: EOS 850 :: EOS 30D+grip :: EOS 5D+grip :: 50mm 1.8 II :: 24-70L 2.8 :: Tamron 17-35 2.8/4.0 :: 430EX II :: Lowepro rugzak :: Statief ::
Gebruikers-avatar
JelZo
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2007 23:08
WoonplaatsCOLON Zaandam, NH
CONTACTCOLON

Ik heb het grootste deel van mijn order bij TDP nu binnen, zeer snel en goed afgeleverd. Als ik wat nodig heb weet ik waar ik moet zijn.

De 'kleine' attentie, die eigenlijk niet klein is, bevalt erg. Ben er trots op! Echt geweldige service van Touchdown Photo.

Michael geeft snel, goed en persoonlijk advies over de producten die hij verkoopt.

Daarnaast is de nieuwe webshop erg overzichtelijk, mooi en handig!
[size=67]Canon 40D + Canon 17-85mm IS USM + Canon 50mm + Sigma 530 EX DG Super[/size]
Gebruikers-avatar
Jelte
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 371
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2007 06:32
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Ik heb gisteren de Canon EOS 1D Mark III en de Canon EF 70-200 f/2.8 L IS USM besteld bij Michael en deze gelijk diezelfde avond kunnen afhalen in Amersfoort.
Dit was mijn eerste bestelling bij Touchdown Photo en waarschijnlijk ook niet mijn laatste.

De service is uitstekend; ik kreeg heldere uitleg over de camera. Keurige en snelle afhandeling van de bestelling. Zeker aan te raden!
De nieuwe website is overzichtelijk uiterst gebuikersvriendelijk.

Jelte
[size=75]Kijk ook eens naar mijn dagelijkse [url=http://www.jeltedeboer.nl/commute/]photoblog[/url][/size]
Gebruikers-avatar
Nagtie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1030
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 01:38
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Ik heb een hele goede ervaring, en 1 waarvan ik nog even afwacht of dat zo is.

De eerste was een lens, die ik graag wilde en in de aanbieding was, helaas kwam mijn salaris precies nadat de sluiting van de actie was. Dit voorgelegd, waarop ik de lens mocht bestellen een voor een klein bedrag kon aanbetalen! Na dit gedaan te hebben, heb ik de lens gewoon voor de actie prijs kunnen krijgen. Ook nog eens in de avond besteld, en in de ochtend opgehaald.

Vorige week een bestelling gedaan van wat dingen, daar miste een stukje bij, dit gelijk gemeld, goede oplossing geboden, waarbij hij hem zou opsturen, vandaag nog niks gehad, volgens michael al verstuurd, maar zal er toch nog eens 1 opsturen... Helaas nog niet ontvangen, vandaag nog een mail gestuurd, zonder gezeur wordt er gewoon nog 1 verstuurd!
Ik denk dat menig winkel zou denken nou zoek het even uit!

Wel een fijne mentaliteit, en denk dat hier nog geld zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!

Ik hoop hem vrijdag binnen te hebben want dan ga ik een weekend vogelen!
Laatst gewijzigd door 1 op Nagtie, in totaal 3 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Gisteren een flitser besteld, vandaag in huis met een leuke attentie.
Goed hoor!!

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
Nagtie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1030
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 01:38
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Ik heb mijn onderdeeltje binnen! Erg fijn! Nu kan ik lekker gaan fotograferen!
Gebruikers-avatar
Andras
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2005 18:12
WoonplaatsCOLON Zandvoort
CONTACTCOLON

TDP is heel prettig zaken doen! Michael van de Mee runt een zeer proffesionele fotografie-winkel en site. Service is van hoog niveau, kennis van zaken, top ondernemer... Kun je blind bij kopen...

Groet,
Greetz

Andras

http://www.afterburnerphotography.com
Canon gear and lots of rental
Dirk-Jan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2008 20:32
WoonplaatsCOLON NO-Veluwe (omg. Epe)

Het wordt wat eentonig, maar ik sluit me er ook bij aan!

Klein jaartje geleden een 430EX-flitser besteld bij Touchdown Photo. E-mails worden snel, netjes en correct beantwoord, en afspraken worden goed nagekomen.

Omdat ik vorig jaar stage liep in Hengelo (Ov.) heb ik gevraagd of 'ie hem kon 'overhandigen' op het station in Amersfoort, zodat ik net als anders de intercity kon nemen, alleen nu uit kon stappen in Amersfoort in plaats van in Deventer. Was geen probleem, waarna we een tijdstip hadden afgesproken. Op de dag zelf nog even gebeld voor die tijd door Michael, ter herinnering.

In Amersfoort kreeg ik nog e.e.a. aan informatie over alle functies van de flitser, en werd me de gelegenheid geboden om de flitser even te proberen.

Kortom: Prima zaak, korte lijnen, klantgerichte en kennisvolle ondernemer die rekening houdt met je wensen en prijzen hanteert op het niveau van Konijnenberg. Je wordt prettig geholpen.

Klein nadeel voor Michael is dat zijn naamsbekendheid nog een beetje op z'n gat ligt. Konijnenberg is natuurlijk een fenomeen in dit wereldje. Uiterst vakkundig personeel, zeer uitgebreide probeermogelijkheden, een grote winkel, erg vriendelijk en zeer scherpe prijzen. Michael biedt - op de grote winkel na (ben niet thuis geweest, maar als ik de verhalen hier moet geloven - eigenlijk precies hetzelfde. Een verkoper die niet bóven, maar náást de klant staat. Nu nog even de naamsbekendheid verbeteren, en Konijnenberg heeft er een geduchte concurrent bij!
EOS 40D, EF 24-70mm F/2.8L, EF 70-200mm F/2.8L, Speedlite 430EX, Manfrotto 055XDB, B&W-filters (UV, polarisatie)
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Dirk-Jan schreefCOLON... en Konijnenberg heeft er een geduchte concurrent bij!
Om er wat perspectief in te brengen: gelukkig zijn er meerdere geduchte concurrenten van Konijnenberg, zeker in de Randstad.
Anders wordt het wat eentonig.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Dirk-Jan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2008 20:32
WoonplaatsCOLON NO-Veluwe (omg. Epe)

Dus als je er een geduchte concurrent bij krijgt, wil dat zeggen dat dit ook direct de enige concurrent is....? :roll:
EOS 40D, EF 24-70mm F/2.8L, EF 70-200mm F/2.8L, Speedlite 430EX, Manfrotto 055XDB, B&W-filters (UV, polarisatie)
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Dirk-Jan schreefCOLONDus als je er een geduchte concurrent bij krijgt, wil dat zeggen dat dit ook direct de enige concurrent is....? :roll:
Het is "not done" om in een topic over een bepaalde leverancier een ander aan te prijzen.

Dat kan een vervelende marketingtechniek zijn.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
nrtrally.tk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 152
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 10:34
WoonplaatsCOLON Barneveld
CONTACTCOLON

bestaat deze zaak nog wel, ik kan geen werkende site meer vinden?
Canon 30D -EF 17-40 F4[color=red]L[/color] - EF 50 1.8II - EF-S 17-85 IS - EF 70-200 F4[color=red]L[/color] IS - Speedlite 580EXII - EG-200
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Ja hoor!

Volgens mij heeft die al een tijdje http://www.touchdown-photo.eu/ als adres...

Goede zaak waar ik alleen maar lof over kan uitspreken!

Goede service, snelle communicatie, goede levertijden en misschien nog wel het belangrijkst goede prijs! :)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Akumal

BasZ schreefCOLONgoede levertijden
Grrrrrrrr ik wacht al een maand :evil: . Maar daar kan touchdown natuurlijk ook niets aan doen.
De heren bij Canon moeten eens 1 tandje hoger gaan draaien.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

@ Akumal -> daar kan inderdaad Touchdown ook bar weinig aan doen!

Maar toen de 5D MKII net uit was, was die niet overal te krijgen.
Touchdown had er nog wel een paar setjes kunnen regelen gelukkig, ik was blij!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Akumal

Is inderdaad top, en wat je ook al aangaf zijn de prijzen zekers niet verkeerd.
Ben nu aan het zoeken voor een Manfrotto en die gaat misschien toch ook uit Amersfoort komen :wink: .
Sylvia*
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2008 22:20
CONTACTCOLON

ook maar even mijn steentje bijdragen dan -
afgelopen augustus heb ik er mijn sigma 10-20 en mijn canon 35 2.0 besteld.
Even later het pakketje opgehaald, en het leek me al zo licht, was helaas een 430ex verstuurd en een mevrouw ergens anders in het land zat opeens met twee lenzen. Gelukkig na een telefoontje super snel en goed opgelost, en had ik nog geen week later alsnog mijn lenzen in huis.
Het contact was prima, aardige kerel! De prijzen waren ook super, dus mocht ik ooit weer iets nodig hebben ga ik vermoedelijk weer bij touchdown kijken.
[size=75][url=http://www.fotoboeken.net]www.fotoboeken.net - fotoboek prijzen vergelijken[/url]
[url=http://www.canvas-prijzen.nl]www.canvas-prijzen.nl - canvas prijzen vergelijken[/url]
[/size]
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar