Photokina Keulen 2008

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Dorangel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2007 14:41
WoonplaatsCOLON Breda

Via de zoekfunctie vond ik er nog niets over, maar van 23 september t/m 29 september is er de Photokina in Keulen.

Via onderstaande link kun je tegen sterk gereduceerd tarief kaarten bestellen:

http://www.fotocommunity.de/photokina

Misschien is het een idee om met een groepje af te spreken om samen te gaan?
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Hmmm, dat lijkt me op zich best wel wat voor mij en m'n vader. Mogelijk wil hij een nieuwe camera kopen, dan kunnen we in ieder geval een beetje rondkijken. En Keulen zelf is ook wel fotogeniek. Ik zal het eens met hem erover hebben.
En die speciale Convention-kaart met workshops lijkt me ook helemaal niet verkeerd, maar moet je dan lid zijn van fotocommunity.de?

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Gebruikers-avatar
martijnb
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2006 16:52
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Ik ben vorig jaar geweest, veel lenzen uitgeprobeerd :).

Ga dit jaar ook. Op zich wel leuk om met een paar man (lees: en vrouwen natuurlijk ook) te gaan.
www.martijndebie.nl
fotobieck
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2008 19:53
WoonplaatsCOLON Lochem
CONTACTCOLON

heb inmiddels via die site 2 kaarten besteld... wij (vriendin en ik) zijn op woensdag 24 in Keulen (komen vanuit Parijs).

wie zijn er dan ook?
niet storen, ik ben al gestoord genoeg.....
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Ik ben er ook, samen met mijn collega's op 29 september. Ben erg benieuwd.

Is het nou echt een beurs om dingen te testen/proberen en informatie te vergaren of kun je ook dingen aanschaffen? Dat is mij een beetje onduidelijk.
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Sabrina schreefCOLONIk ben er ook, samen met mijn collega's op 29 september. Ben erg benieuwd.
Ik denk dat je er dan een gesloten deur zal treffen. Officieel duurt hij van 23 tot en met 28 september. Maar ik moet nog even uitzoeken wat er allemaal te doen is.

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
fotobieck
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2008 19:53
WoonplaatsCOLON Lochem
CONTACTCOLON

Sabrina schreefCOLONIk ben er ook, samen met mijn collega's op 29 september. Ben erg benieuwd.

Is het nou echt een beurs om dingen te testen/proberen en informatie te vergaren of kun je ook dingen aanschaffen? Dat is mij een beetje onduidelijk.
Ik ben er sinds 1988 elke 2 jaar geweest...en volgens mij is het voornamelijk het eerste...maar ook het tweede kan prima geregeld worden. Alhoewel dan wel vaak verwezen wordt naar de lokale (lees landelijke) vertegenwoordiging.
niet storen, ik ben al gestoord genoeg.....
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

drikj schreefCOLON
Sabrina schreefCOLONIk ben er ook, samen met mijn collega's op 29 september. Ben erg benieuwd.
Ik denk dat je er dan een gesloten deur zal treffen. Officieel duurt hij van 23 tot en met 28 september. Maar ik moet nog even uitzoeken wat er allemaal te doen is.

Groeten,
Hendrik
Ghehe oke, dan is het 28september, de zondag :P
Fotobieck, bedankt voor je antwoord :)
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Gebruikers-avatar
Kevin27
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2008 12:54
WoonplaatsCOLON Houten ( Utrecht )

Ik ga met school de 24 ste naar Photokina toe
Canon EOS 400D | 18-55mm | Tamron 70-300 | Hama Star 63 |Samsonite Safaga DayPack | BG-E3 |
Gebruikers-avatar
Falerossi
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1041
GeregistreerdCOLON 13 Sep 2005 20:41
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Wij gaan met school ook die kant op.
Heb over het algemeen een hekel aan beurzen dus ik ben erg benieuwd :P
www.sport-picture.nl | Canon EOS 7D Mark II | 70-200 2.8L | 11-16 2.8 | 300 2.8 |
Gebruikers-avatar
Willow
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2005 20:14
WoonplaatsCOLON Moergestel
CONTACTCOLON

Ik ga samen met drie anderen woensdag 24 september. En als een ras echte hollander vind ik 9 euro beter klinken dan 28 euro.
Als je ze via deze site besteld, krijg je dan de tickets per e-mail of worden ze opgestuurd? Opsturen wordt een beetje kort dag wellicht.
[size=75]Canon 5DMKII, 17-40[color=red]L[/color]/f4, 24-105[color=red]L[/color]/f4, EFS 18-55, Sigma 70-300, Speedlite 580EX, PD7X Compactdrive[/size]
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Ik heb ook via die site besteld voor 9 Euro per stuk en ze horen dacht ik opgestuurd te worden. Maar ik heb iets meer tijd over omdat ik pas die zaterdag daar rond ga lopen met mijn vader. En ik ga me uiteraard even een 1D III en een 5D II ter hand nemen, of kan ik dat beter niet doen...

Met mijn vader zal ik helaas ook bij Nikon rond moeten lopen. Jongens, hoe ga ik me daartegen wapenen? :lol:

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Gebruikers-avatar
Kevin27
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2008 12:54
WoonplaatsCOLON Houten ( Utrecht )

Ik zit in een groepje van school met allemaal NIKON fanaten haha dus dat word leuk maar ook is leuk om van andere kan te zien misschien :P
Canon EOS 400D | 18-55mm | Tamron 70-300 | Hama Star 63 |Samsonite Safaga DayPack | BG-E3 |
Gebruikers-avatar
Willow
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2005 20:14
WoonplaatsCOLON Moergestel
CONTACTCOLON

Wilde ik net vanmorgen die 9 euro tickets bestellen... wat blijkt? Zijn ze niet meer beschikbaar :(
[size=75]Canon 5DMKII, 17-40[color=red]L[/color]/f4, 24-105[color=red]L[/color]/f4, EFS 18-55, Sigma 70-300, Speedlite 580EX, PD7X Compactdrive[/size]
Gebruikers-avatar
EOSKOP
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3273
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2006 19:00
WoonplaatsCOLON Dordrecht

Willow schreefCOLONWilde ik net vanmorgen die 9 euro tickets bestellen... wat blijkt? Zijn ze niet meer beschikbaar :(

En ik was ook te laat :? :cry:
Adobe CS 5 - Lightroom 4
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Ik heb nog wel die kaartjes weten te scoren en ik ga met mijn vader aankomende zaterdag heen. Maar wie weet hoe het zit met de moeilijkheden om met de auto daar te komen? Files/drukte? Moet je niet zo'n milieu-vignet hebben? Achterop het ticket staat iets over het openbaar vervoer, vanaf waar? Vertrekken er vanaf een verzamelpunt buiten Keulen pendelbussen of zo? Wie weet bescheid, zoals ze op het Duits zeggen?

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

drikj schreefCOLON Met mijn vader zal ik helaas ook bij Nikon rond moeten lopen. Jongens, hoe ga ik me daartegen wapenen? :lol:

Groeten,
Hendrik
Een krans met knoflook en een kruis lijkt me al wat :lol:
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Routeplanner (even doorscrollen): http://www.photokina.de/anreise/
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
jeveos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3411
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2006 11:18

drikj schreefCOLON Maar wie weet hoe het zit met de moeilijkheden om met de auto daar te komen? Files/drukte? Moet je niet zo'n milieu-vignet hebben? Achterop het ticket staat iets over het openbaar vervoer, vanaf waar? Vertrekken er vanaf een verzamelpunt buiten Keulen pendelbussen of zo? Wie weet bescheid, zoals ze op het Duits zeggen?
Je kunt er prima met de auto komen maar verwacht wel dat je lang in de file zult doorbrengen dicht bij de Messe. Milieusticker heb je niet nodig, het complex ligt er (met opzet!) net buiten. Verder is het een kwestie van bordjes en verkeersregelaars volgen. hier vindt je alles wat je weten wil.
De aarde is rond... zo rond als een pannenkoek!
Gebruikers-avatar
Willow
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2005 20:14
WoonplaatsCOLON Moergestel
CONTACTCOLON

Daar heb je toch een TomTom voor?
[size=75]Canon 5DMKII, 17-40[color=red]L[/color]/f4, 24-105[color=red]L[/color]/f4, EFS 18-55, Sigma 70-300, Speedlite 580EX, PD7X Compactdrive[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar