[verzameltopic] Kritiekkring 2 -> natuur, ronde 10

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Frostbeard
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2008 12:11

Bagtjuh:
Drie ragscherpe platen van waterjuffers / libelles. Enige kanttekening dat het bij 3 mooier was geweest als er de compositie wat meer naar rechts verschoven was.

geert h:
1: Deze kikker staat er mooi scherp op, het is jammer dat de kikker niet wat meer naar voren zitten op dat stuk hout, maar daar kun je verder niks aan veranderen.
2: Een mooie landschapsfoto, de spookachtige sfeer komt goed over en ook de lucht past er mooi bij.
3: lekkere kleuren, is dit de slufter op Texel? Het oog wordt mooi met het beekje meegetrokken naar de horizon.

JvdH:
1: Ik mis kleur in deze foto, het groen komt mooi over, maar buiten het groen valt er qua kleur weinig te zien in deze foto.
2: Mooie bomen alleen jamer van al het kroos op het water, maar om dat nou op te gaan ruimen voor een foto. :wink:
3: Ik sluit me m.b.t. deze foto bij mijn voorgangers aan.

Ina:
1: Prachtige kleuren en een mooie compositie.
2: Ook hier het onderwerp mooi vastgelegd maar niet zo sterk als nr1.
3: Ik mis hier een achtergrond, de vogel staat er goed op maar verder oogt de foto voor mij saai.

Builder:
Alle drie zijn het mooie foto's het rood komt lekker over en het zijn platen die ik zo aan de muur zou kunnen hangen. ( Als ik ze zelf geknipt had. :wink: )
EOS400D - Sigma EX 24-60 2.8 - Sigma EX 105 2.8 Macro
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

JvdH schreefCOLON:P Van mij mag ronde 11 starten ...
Voor wie het nog niet wist, voor ronde 11 is er weer een plaats vrij, dus wie wil mag meedoen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar