brandtrap

Voor al je foto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
devliegher
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005 12:44
WoonplaatsCOLON Melle Belgie

1 [img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=10323[/img]
2 [img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=10320[/img]
3 [img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=10319[/img]

Een rasecht beginner, ik heb net een canon 300D gekocht. Met de kitlens enkele foto's van nieuw gebouw in de buurt
graag constuctieve, doch eerlijke feedback
Gebruikers-avatar
paulkarin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2004 16:47

Ik vind je eerste brandtrap goed gelukt. Leuk standpunt! Ga nog eens terug als het zonnig is, nu zijn de foto's wat somber.
Gebruikers-avatar
wvangerven
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2004 13:03
WoonplaatsCOLON Arnhem

Foto 1 en 2 vind ik echt wel goed gelukt. Een leuk detail van foto 1 vind ik de gekleurde buizen op de voorgrond. Foto 2 vind ik goed omdat hij erg monochromatisch is (éénkleurig) en daardoor een bepaald sfeertje heeft. De aandacht wordt ook in zijn geheel op de stalen contructie gevestigd, doordat er verder geen niet ter zake doende elementen op zichtbaar zijn.
De "somberheid" :cry: van het licht past wel bij het onderwerp, vind ik.
Albert
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 125
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2004 19:55
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

paulkarin schreefCOLONIk vind je eerste brandtrap goed gelukt. Leuk standpunt! Ga nog eens terug als het zonnig is, nu zijn de foto's wat somber.
Ik vind de 1e ook de meest aansprekende. Dat het niet zonnig was lijkt mij niet zo'n haslzaak, in tegendeel dat sombere, benadrukt het sombere beeld van de trappen. Je zult er maar wonen niet waar.
[size=75]300D+kitlens, EF 75-300mm USMIII, EF 50 f/1,8II, Canon Speedlite 580 EX[/size]
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

ja zeker de eerste opname, lijkt wel een gevangenis, maaar de andere twee ook goed gedaan.
grt,bouk.
triaxis130
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3713
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2005 12:54
WoonplaatsCOLON BE

Het idee start erg goed, vanaf de tumbs te zien zag het er erg belovend uit, toch bij de grote versies mis ik wat scherpte. Ik denk dat het lijnenspel feller naar voren mag komen. Duo-toon met als hoofdkleur cyanide zou ook niet mistaan denk ik.Iets hoger contrast. Dit gezegt omdat ik er zeker van ben dat dit een top foto kan worden!!
http://www.jasperfotografeert.com
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

ja, ik volg jasper, en die buis bij 1 had ik weggelaten. ze stoort de symmetrie.
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
Lex Augusteijn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1463
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2004 14:31
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Da's geen gek begin!
Ik ga absoluut voor foto 3. Ik word duizelig van het lijnenspel en dat betekent dat je iets hebt weten over te brengen.
Canon 5DII + EF 70-200/4.0L IS USM + EF 24-105mm/F4.0L IS USM + EF 17-40/F4.0 L + EF 50/1.8 + Tamron AF SP 90/2.8 DI + Speedlite 580 EX II
En dat moet ik allemaal meezeulen ...
devliegher
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005 12:44
WoonplaatsCOLON Melle Belgie

heb vandaag mijn 50 mm1.8 II toegestuurd gekregen, hoop daarmee en veel oefenen scherpere resultaten.
bedankt voor de feedback
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Prima werk. Ik zou wel letten op de horizontale en verticale lijnen. De muur komt er bv scheef in (rechts). Dat kan je rechtzetten. Diverse manieren, is een beetje groothoekafwijking. Ik zou ook gaan voor iets meer contrast, hardere variatie, bv zwart wit. Dat zal de patronen nog heftiger laten spreken. Ik heb ook zon brandtrap kick ;) Altijd mooie patronen te vinden.
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar