Auto-Moto-Italia 2008

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
lambocars
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2006 20:09
WoonplaatsCOLON België
CONTACTCOLON

Ben enkele weken terug naar Houten geweest voor het jaarlijkse Auto-Moto-Italia event, waar altijd een mooie reeks Lamborghini's staan, dit jaar bvb een machtige, witte Murciélago Roadster, enkele foto's :

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4 (ben de polar filter vergeten juist te zetten hier :oops: )
Afbeelding

#5
Afbeelding

#6
Afbeelding

#7
Afbeelding

#8
Afbeelding

#9
Afbeelding

#10
Afbeelding

#11
Afbeelding

#12
Afbeelding

#13
Afbeelding

#14
Afbeelding

#15
Afbeelding

#16
Afbeelding

#17
Afbeelding

#18
Afbeelding

Er waren natuurlijk ook nog andere merken aanwezig, maar die foto's heb ik nog niet verwerkt, eerst de foto's voor de Club hé, heb mij in elk geval goed bezig kunnen houden.
(ter info, deze foto's zijn allemaal met de Eos40D met EF-S 10-22 lens gemaakt, op statief natuurlijk, deze lens heeft geen IS :cry:

Mark Smeyers - www.Lambocars.com
Webmaster voor de Lamborghini Club Nederland - www.lamborghiniclub.nl
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

Mooi serie!

Maar op foto 17
kost ie nu 35 euro of 45 euro
want das natuurlijk een mooi prijsje voor zoon auto :P

Gr Dimitri
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

18 foto's van Lamborghini's. Gezien je nickname had ik inderdaad al geen Ferrari's verwacht, maar wat verwacht je nu van ons?
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
rhoekje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 273
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2008 08:17
WoonplaatsCOLON Almere

dejong1racing schreefCOLON18 foto's van Lamborghini's. Gezien je nickname had ik inderdaad al geen Ferrari's verwacht, maar wat verwacht je nu van ons?
ons laten meegenieten van dit mooie Italiaanse schone.
:lol:
Eos 50d / EF-s 10-22 /EF 24-105 F4 [color=red]L[/color] IS / Sigma 150mm F2.8 [color=green]EX[/color] DG HSM / EF 300mm F4 [color=red]L[/color] IS / Kenko 1,4x 300 PRO / BG-E2N voor houvast / Velbon Sherpa 538 en een Walimex 1pootje.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Kan, maar is een foto van een mooie auto ook een mooie foto?
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
jivecar
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 616
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 11:28
WoonplaatsCOLON Etten-Leur

dejong1racing schreefCOLONKan, maar is een foto van een mooie auto ook een mooie foto?
En daar haak ik inderdaad ook even in.
De auto's zijn prachtig. De foto's vind ik minder.
Ga meer door je knieen en let goed op de achtergrond.
Op een beurs is dit soms minder.

Nu zie ik gewoon veel snapshots van mooie auto's.

Tip: let op delen van auto's/details op beurzen. Die krijg je er vaak zonder meer goed op zonder storende achtergronden. Heb je een polarfilter gebruikt?
[size=75]|| Canon EOS 400D ||[/size]
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

Tsja, ik vind dit persoonlijk kwantiteit boven kwaliteit en zeker geen showcase. Bewogen personen op de foto's, eentonig, geen details. Snapshots waarbij het om de auto gaat, niet om de foto.

Wel mooie auto's, maar daarvoor ga ik wel naar anderer sites dan fotografie sites :wink:
[size=75]Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC MACRO / Canon EF 70-200mm F4L USM / Canon EF 50mm F1.8 II / Canon EF 1.4x Extender II / Canon 430EX / veel kaartjes / tasjes [/size]
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Die Jalpa is mooi
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
lambocars
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2006 20:09
WoonplaatsCOLON België
CONTACTCOLON

Het is de bedoeling dat de mensen op de foto's wazig zijn om herkenning tegen te gaan, dit haal ik door lange sluitertijden te gebruiken, wat ook de vraag van de standhouder was trouwens.

Al deze foto's zijn met een polarisatie filter gemaakt (van B&W voor wie het wil weten)

Kan mij voorstellen dat dit geen kalender materiaal is, maar op een dergelijk event is dat zowat onhaalbaar, sorry als jullie dit niet hier vinden thuishoren, de eigenaars en standhouders zien trouwens liever de hele wagen dan een detail, daarom dergelijke foto's, heb er misschien wel een beetje veel tegelijk gepost.

Ik weet dat een foto uit een lage hoek het beter doet, maar ik heb ook gemerkt dat de foto's die het meest downloaded worden van mijn sites diegene zijn die met een iets hogere hoek, schuin vooraan genomen zijn, zodat je de hele lijn van de wagen kan zien. Blijkbaar is voor de doorsnee auto liefhebber zo'n dramatische low angle shot niet altijd de mooiste van een dergelijke wagen, terwijl ik dat meestal ook wel mooi vind, heb zelfs foto's waar de camera echt op de grond lag (in een beanbag om de juiste hoek te krijgen) en met een hoekzoeker gewerkt werd.

Mark
rickMeijer
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2008 20:07
WoonplaatsCOLON Groningen

doe mij die witte maar :lol:

leuke serie maar ik sluit me wel aan bij jivecar, je had iets spannendere standpunten kunnen nemen.
400D + 50mm F1.8 | 70-200 F4[b]L[/b] | tamron 17-50 F2.8 + 420EX
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar