Lapjesmarkt Amsterdam-Noord

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Wardie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1209
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2007 21:50
WoonplaatsCOLON Watergang
CONTACTCOLON

Het klinkt een beetje Belgisch, maar ik heb er geen ander woord voor. :lol: Zodra de markt begint loopt het storm en van het begin tot het einde is het super druk. Ik vind het persoonlijk bijzonder om te zien wat voor soorten mensen er komen; de een koopt puur omdat er kleren gemaakt moeten worden voor de familie en de ander is alleen op zoek naar een bijzonder stukje stof.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_pic.php?pic_id=122154[/img]
Klik voor de soundslide
Laatst gewijzigd door 1 op Wardie, in totaal 1 keer gewijzigd.
5D | 24 | 35 | 50 | 430EX I [url=http://flickr.com/photos/whellendoorn/]Mijn [color=blue][b]FLICK[/b][/color][color=red][b]R[/b][/color] stream[/url]
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Wardie schreefCOLONHet klinkt een beetje Belgisch, maar ik heb er geen ander woord voor. :lol: Zodra de markt begint loopt het storm en van het begin tot het einde is het super druk. Ik vind het persoonlijk bijzonder om te zien wat voor soorten mensen er komen; de een koopt puur omdat er kleren gemaakt moeten worden voor de familie en de ander is alleen op zoek naar een bijzonder stukje stof.

Afbeelding
Klik voor de soundslide
En waar bevinden zich de mensen in deze foto?
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
Lina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2008 14:15
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Je moet op de foto klikken, dan volgt de fotoreportage ;).
I'm not going to change my identity, to be perfect
Gebruikers-avatar
arend
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 638
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2005 20:47
WoonplaatsCOLON Middelburg
CONTACTCOLON

De foto's zijn te klein om te beoordelen, zoo lijken het voor mij maar snapshots :(
Ik maak geen perfecte Foto's, maar ik doe wel mijn best.
[color=red] Neem eens een kijkje op mijn Site
www.arendbevaart.nl [/color]
Gebruikers-avatar
Digities
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 21:18
WoonplaatsCOLON Apeldoorn
CONTACTCOLON

Ben het met Arend eens ......
Ze tonen allemaal nogal onscherp en rommelig en lijken daardoor meer op snapshots.
Canon EOS 400D | Canon 5D mark II | Canon EF 50mm f1.8 II | Tamron 18-200 mm f3.5-6.3 | Canon 24-105 mm f4 L IS USM | Canon 70-200 mm f2.8 L IS USM | Canon 430 EX
Gebruikers-avatar
sighthound
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 888
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2007 13:48
WoonplaatsCOLON ergens in het mooie drenthe

Het idee vind ik leuk maar ik heb ze wel mooier gezien van jou! Ze ogen inderdaad rommelig en alleen in de laatste zit wat scherpte en kleur in.
"Te wêzen of net te wêzen, dat is de fraach"
50D|7D|70-200mm f2.8 IS USM |Kenko Ext.1.4x|Sigma 17-70mm|Sigma 24-70mm DG HSM 2.8|EF 50mm f1.8 II|Soliger tussenringen]FE ss200W]Sigma EF-500 DG ST|LumoPro LP160]Lowepro Fastpack 200*
Gebruikers-avatar
Thavipa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 293
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2007 17:51

Waarschijnlijk met je analoge camera gemaakt? :)
Canon EOS 40D | Tamron 17-50 | Sigma 70mm Macro | Speedlight 430ex II | Man-frotto statief
Gebruikers-avatar
Wardie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1209
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2007 21:50
WoonplaatsCOLON Watergang
CONTACTCOLON

:mrgreen: Analoog inderdaad. Ik denk dat ik te weinig foto's heb om een goede serie te maken. Ik heb alles wat ik gemaakt heb in de serie verwerkt en dat kan wat weinig zijn. Het is soms beter om ook wat te schiften zodat het beste overblijft. Toch zitten er naar mijn mening een paar echt goede foto's tussen. Foto's die mijn niveau weergeven, maar een overgroot deel is gewoon om de serie op te vullen. Ik meld me wel weer als ik deze punten verbeterd heb.
Bedankt voor de reacties!
5D | 24 | 35 | 50 | 430EX I [url=http://flickr.com/photos/whellendoorn/]Mijn [color=blue][b]FLICK[/b][/color][color=red][b]R[/b][/color] stream[/url]
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Even met alle respect. Als ik het topic open, dan komt hij al aan met de mededeling dat ik moet inloggen op jouw server. Zit ik niet op te wachten.
Dan zie ik in je topic een kruisje waar ik op zou moeten klikken. Zit ik ook niet op te wachten. Daarom heb ik hem verplaatst naar testcase.

Update je post met fatsoenlijke foto's en zet de slideshow er dan los bij, dan wordt het misschien een ander verhaal
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Wardie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1209
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2007 21:50
WoonplaatsCOLON Watergang
CONTACTCOLON

fatsoenlijke foto's
Wat moet ik doen om er fatsoenlijke foto's van te maken dan?
5D | 24 | 35 | 50 | 430EX I [url=http://flickr.com/photos/whellendoorn/]Mijn [color=blue][b]FLICK[/b][/color][color=red][b]R[/b][/color] stream[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar