Trucks ... ( het zijn er misschien wel wat veel !!! )

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Hans van Wijk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2008 13:40
WoonplaatsCOLON Nieuw-Buinen

Foto's zijn weg gehaald
Laatst gewijzigd door 1 op Hans van Wijk, in totaal 21 keer gewijzigd.
Met vriendelijke groet,

Hans.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Hans, ik wist niet dat dit een verzameltopic was geworden. Het is niet gebruikelijk om zomaar foto's bij iemand anders zijn topic te zetten.

--

Over het algemeen, over ALLE foto's in dit topic. Er zit eigenlijk niet 1 toppertje tussen. Ze zijn over het algemeen misschien wel scherp en onbewogen, maar door de hoeveelheid springt er geen enkele tussenuit.

Het is leuk dat je je hobby en passie kunt combineren; het fotograferen van trucks. Maar dit is een fotografieforum, probeer eens iets meer te doen dan een leuk plaatje voor die chauffeur zijn muur thuis.

Dit heeft, in mijn ogen, weinig met fotografie te maken maar is meer registratie en het dumpen van foto's.
Ik kan me voorstellen dat ze op een truck-forum laaiend enthousiast zullen zijn, maar hier is fotografisch toch wel meer uit te halen dan een over de snelweg denderende zoveel-tonner
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Hans van Wijk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2008 13:40
WoonplaatsCOLON Nieuw-Buinen

dejong1racing schreefCOLONHans, ik wist niet dat dit een verzameltopic was geworden. Het is niet gebruikelijk om zomaar foto's bij iemand anders zijn topic te zetten.

--

Over het algemeen, over ALLE foto's in dit topic. Er zit eigenlijk niet 1 toppertje tussen. Ze zijn over het algemeen misschien wel scherp en onbewogen, maar door de hoeveelheid springt er geen enkele tussenuit.

Het is leuk dat je je hobby en passie kunt combineren; het fotograferen van trucks. Maar dit is een fotografieforum, probeer eens iets meer te doen dan een leuk plaatje voor die chauffeur zijn muur thuis.

Dit heeft, in mijn ogen, weinig met fotografie te maken maar is meer registratie en het dumpen van foto's.
Ik kan me voorstellen dat ze op een truck-forum laaiend enthousiast zullen zijn, maar hier is fotografisch toch wel meer uit te halen dan een over de snelweg denderende zoveel-tonner

Sorry dat ik mijn foto's hier heb geplaatst, ik had niet door dat het van Pierre was.
De foto's heb ik weer weg gehaald.
Maar geef eens een tip, wat moet ik dan veranderen :?:
Met vriendelijke groet,

Hans.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar