Charisa +Update: Bewerkt - onbewerkt (pagina 2)

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Gisteravond had ik een leuke shoot met Charisa.
We hadden al een tijdje kontakt, en dat meer via Hyves omdat ze niet erg aktief is op DH.
Vorig jaar is zij verkozen tot Miss Reef, en dat betekent dat zij héle mooie billen heeft! Ze doet momenteel ook mee aan de Miss Sloggi verkiezing dus jullie kunnen allemaal op haar stemmen. :wink:

UPDATE: I.V.M. BEPAALDE REAKTIES STAAT OP DE 2E PAGINA EEN FOTO VÓÓR EN NÁ DE BEWERKING!!

Deze keer heb ik me eens meer op haar gezicht gericht omdat dat minstens zo mooi is!
De make up deed Charisa zelf, en ze heeft al met al langer gereisd dan dat we geshoot hebben. :lol:

Hier een paar resultaten:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding


Jullie meningen zijn weer welkom!

Groetjes, Marius
Laatst gewijzigd door 2 op mariussuiker, in totaal 5 keer gewijzigd.
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Hele mooie foto's.
Alleen haar mondexpressie vind ik persoonlijk minder. Alsof haar kiezen op elkaar geplakt zijn!
Foto 6 geeft een heel groot contrast tussen de gesofte huid en die mooie donkere ogen!

Jo :wink:
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
huppekees
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1114
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2007 18:31
WoonplaatsCOLON '' Maassluis ''

als van ouds.....

heerlijke serie....
kan nix vervelends ,vinden, ben er dol op...
wat ik telkens ook zo knap vind dat je je werk zo goed kan varieeren...
super modellen met een perfecte kwaliteit aan beeld..

plezier..
EOS 40[color=red]D[/color] / EF 70-200 [color=red]L[/color] 4.0 IS USM / EF 17-40 [color=red]L[/color] 4.0 / EF 50 II 1.8 / EF 35-105 3.5/4,5 / Kenko set / BGrip-E2N /1x16 en 2x4GB geheugen / monopod / 3poot / B&W filters / 430EX speedlite / CS4 + Lr2
Gebruikers-avatar
Ben Wijman
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 405
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2005 14:30
WoonplaatsCOLON Eygelshoven (zuid-limburg)
CONTACTCOLON

ze heeft een prachtig gezicht en daar heb je gebruik van gemaakt.
een serie mooie foto's met prima belichting
[size=75][color=#FF0000]Canon[/color] body met wat [color=#FF0000]L[/color] glaswerk[/size]
Gebruikers-avatar
Gripen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 454
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2007 14:03

Weer geweldig dichtgesmeerd met Photoshop. :wink: Hoe ziet zo'n meid er in het echt uit? :?


Is geen kritiek naar jou persoonlijk maar meer in het algemeen bij modelfotografie.
Am I wrong if I don't agree?
----------------------------------------------------
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Gripen schreefCOLONWeer geweldig dichtgesmeerd met Photoshop. :wink: Hoe ziet zo'n meid er in het echt uit? :?


Is geen kritiek naar jou persoonlijk maar meer in het algemeen bij modelfotografie.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt en geen verstand van zaken hebt, reageer dan asjeblieft niet. :twisted:
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
450Dshooter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 231
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2008 19:13
WoonplaatsCOLON Ridderkerk

:shock: photoshop of geen photoshop, gaat om het eindresultaat en die is echt fantastisch ! ! Echt mooie foto's van weer een mooi model :D
Canon EOS 450D, Canon EF-S 18-55 IS Kit, Canon 55mm-250mm IS lens, Canon 50 mm F 1,8 II

Fotograferen, moeilijk om te begrijpen, maar begrijp je het, gaat er een wereld voor je open ! !
Gebruikers-avatar
Gripen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 454
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2007 14:03

@Marius: Wat een heerlijk genuanceerd antwoord.


Ik zeg toch ook niet dat de foto's niet goed of mooi zijn? Vraag me alleen af waarom het zo zwaar bewerkt moet worden. Kun je daar niet gewoon een antwoord op geven?
Am I wrong if I don't agree?
----------------------------------------------------
Gebruikers-avatar
mavlo77
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2609
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 20:19

Ik vind het allemaal prachtig (behalve idd die tanden op elkaar zoals jo zegt), maar ook mijn mening is dat ik het erg geplamuurd vind. Maar dan zal ik er ook wel geen verstand van hebben... :?
Mavlo - Website: [url=http://mvloemans.nextit.nl/]Mark's Photo Web[/url]
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Mijn bewerking is nog geen 10% van wat er in bladen gedaan wordt.
Belichting en instelling van de camera zorgt voor een groot deel voor deze sfeer en stijl.

Ik zou hier een origineel kunnen plaatsen, maar dat heb ik al eens eerder gedaan, en ik zie niet in dat ik me moet gaan verdedigen.
Modellen en modellen / castingburo's zijn blij met mijn foto's, en gelukkig ikzelf ook. En dat is het enige dat telt.

Vaak heb ik het idee dat deze reakties komen juist van mensen die zelf deze techniek niet onder de knie krijgen.

Als mijn foto's steeds maar weer op deze manier beoordeeld worden heb ik geen behoefte meer ze met jullie te delen en zal ik snel verdwijnen van dit forum.

Groet, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Gripen schreefCOLONWeer geweldig dichtgesmeerd met Photoshop. :wink: Hoe ziet zo'n meid er in het echt uit? :?
Wel een aparte manier om te vragen waarom dit soort foto's zo zijn zoals ze zijn. Nooit van een style gehoord? Reageer gewoon niet op een post als zo'n style je niet aanspreekt of open er een apart topic over.

@marius, laat je niet beïnvloeden door een zo'n reactie. Volgens mij krijg je 99% serieuze en positieve reacties en worden je postings erg op prijs gesteld. (zie o.a. afgelopen weekend)
MarEos
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2008 13:40

Neeeeeee, niet doen! Ik geniet er namelijk wel van en vind ze absoluut niet te geplamuurd. En ook al lukt het mij zelf nog niet altijd om zulke foto's te maken, die inderdaad voor een groot gedeelte te maken hebben met een goede lichtopstelling, ik waardeer ze wel enorm! En ik zou het jammer vinden als je niet meer post.

Blijf je nu wel? :)

Groetjes MarEos
-Kijken is niet altijd zien-
EOS 30D / 28-135 1:3.5-5.6 IS USM / 50mm 1.8 / Speedlite 430EX / Linkstar LF-400A flitsset
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

mariussuiker schreefCOLON
Als mijn foto's steeds maar weer op deze manier beoordeeld worden heb ik geen behoefte meer ze met jullie te delen en zal ik snel verdwijnen van dit forum.

Groet, Marius
Ik vind het echt jammer dat je op deze manier reageert!
De foto's zijn prima in orde. Ik wil zelf ook wel eens reageren op foto's die, zoals dat zo gezegd wordt, niet zo mijn ding zijn. Word je niet zo "eenkennig" van. Ook ik krijg wel eens kritische noten te verwerken. Je kunt er niet altijd van uitgaan dat er alleen maar positieve opmerkingen geplaatst worden.
Wél vind ik dat men de juiste toon moet gebruiken. En dan kamp je nog altijd met het fenomeen dat iedere uitleg te interpreteren is!
Trek het je niet zo aan, maar een reactie waarin je "dreigt" met opstappen omdat er één enkele, in jouw optiek, minder genuanceerde opmerking geplaatst is, vind ik wat veel van het goede en zelfs te betreuren.
Ondanks het feit dat modelfotografie niet mijn ding is en ik daar ook "géén" verstand van heb, kan ik jouw foto's zéér waarderen!


Groetjes,

Jo
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
Firetruck
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 19:16
WoonplaatsCOLON Wageningen
CONTACTCOLON

Laat je niet gek maken, door de mening van één persoon.

Gewoon showen. Ik doe (helaas) niks in jouw stijl van fotograferen, maar zie je foto's en de modellen altijd graag.

Je foto's kunnen gezien worden als voorbeeld voor anderen.......
EOS 30D, Tokina 12-24 AT-X 124 Pro DX II, Sigma 24-70mm 2.8, EF 70-200mm [color=#FF0000]L[/color] 2.8 USM
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Het is inderdaad vaak de manier waarop gereageerd wordt.

Ik vind het nog altijd leuk op eosdigitaal, en ben blij met alle reakties, dus ook met opbouwende kritiek. maar opmerkingen als "dichtgesmeerd met photoshop" schieten bij mij écht in het verkeerde keelgat. En dan probeert men het later goed te praten met "Ik heb toch niet gezegd dat ik ze niet mooi vind?". Nou, daar zakt mijn broek van af! :roll:

De meesten hier weten dat ik hou van glamourstijl, en ja, daar hoort een stukje bewerking bij. Ik geniet van bladen als Vogue en ook b.v. Playboy. En nee, da's niet alleen vanwege het naakt! :wink:
Ik wil hier voor mij het beste resultaat uithalen, en wil daarnaast ook experimenteren met meer natuurlijke dingen, zoals ik b.v. in de serie met Cathy laat zien.

Ik stoor mij vooral aan botte reakties van mensen die vaak nog nooit een foto hebben geplaatst of alleen vogels, bloemen en vliegtuigen fotograferen en dus op een héél ander gebied aktief zijn. Met alle respekt overigens!!

Als ik een serie bekijk, en ik vind het mooi werk, dan reageer ik. Soms met tips of opmerkingen.
Ook zie ik hier soms foto's voorbijkomen waarbij ik denk: Poeh, dat zou mijn nichtje van 5 beter gedaan hebben. Hier reageer ik niet op omdat ik weet dat iedereen ooit ergens moet beginnen. Ook ik moet nog héél veel leren! Ik krijg soms van andere fotografen en modellen te horen "hoe goed ik wel niet ben". Nou, het tegendeel is waar!! Jullie hebben geen idee hoe onzeker ik over mijn eigen werk ben, en men krijgt het er bij mij niet uit dat ik van mening ben dat het vooral een stukje geluk is als ik mooie foto's schiet.

Het enige wat ik vraag is: Behandel elkaar met respekt en denk je dat niet te kunnen, reageer dan asjeblieft niet. Op die manier houden we het gezellig en zal ik nog lang genieten van eosdigitaal. :wink:

Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
Elisabethfotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 397
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2007 15:27
WoonplaatsCOLON Fryslan boppe.. Winsum (frl)
CONTACTCOLON

Hallo

Ik vind de foto's erg goed!
jou stijl is echt makkelijk te herkennen! en heb nog geen enkel werk gezien dat mij niet aanstond
dus ga lekker zo door ook wat betreft het shop werk

de wereld verandert.. in elk blad staan gephotoshopte foto's
dus?
[color=red][size=75]Lowepro Roller 3 anders is het niet te huffen.Canon 5D Mark II BG-E6 Canon 1d mark III
Canon EF 70-200 2.8 IS USM Canon EF-50mm 1.4Flitsers 580 I en II www.elisabethfotografie.nl voor al uw foto's [/size][/color]
Gebruikers-avatar
Allette
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1110
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2006 21:43
WoonplaatsCOLON Borger
CONTACTCOLON

Mensen hebben vaak geen flauw idee van wat licht en visagie kan doen. In kreeg die opmerkingen ook vaak. Tot ik op een gegeven moment een foto postte waarbij ik ALLEEN de healing brush gebruikt had. 'Jeetje wat over de top bewerkt' etc. Toen kon ik er alleen maar heel hard om lachen.

Anyway, ik vind foto 4 heel leuk en orgineel. Verder echte Sugarstyle plaatjes weer. Maar goed, als het je stijl eenmaal is, is daar natuurlijk niets mis mee. :D
Who cares|als je|er maar mooie|foto's mee maakt|toch?|
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

mariussuiker schreefCOLONHet is inderdaad vaak de manier waarop gereageerd wordt.

Ik vind het nog altijd leuk op eosdigitaal, en ben blij met alle reakties, dus ook met opbouwende kritiek. maar opmerkingen als "dichtgesmeerd met photoshop" schieten bij mij écht in het verkeerde keelgat. En dan probeert men het later goed te praten met "Ik heb toch niet gezegd dat ik ze niet mooi vind?". Nou, daar zakt mijn broek van af! :roll:

De meesten hier weten dat ik hou van glamourstijl, en ja, daar hoort een stukje bewerking bij. Ik geniet van bladen als Vogue en ook b.v. Playboy. En nee, da's niet alleen vanwege het naakt! :wink:
Ik wil hier voor mij het beste resultaat uithalen, en wil daarnaast ook experimenteren met meer natuurlijke dingen, zoals ik b.v. in de serie met Cathy laat zien.

Ik stoor mij vooral aan botte reakties van mensen die vaak nog nooit een foto hebben geplaatst of alleen vogels, bloemen en vliegtuigen fotograferen en dus op een héél ander gebied aktief zijn. Met alle respekt overigens!!

Als ik een serie bekijk, en ik vind het mooi werk, dan reageer ik. Soms met tips of opmerkingen.
Ook zie ik hier soms foto's voorbijkomen waarbij ik denk: Poeh, dat zou mijn nichtje van 5 beter gedaan hebben. Hier reageer ik niet op omdat ik weet dat iedereen ooit ergens moet beginnen. Ook ik moet nog héél veel leren! Ik krijg soms van andere fotografen en modellen te horen "hoe goed ik wel niet ben". Nou, het tegendeel is waar!! Jullie hebben geen idee hoe onzeker ik over mijn eigen werk ben, en men krijgt het er bij mij niet uit dat ik van mening ben dat het vooral een stukje geluk is als ik mooie foto's schiet.

Het enige wat ik vraag is: Behandel elkaar met respekt en denk je dat niet te kunnen, reageer dan asjeblieft niet. Op die manier houden we het gezellig en zal ik nog lang genieten van eosdigitaal. :wink:

Groetjes, Marius
Marius, ik deel je mening in deze volkomen ! Ga zo door, want zoals ik al eerder heb genoemd, je bent en blijft een voorbeeld voor mij
Gebruikers-avatar
citizenjay81
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1615
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 07:16
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

En dan nu wat foto's van haar bij de Sloggie verkiezing..


Poeh, dat zou mijn nichtje van 5 beter gedaan hebben. Hier reageer ik niet op omdat ik weet dat iedereen ooit ergens moet beginnen
Je mag trouwens best reageren op deze kinderen, want daarvan leren ze juist... met zo'n instelling komen ze/kom ik/komt men natuurlijk nooit verder :lol:

maargoed, keep posting in ieder geval, want ik geniet er ook van!

Gr
Jasper
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

CitizenJay81 schreefCOLON
Je mag trouwens best reageren op deze kinderen, want daarvan leren ze juist... met zo'n instelling komen ze/kom ik/komt men natuurlijk nooit verder :lol:

maargoed, keep posting in ieder geval, want ik geniet er ook van!

Gr
Jasper
Soms doe ik dat ook wel, als ik tips heb, maar vaak kan ik er de vinger niet opleggen.
Het voordeel van digitaal t.o.v. analoog is dat je zonder kosten terug kunt kijken en verbeteringen aan kunt brengen, en da's toch iets wat iemand zelf moet doen. Men leert door z'n eigen fouten.

En dan zijn er natuurlijk nog mensen die zelf niet zien dat hun foto's niet goed zijn, en da's toch wel het eerste vereiste om een betere fotograaf te worden. Je moet kunnen zien of een foto technisch wel of niet goed is. En je moet natuurlijk leergierig zijn. Het komt niet vanzelf aanwaaien. Lezen, leren, proberen, werk van anderen bekijken en dan proberen uit te vinden hoe dat gedaan is, en zelf op ontdekking gaan. Da's belangrijk.

Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar