foto's Dierentuin Wissel

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ypie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2008 12:49
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

Canon Eos 7DII+Canon 70-200/F4.0+Canon 50mm/F1.8 II+Canon 100-400+Sigma 60-600mm f/4.5-6.3 DG OS HSM Sports
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Je zult mijn reactie niet leuk vinden, maar ik zeg eerlijk dat ik het geen geweldige serie vind. Foto 1 vind ik gewoon niet goed. Een lelijke achtergrond en het onderwerp is niet scherp. Verder mis ik op bijna alle foto's de juiste scherpte en op de laatste foto is de eend wel heel mooi scherp, maar de rechter lichte zijde van de foto erg storend. Foto zes is wel mooi, maar jammer genoeg ook net niet scherp genoeg op de oogjes.
marlieske
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2008 20:47
WoonplaatsCOLON zeeland

Geplaatst: Sun Feb 15, 2009 14:22 pm Onderwerp: foto's Dierentuin Wissel



Ik vond nog een paar foto's die ik heb gemaakt in dierentuin Wissel.


-------------------------------------------------------------------------------------


Het is toch geen 'must' foto's te plaatsen?

:? Daar lijkt deze serie een beetje op, zo van oep's moet ik ook nog
foto's op Eos zetten!!!!!!

Ik krijg soms de indruk dat mensen foto's plaatsen, om het plaatsen en niet meer om de foto zelf.

Klinkt mischien niet zo vriendelijk, maar goed, je hoeft je ook niet aangesproken te voelen. :wink:
Laatst gewijzigd door 1 op marlieske, in totaal 15 keer gewijzigd.
"Not Old, Just Older"
Jeep
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 643
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2006 17:40
WoonplaatsCOLON Gytsjerk

@ jonggolde Ik heb de foto op mijn scherm tot 400% uitvergroot en het oog is nog steeds scherp, tot hoever moet je gaan voor jij het scherp blijft vinden? Ja en je hebt wel gelijk als je zegt:"Niet scherp op de oogjes", want er is maar één oog in beeld.

Ik vind de serie ook niet echt geweldig, de standpunten t.o.v. de onderwerpen zijn niet echt fijn, te veel van boven maar ja je moet maar niet anders kunnen. Bovendien zijn de onderwerpen en poses niet van dien aard, dat je eventuele (technische) onvolkomenheden vergeet.

Foto 6 is voor mij de beste
Leaver Dea As Slaef

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom straks wel.

Nobody is perfect ..........I'm Nobody
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar