Kinderfoto's

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
kekavo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 10:00

Ik heb ook mijn neefje en mijn nichtje geprobeert er leuk op te krijgen. Ik heb van hun al veel foto's gemaakt de afgelopen jaren, maar nu heb ik geprobert om op de compositie enzo te letten.
Zelf vind ik ze aardig gelukt. Ben heel benieuwt wat jullie ervan vinden.

1. Jammer van het vlekje onder zijn neus. Ik kreeg het niet mooi weggewerkt.
Afbeelding

2. Grote donkere kijkers :P
Afbeelding

3. Druk aan het spelen
Afbeelding

4. In gedachten verzonken
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Hartstikke leuke serie hoor. Duidelijk te zien dat je met de kunst en regels van fotograferen bezig bent en met succes in deze serie.

Foto 1: die plek op z'n lip... lekker zo laten. Lekker laten zoals ie is. Dat is juist zo leuk bij kinderen. Laat ze lekker kind zijn en nog geen model dat op en top gaaf moet zijn.

Foto 3: leuke hoor... alleen boven en links nog wat croppen.

Foto 4: ik zou de vensterbank wegcroppen. En volgens mij heb je haar hier met dat rechterhandje tegen haar gezicht zo laten poseren. Lijkt een beetje een pose van een volwassen vrouw door een kind van 4. Lekker kind en spontaan laten zijn. Verder wel geinig met die aparte visagie :lol:
kekavo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 10:00

nk je voor je reactie.

Je bedoelt bij foto 3, het meisje meer in het midden van de foto zetten zodat de zwarte achtergrond meer verdwijnt?

Foto 4 heb ik haar niet laten poseren. Ze staat wel vaker zo diep in gedachten in de verte te staren. Dat is zo typisch aan haar. Ze is pas 4 jaar, maar ze kan soms heel volwassen overkomen. Echt een spontane houding die typerend is voor haar. Ik heb meer van dat soort foto's van haar.
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

kekavo schreefCOLONJe bedoelt bij foto 3, het meisje meer in het midden van de foto zetten zodat de zwarte achtergrond meer verdwijnt?

Foto 4 heb ik haar niet laten poseren. Ze staat wel vaker zo diep in gedachten in de verte te staren. Dat is zo typisch aan haar. Ze is pas 4 jaar, maar ze kan soms heel volwassen overkomen. Echt een spontane houding die typerend is voor haar. Ik heb meer van dat soort foto's van haar.
Foto 3 niet zozeer in het midden, maar boven en links er wat afhalen; net dat stukje groen en rood... die lijn ongeveer. Daardoor komt ze wel ietsje naar het midden en moet je er daarom ook niet meer afhalen.

Foto 4 jaaaa, kijk als dat een kenmerkende houding is voor haar is het inderdaad een karakteristieke mooie foto. Wel wijs inderdaad voor een kind van 4.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar