Strijkraaltjes

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Phoebs
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2007 13:19
WoonplaatsCOLON Midden NL
CONTACTCOLON

Ik ben vandaag een beetje aan t rotzooien geweest met strijkkralen. Door tijdgebrek heb ik de camera eigenlijk te weinig gebruikt de laatste tijd en vandaag heb ik mezelf eindelijk wat tijd gegund. Ik heb geen idee met welke instellingen deze foto's zijn gemaakt, ik heb er echt geen verstand van.. :oops: Moet toch echt die gebruiksaanwijzing eens gaan doorlezen, maarja...tijdgebrek :lol: :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als iemand tips voor me heeft, zij het in Jip en Janneke taal, dan hoor ik ze graag :wink:
[color=indigo]Liefs,
Phoebs
[b]*Canon Eos 400D Newbie*[/color][/b]
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Op zich heb je voor dit probeerseltje een leuk onderwerp gekozen.

Als eerst heb ik de de Exif voor je: (als je dit download kun jij het ook zien)
Voor alle drie de foto's: ISO400, 1/60", F5.6, 80mm

Over het algemeen vind ik de kleuren van de kralen er niet echt lekker uitspringen.
Ik denk dat je door ze iets op te lichten in bijv PS er al een mooier resultaat mee behaald.
Foto 2 (de volgende keer de foto's nummeren) vind ik vanwege het blur-effect het mooist.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar