15-jarige sportfotograaf bij Omroep Brabant

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Calmtwood
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2008 16:55
WoonplaatsCOLON Brabant

Grappig filmpje, leuk om zo'n jonge gast met zo'n enorme Canon-lantaarnpaal langs het veld te zien zitten.

Klik hier voor de tekst + tv-item
[url=http://www.flickr.com/photos/calmtwood/]Calmtwood@Flickr[/url]
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Blijkbaar geld teveel!

Dikke cam / lenzen / iMac!

En dat voor die leeftijd!

Toen ik zou oud was, was ik blij met een Walkman (met die bandjes!).
En zo oud ben ik nog niet (bouwjaar '81).
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
Calmtwood
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2008 16:55
WoonplaatsCOLON Brabant

Ik denk dat z'n vader daar wel een steen aan bij heeft gedragen ;-)
[url=http://www.flickr.com/photos/calmtwood/]Calmtwood@Flickr[/url]
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Ik denk dat ie hem gewoon van paps "geleend" heeft hoor.

En als je vader al proffesioneel sportfotograaf is dan wordt het natuurlijk wel een stuk makkelijker allemaal.
Neemt natuurlijk niet weg dat je als nog het oog ervoor moet hebben. (Al maakt die burst mode het hem wel een stukkie makkelijker) :wink:
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Die goser heeft inderdaad mooi spul! Ik ben ook nog maar 20, maar toen ik 15 was had ik zulk materiaal echt niet!

JW
Laatst gewijzigd door 1 op jwkempeneers, in totaal 4 keer gewijzigd.
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
Afotos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 949
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009 18:38
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Sushi schreefCOLONIk denk dat ie hem gewoon van paps "geleend" heeft hoor.
Lijkt mij ook!
757D + 8-400 mm
Gebruikers-avatar
Expression
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 204
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008 14:41
CONTACTCOLON

Lekker belangrijk waar hij het vandaan heeft :lol:
Hij staat er wel en hij doet het wel.
En volgens mij hoor ik vaak, wat voor een materiaal een fotograaf ook heeft hij moet wel het gevoel er voor hebben :lol:
Canon 50D *Canon 17-85 mm IS USM***Falcon Eyes Flitsset ss110F
Gebruikers-avatar
martijnb
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2006 16:52
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

De ingang (zijn vader) is er voor die jongen, maar hij moet het wel waar maken en volgens mij lukt dat hem aardig.

Over de burst mode; heb bij veldrijwedstrijden gestaan waar iemand op een monopod een 1ds had, de knop ingedrukt hield en jawel rustig zijn koffie op dronk...
www.martijndebie.nl
Gebruikers-avatar
Constant
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 545
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2007 20:15

Als je weet dat je het kan terugverdienen, dan wordt het een stuk makkelijk om het geld te lenen. En als het meer is dan een hobby en ter voorbereiding van een loopbaan als fotograaf, dan is het ook een deel van zijn toekomst.

In ieder geval een veel betere investering dan zo'n scooter waarmee menig welvaartskind wordt verwend (en die ik nooit gekregen heb :oops: ).
Canon 400d - Canon 10-22 - Canon 24-105L IS 4.0 - Canon 17-85 IS - Canon 70-300 IS - Kenko 1.4 converter - hoodman hoekoculair - Expodisk 77mm - Canon MP970 - Elements 5.0 - 7" Neovo digitale lijst - tussenringen
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

wil je der over praten :wink:
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
Constant
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 545
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2007 20:15

Als menig veertiger (net 40 geworden en na 2 jaar tot de midlife crisis) compenseer ik het gewoon door overdreven aankopen die ik eigenlijk niet nodig heb, maar die wel leuk zijn om te hebben (zie signature :wink: ).
Canon 400d - Canon 10-22 - Canon 24-105L IS 4.0 - Canon 17-85 IS - Canon 70-300 IS - Kenko 1.4 converter - hoodman hoekoculair - Expodisk 77mm - Canon MP970 - Elements 5.0 - 7" Neovo digitale lijst - tussenringen
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

bedoelde eigenlijk die scooter :D
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
Constant
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 545
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2007 20:15

Naarmate de midlife crisis nadert, komt de scooter ook dichter in de buurt :roll:

Eigenlijk fiets ik liever, ging meer om het idee dat het me niet werd gegund (de rest van de niet gekregen spullen laat ik even zitten). Daarom ben ik altijd blij te zien dat er gelukkig wel ouders zijn die willen investeren in de toekomst van hun kroost.

Misschien kan ik het geld van de scooter beter besteden aan een 50D, heb ik die nodig? Nee, maar het is wel mooi om te hebben.
Canon 400d - Canon 10-22 - Canon 24-105L IS 4.0 - Canon 17-85 IS - Canon 70-300 IS - Kenko 1.4 converter - hoodman hoekoculair - Expodisk 77mm - Canon MP970 - Elements 5.0 - 7" Neovo digitale lijst - tussenringen
Gebruikers-avatar
martijnb
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2006 16:52
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

gewoon omdat het kan...
www.martijndebie.nl
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

martijnb schreefCOLON Over de burst mode; heb bij veldrijwedstrijden gestaan waar iemand op een monopod een 1ds had, de knop ingedrukt hield en jawel rustig zijn koffie op dronk...
dat is, omdat de DS nogal traag is, zo traag dat hij er koffie bij nam :wink:
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik zag de topictitel en moest meteen aan Aaron denken :lol:

Ik kom hem bij bijna iedere thuiswedstrijd van RKC tegen en spreek hem wel eens. Paps is er soms ook bij en dan zit Aaron aan de ene kant en paps aan de andere kant. Samen dekken ze zo een hele wedstrijd af.
Volgens papa van Zandvoort doet zoonlief het inmiddels met enige regelmaat beter dan hijzelf.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Constant schreefCOLONging meer om het idee dat het me niet werd gegund (de rest van de niet gekregen spullen laat ik even zitten). Daarom ben ik altijd blij te zien dat er gelukkig wel ouders zijn die willen investeren in de toekomst van hun kroost.
Er zijn er zat die alles krijgen waar ze maar om vragen maar ik weet wel zeker dat dat ze echt niet gelukkiger maakt. Ik moest er ook altijd zelf voor werken als ik wat wilde hebben en dat maakt je wel veel bewuster. Hoeveel tieners zijn er tegenwoordig niet met een dikke lening aan hun kont omdat ze totaal niet met geld om kunnen gaan. Dat heet ook wel "opvoeden" maar blijkbaar is dat woordt geschrapt in de speciale ouder editie van de dikke van dale.

Neem natuurlijk niet weg dat in vind dat ouders hun kind moeten supporten waar ze kunnen bij de opleiding of passie van hun kind.

Constant schreefCOLONAls menig veertiger (net 40 geworden en na 2 jaar tot de midlife crisis) compenseer ik het gewoon door overdreven aankopen die ik eigenlijk niet nodig heb, maar die wel leuk zijn om te hebben (zie signature :wink: ).
Als je crisis weer over is, hou ik me aanbevolen. :wink:
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

verwijderd
Laatst gewijzigd door 1 op Sunnyboy, in totaal 9 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Expression
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 204
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008 14:41
CONTACTCOLON

hahahaha mooi om te zien, dat ze dan die passie gelijk meepakken.
En ze hebben goed opgelet zo te zien :lol:
Canon 50D *Canon 17-85 mm IS USM***Falcon Eyes Flitsset ss110F
Gebruikers-avatar
Constant
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 545
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2007 20:15

Zit het fotograferen in de genen of in de opvoeding? :wink:
Canon 400d - Canon 10-22 - Canon 24-105L IS 4.0 - Canon 17-85 IS - Canon 70-300 IS - Kenko 1.4 converter - hoodman hoekoculair - Expodisk 77mm - Canon MP970 - Elements 5.0 - 7" Neovo digitale lijst - tussenringen
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar