Mijn 1ste bijdrage, Mens en puppie

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
JimmySX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 264
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2008 21:50
WoonplaatsCOLON Breukelen
CONTACTCOLON

Nou ik hoop dat het goed gaat. Eigenlijk istie ook licht bewerkt in PS, dus ik hoop dattie goed staat hier.
Geschoten met een 40D met daarop een 24-70 geschroefd met een Hoya CP filter.

Ik ben benieuwd naar jullie mening!

Gr. Jimmy

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=112058[/img]
Canon 70D | EFS 18-135 | EFS 10-18 | EF 50 1.8 | Speedlite 600ex-rt
Website Flickr
Gebruikers-avatar
Erhaa
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2008 09:51
WoonplaatsCOLON Schiedam

Aandoenlijk plaatje! :wink:
De kop van het hondje staat er lekker scherp op, alleen vind ik het iets te centraal, ik had wat meer ruimte links overgelaten. Jammer dat de bovenkant van het hoofd van het meisje er net niet op staat!
Gebruikers-avatar
JimmySX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 264
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2008 21:50
WoonplaatsCOLON Breukelen
CONTACTCOLON

Erhaa schreefCOLONAandoenlijk plaatje! :wink:
De kop van het hondje staat er lekker scherp op, alleen vind ik het iets te centraal, ik had wat meer ruimte links overgelaten. Jammer dat de bovenkant van het hoofd van het meisje er net niet op staat!
Dank je voor je bijdrage! Idd had ik iets meer ruimte moeten laten...oeps...en ook iets meer uit moeten zoomen, dan had het meisje dr hoofd er helemaal op gestaan.
Ik neem je tips mee voor de volgende reeks! Thanks :lol:
Canon 70D | EFS 18-135 | EFS 10-18 | EF 50 1.8 | Speedlite 600ex-rt
Website Flickr
Gebruikers-avatar
jeremy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 15:20
CONTACTCOLON

Allereerst van harte welkom hier!!

Ik vind het wel een aandoenlijk plaatje, waarbij de kop van de hond inderdaad ragscherp is (voor zover te beoordelen van webformaat, zoals bij elke foto :roll: ) de zw omzetting is ook goed geslaagd als je het mij vraagt. Nu zit ik momenteel op mijn laptop dus niet echt de juiste kleurtjes maar volgens mij loopt het linker oog (vanuit de fotograaf zijn standpunt) van het meisje een beetje dicht.. dat haar hoofd er niet helemaal opstaat stoort mij niet eens zo erg. vind de centrale compo iets wat saai aandoen maar onthoud dat niet elk plaatje NIET centraal hoeft te staan, soms is centraal juist mooi;)

Groetjjes Jeremy
Canon Eos 1d mark III | 24-70mm F2.8 L USM Canon | 70-200mm F2.8 L USM Canon | 300mm F2.8 L IS USM Canon | 580EX II Canon | 40D | 2.0 Extender | Lowepro Photo Trekker AW II | en wat ander spul..
Gebruikers-avatar
JimmySX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 264
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2008 21:50
WoonplaatsCOLON Breukelen
CONTACTCOLON

jeremy schreefCOLONAllereerst van harte welkom hier!!

Ik vind het wel een aandoenlijk plaatje, waarbij de kop van de hond inderdaad ragscherp is (voor zover te beoordelen van webformaat, zoals bij elke foto :roll: ) de zw omzetting is ook goed geslaagd als je het mij vraagt. Nu zit ik momenteel op mijn laptop dus niet echt de juiste kleurtjes maar volgens mij loopt het linker oog (vanuit de fotograaf zijn standpunt) van het meisje een beetje dicht.. dat haar hoofd er niet helemaal opstaat stoort mij niet eens zo erg. vind de centrale compo iets wat saai aandoen maar onthoud dat niet elk plaatje NIET centraal hoeft te staan, soms is centraal juist mooi;)

Groetjjes Jeremy
Hoi Jeremy, dank je voor je adviezen. Ik ga dr zeker wat mee doen!
En van dat oog dat klopt idd.

Coole motorcross plaatjes schiet je trouwens man!

Gr. Jimmy
Canon 70D | EFS 18-135 | EFS 10-18 | EF 50 1.8 | Speedlite 600ex-rt
Website Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar