Nature Reflections wordt anders van opzet; graag je mening?

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Bas Breetveld
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2008 09:48
CONTACTCOLON

Hi lezer,

28 mei vorig jaar heb ik mijn website gelanceerd. Sinsdien is het erg hard gegaan met het toevoegen van nieuwe foto's en onderwerpen. Iets wat ik nooit had verwacht. Alles wat je aandacht geeft groeit. Enfin, de natuurfotografie heeft van mij flink wat aandacht gekregen. Ik probeer het boeiend te houden door series op de site te plaatsen met het liefst zo veel mogelijk gedragsfoto's. Daardoor liep het op de galleries al snel vol en werd het daar te onoverzichtelijk.

Wat ik nu wil doen is de nieuwe series onder een speciale actuele rubriek plaatsen om pas later de betere foto's onder te brengen in een gallery.

Ik ben er deze week mee begonnen, dus het loopt nog een beetje in elkaar over. Ik hoor graag je mening of dit de kijker kan boeien.
Via de homepage kom je vanzelf bij de updates en de nieuwe rubriek. Via de navigatiebalk krijg je de overzichten te zien. Ook de nieuwe rubriek 'Reflections' wordt gearchiveerd omdat er interssante reportages op komen te staan.

Zie hier: http://www.naturereflections.nl/

Bij voorbaat dank voor je mening.

Bas
Gebruikers-avatar
Selmak
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 552
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 13:03
WoonplaatsCOLON www.fotolijststudio.nl
CONTACTCOLON

Mooie website, alleen krijg ik er een beetje het gevoel bij dat het een verkapte manier van aquisitie is?
Website: http://www.fotografiesteve.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://www.fotografiesteve.nl/blog/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Bas Breetveld
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2008 09:48
CONTACTCOLON

Dat is idd een lastig punt als je op een forum vraagt om de mening over je eigen website.
Ik zit op een punt dat ik het anders moet gaan doen. Waar kan ik beter advies vragen dan hier.
Aquisitie pleeg je om geld te verdienen. Dit is geheel gratis. Maakt dat genoeg verschil?

Gr,

Bas
amstel
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2005 19:29
WoonplaatsCOLON friesland

goede informatieve site.
Gebruikers-avatar
citizenjay81
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1615
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 07:16
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Duidelijke/eenduidige site, met hele mooie platen!
Succes met de inkomsten :)

Gr,
Jasper
...design my thoughts like a sculpture.
Gebruikers-avatar
Mijkeltje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2007 17:55
WoonplaatsCOLON Zutphen
CONTACTCOLON

De site is inderdaad overzichtelijker dan hij was. :D

't Blijven foto's om van te smullen, zelfs als je zelf geen natuurfotograaf bent!
[size=67]Camera+toebehoren+creativiteit[/size]
Gebruikers-avatar
Dennis Rademaker
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 734
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2007 16:36

Hey Bas, ik vind je site nog steeds heel erg gaaf, al moet ik eerlijk zeggen dat ik het verschil, met de vorige keer keek, niet goed zie.
Het kan ook heel goed zijn dat ie toen al veranderd was hoor!
Over je werk hoef ik niet nog een keer te zeggen.
Im impressed! Ga zo door!

mvg,
Dennis Rademaker
(owja als het goed is deze week mn 500mm ;) )
Gebruikers-avatar
svdveen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006 17:30
WoonplaatsCOLON Doetinchem

Nature Reflections schreefCOLONDat is idd een lastig punt als je op een forum vraagt om de mening over je eigen website.
Ik zit op een punt dat ik het anders moet gaan doen. Waar kan ik beter advies vragen dan hier.
Aquisitie pleeg je om geld te verdienen. Dit is geheel gratis. Maakt dat genoeg verschil?
Ik kan me je dilemma voorstellen. Even snel gekeken op de site en hij oogt rustig en compleet. Mooie platen.
En wat betreft dat punt over wel of niet aquisitie, dat zal niemand zich nog afvragen als je eosdigitaal-leden korting geeft op je prints en je je detailkennis deelt met de leergierige medefotografen hier op het forum.

Sander.
Canon 20D+350D, Canon 70-300 F/4.0-5.6 USM IS, Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro, Canon 100mm F/2.8 Macro, Soligor tussenringen, Canon EF 50mm F/1.8II, Canon 430EX Speedlite, Manfrotto mono- en tripod, en nog wat accesoires... http://sanderbetty.blogspot.com
ravon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1480
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2007 18:33

Nature Reflections schreefCOLON Bij voorbaat dank voor je mening.
Als ik jouw site bekijk ben ik onder de indruk van de foto's maar raak ik een beetje geïrriteerd door jouw teksten en zap ik weg. Jouw mening over het gedrag van andere vogelaars kan me gestolen worden en ik zit helemaal niet te wachten op een petitie over de jacht op beren in Alaska.
Over het ingrijpen in de natuur hebben we het al eens gehad, jij denkt er anders over dan ik maar je hebt wel commentaar op anderen. Prima maar als ik jouw mening niet zou kennen zou ik eerder geneigd zijn om een van die prachtige berenfoto's van je te kopen.

Je zou je kunnen beperken je tot het geven van inhoudelijke informatie over hoe je de foto's gemaakt hebt en over de dingen die je op je trips meemaakt. Dat geeft veel meer kijk- en leesplezier.
Laatst gewijzigd door 1 op ravon, in totaal 3 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
citizenjay81
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1615
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 07:16
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Hihi, ik moest stiekem ook wel even lachen om je berenstudieverhaal.
Ook zonder studie kan je onderstaande quote natuurlijk wel veronderstellen, maar dat leer je blijkbaar niet tijdens je berenstudie?
Ik maakte me zorgen om de 'herrie' van de ratelende camera. Dit geluid kenden ze nog niet en ze keken vrijwel allemaal op als ik op korte afstand foto's maakte. Ik besloot wat minder lang de ontspanknop ingedrukt te houden.
Maargoed, verder vind ik de extra informatie wel leuk en interessant om te lezen. Op een petitie zit ik overigens ook niet te wachten, maar dat terzijde.
...design my thoughts like a sculpture.
Gebruikers-avatar
Pim
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2005 10:51
WoonplaatsCOLON net achter de duinen...
CONTACTCOLON

Nature Reflections schreefCOLON Ik hoor graag je mening of dit de kijker kan boeien.
Zie hier: http://www.naturereflections.nl/

Bij voorbaat dank voor je mening.

Bas
Bas

ik vind het het een goed idee om bij de galary alleen de beste foto's te plaatsen, nu staan er per onderwerp soms wat veel (gedrags) foto's op om de aandacht vast te houden. De verhalen die je er bij schrijft zijn prima. Regelmatig neem ik een kijkje op jou site en zal dat ook blijven doen.

Ga zo door!
[url=http://www.istockphoto.com/user_view.php?id=549679]Istockphoto[/url]
[url=http://www.flickr.com/photos/pimleijenfotografie]FlickR[/url]
Gebruikers-avatar
Bas Breetveld
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2008 09:48
CONTACTCOLON

Iedereen bedankt voor de positieve reacties. Alle tips, op en aanmerkingen neem ik mee ter verbetering en het fotoblog (of zoiets) blijft. De galleries worden t.z.t. aangepast met wat minder en meer relevante foto's bij de onderwerpen. 7 stuks per onderwerp schijnt het optimum te zijn. Hier en daar zijn het er flink meer.

Eerst maar weer eens wachten op een beetje mooier licht ...

Gr,

Bas
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar