De eerste Canon EOS 5D Mark II overhandigd

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Chrit schreefCOLON
immaculatae schreefCOLONop http://www.kieskeurig.nl/digitale_spieg ... en/236868/ staat dat camera4all.nl hem al op voorraad heeft... zou het waar zijn???? :?
Ik heb ze zojuist een mailtje gestuurd.
Ze hebben hem dus niet op voorraad.
De info op de prijzenvergelijkings sites is kennelijk niet betrouwbaar.
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Gebruikers-avatar
Elisabethfotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 397
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2007 15:27
WoonplaatsCOLON Fryslan boppe.. Winsum (frl)
CONTACTCOLON

Goedemorgen
Mijn winkel heeft 2 exemplaren gekregen ik kan hem vandaag ophalen. helaas werk ik tot 21.30. dus morgen vroeg als een gek naar de winkel :) :P
[color=red][size=75]Lowepro Roller 3 anders is het niet te huffen.Canon 5D Mark II BG-E6 Canon 1d mark III
Canon EF 70-200 2.8 IS USM Canon EF-50mm 1.4Flitsers 580 I en II www.elisabethfotografie.nl voor al uw foto's [/size][/color]
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Elisabethfotografie schreefCOLONGoedemorgen
Mijn winkel heeft 2 exemplaren gekregen ik kan hem vandaag ophalen. helaas werk ik tot 21.30. dus morgen vroeg als een gek naar de winkel :) :P
Gefeliciteerd.
Welke winkel is dat?
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Gebruikers-avatar
Elisabethfotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 397
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2007 15:27
WoonplaatsCOLON Fryslan boppe.. Winsum (frl)
CONTACTCOLON

Dank je wel
Ik zit er wel zwaar over na te denken om stiekum mijn werkplek een uur te verlaten. moet maar niet. 8)

er waren maar 2 , er waren 27 pre orders.. ik kan dus wel vertellen welke winkel het was. maar dan is het weer wachten tot de volgende levering..
[color=red][size=75]Lowepro Roller 3 anders is het niet te huffen.Canon 5D Mark II BG-E6 Canon 1d mark III
Canon EF 70-200 2.8 IS USM Canon EF-50mm 1.4Flitsers 580 I en II www.elisabethfotografie.nl voor al uw foto's [/size][/color]
Gebruikers-avatar
Dr. Faustus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 556
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 10:13
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Na de jarenlange speculaties all over the net over de mogelijke opvolger krijgen we nu de aandoenlijke strijd wie 'm als eerste heeft...
:D
[size=67][color=darkblue]
[/size][/color]
Anoniem 4

Elisabethfotografie schreefCOLONIk zit er wel zwaar over na te denken om stiekum mijn werkplek een uur te verlaten.
Ik zou het wel weten. Je bent nu vast groen en geel van ellende, dus is er alle reden voor ziekteverlof. Na het afhalen knap je meteen helemaal op. Terug naar het werk: jij blij en baas blij.
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Elisabethfotografie schreefCOLONer waren maar 2 , er waren 27 pre orders.. ik kan dus wel vertellen welke winkel het was. maar dan is het weer wachten tot de volgende levering..
De laatste tijd is het populair om geheimzinnig te doen kennelijk, er verschijnen steeds vaker berichten "ik weet nog wel een winkeltje" "ik zeg niet welke winkel, maar ze hebben vestigingen in..." Wat maakt het nou toch uit, je kunt toch gewoon zeggen waar je m besteld hebt?
soundbarrier
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2008 17:33

Los van wie nu het eerst een nieuwe EOS5DII heeft lijkt het mij beter wat geduld te hebben en eerst aan de hand van serieuze tests te weten wat je nu echt koopt. Nog afgezien van een te verwachten prijsdaling welke zich tegenwoordig bij eletronica als vanzelfsprekend manifesteerd.

Recent bleek weer eens tijdens de ETB Pro Days dat zelfs de betrokkenen bij Canon NL niet echt weten wat ze qua presaties van de nieuwe EOS5DII mogen verwachten.

Ondanks dat ik popel om mijn huidige EOS5D aan de wilgen te hangen, doe ik dat alleen als de nieuwe EOS5DII echt meerwaarde biedt. Wat mij betreft moet dit echt komen uit de foto-technische kwaliteiten. Filmen en nog hogere ISO waarden zonder ruis interesseren mij minder.
2x 5DII, 15/2.8, 24/1.4, 24-70/2.8, 70-200/2.8, 300/2.8 en 500/4.0 etc.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Elisabethfotografie schreefCOLONDank je wel
Ik zit er wel zwaar over na te denken om stiekum mijn werkplek een uur te verlaten. moet maar niet. 8)

er waren maar 2 , er waren 27 pre orders.. ik kan dus wel vertellen welke winkel het was. maar dan is het weer wachten tot de volgende levering..
Wanneer heb je hem ge-pre-orderd als ik vragen mag?
Neem aan een tijd geleden?

Het is denk ik ook niet echt een hele grote winkel, want 27 pre-orders vind ik zelf persoonlijk niet veel voor bijvoorbeeld een kamera-express / konijnenberg...


Ben overigens wel ERG benieuwd wat je bevindingen zijn!
Laat ons even weten als je wilt!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
pebbles
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2007 18:31
WoonplaatsCOLON Leidschendam

Yep, mijn Sinterklaas kado is ook binnen en staat op buro nu op te laden. Winkel had er een binnen gekregen en ik was de gelukkige. :D
Ixus 30, Powershot G9, 1D mkII, 8mm fish, 15mm fish, 16-35, 50, 24-105, 100-400, ext 1,4x, 580ex, DXo, CS3, LR, seitz pano 5D MARK2
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Een oud-collega heeft er een opgehaald in Leidschendam (had 'em bij aankondiging meteen gereserveerd).

't Druppelt langzaam binnen :wink:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Druppelt zeker langzaam binnen!

Alle mensen die er als eerste bij waren hebben em dus binnengekregen.

Ben benieuwd hoeveel pre-orders / uitleveren er bij mijn "toko" zijn geweest. :)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Marco had de eerste in Nederland.
Zal hij straks ook de eerste met een probleem in ons kikkerlandje zijn?

Niet weerldwijd, daar is iemand anders al met het eerste probleem:
http://www.fredmiranda.com/forum/topic/714109
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

dejong1racing schreefCOLONMarco had de eerste in Nederland.
Zal hij straks ook de eerste met een probleem in ons kikkerlandje zijn?

Niet weerldwijd, daar is iemand anders al met het eerste probleem:
http://www.fredmiranda.com/forum/topic/714109
Het zal je probleem maar zijn...
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Zal het je sterker vertellen, als je verder leest, naar de tweede pagina. Dan zie je dat ze het eigenlijk allemaal hebben
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

dejong1racing schreefCOLONZal het je sterker vertellen, als je verder leest, naar de tweede pagina. Dan zie je dat ze het eigenlijk allemaal hebben
Lekker belangrijk, zoals daar ook al geschreven werd, de meeste Canons hebben wel bij een focuspunt last van reflectie. Belangrijker is hoe de camera functioneert. Geef toe dat het beter zou zijn als alles gewoon netjes uitlijnt, maar uiteindelijk gaat het om de foto's die eruit komen rollen.
gr Sarpa
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Klopt, de beelden zijn het belangrijkst. Als die goed zijn, dan is er met een klein anders iets misschien wel te leven
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Kom op Sapa. Als jij een nieuwe auto koopt wil je toch ook dat als je richting aangeeft je richtingaangeef-lampje op je dachboard oplicht en niet het waarschuwingslampje van het oliepeil :wink:
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

JvdH schreefCOLONKom op Sapa. Als jij een nieuwe auto koopt wil je toch ook dat als je richting aangeeft je richtingaangeef-lampje op je dachboard oplicht en niet het waarschuwingslampje van het oliepeil :wink:
Dat is iets heel anders... Om jouw vergelijking door te trekken, als mijn dashboardlampje gaat branden, dan zie ik daarnaast nog een beetje gloed van dat lampje omdat het ergens een beetje reflecteert. Maar ja, ik ben niet anders gewend in de 350D dat het rood van de AF lampjes een beetje overstraald. De meeste mensen zouden het nooit gezien hebben, behalve dat nu iedereen er op gaat letten.
gr Sarpa
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ja, daar moet ik je gelijk in geven.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar