Me, Myself and I [Update: Extra Foto]

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Vanessa(33)
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2008 20:39

Nou dit vind ik weer eens wat anders.
Helemaal super gaaf. Goed gedaan hoor!

Groetjes Vanessa
Nazilka
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2008 01:46

Dit is zoo gaaf. Blijft onbegrijpelijk voor mij, maar gaaf :)
Unknown
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2008 19:56

Erg leuk :) misschien kun je het de volgende keer in een grotere ruimte gebruiken, en daardoor ook jezelf vaker terug laten komen.
Wat ik wel vind, het is niet echt een nieuw iets, het bestaat al jaren. Er zijn verschillende mensen waarvan ik weet dat ze echt hun eigen styl met humor erin gebracht hebben, maar bij de meeste blijft het toch een beetje, onorigineel om zo maar te zeggen.
Maar toch een goed stukje PS werk ;) .
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Wat ik wel vind, het is niet echt een nieuw iets, het bestaat al jaren. Er zijn verschillende mensen waarvan ik weet dat ze echt hun eigen styl met humor erin gebracht hebben, maar bij de meeste blijft het toch een beetje, onorigineel om zo maar te zeggen.
Je moet zulke dingen niet te zwaar zien denk ik. Alles is al eens gedaan. Een mooi landschap of portret blijft ook nogsteeds een mooi landschap. Ik vind het hele leuke foto's (in zijn soort zullen we maar zeggen dan)
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Mabeline
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2008 15:38
WoonplaatsCOLON Dordrecht

ontzettend leuk gemaakt!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar