Anneloes

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Als vervolg op mijn topic "A lady from Paris" (http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=53657) volgen hier de foto's die ik van Anneloes heb gemaakt.

Ook hier werd de prachtige visagie door Anja Driessen verzorgd.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

Sorry voor het grote aantal, maar ik kon geen keuze maken. :wink:

Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Inderdaad veel foto's, maar ik kan mij voorstellen dat je geen keuze kon maken. Stuk voor stuk mooie foto's van een mooi model. En weer eens wat anders...... :wink:
Anoniem 4

Wat een schitterende serie weer. Ik wil er zelfs niets op aanmerken. Dit is het werk van een vakman.
Vaak beoordelen we hier de fotograaf, maar bij dit soort opnames is het teamwerk.
Niet alleen is Anneloes beeldschoon, maar ook een perfect model, wat een expressies.
De visagie wordt meestal terloops genoemd, maar in dit geval verdient ook die grote complimenten. Prachtig afgewogen en afgestemd op huid, vorm en kleding van het model, nergens overdone. Heerlijk om te zien.
Slotconclusie: een geweldig team dat ik van harte feliciteer met dit mooie resultaat.
Lina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2008 14:15
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Ik vind het ook een topserie.

Toch wel wat puntjes waar je op zou kunnen letten ;).
Ik vind de eerste 2 foto's te roze, en dan bedoel ik niet de aankleding, maar wel het gezicht, de gloed die daar overheen ligt.
Misschien zou je daar bij het bewerken op kunnen letten?

Hoe divers de uitdrukkingen van het model zijn bij de eerste 5 foto's, hoe minder de uitdrukkingen worden bij de foto's erna. Die vind
ik teveel hetzelfde denk ik.

Voor de rest niets op aan te merken!
I'm not going to change my identity, to be perfect
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Lina schreefCOLONIk vind het ook een topserie.

Toch wel wat puntjes waar je op zou kunnen letten ;).
Ik vind de eerste 2 foto's te roze, en dan bedoel ik niet de aankleding, maar wel het gezicht, de gloed die daar overheen ligt.
Misschien zou je daar bij het bewerken op kunnen letten?

Hoe divers de uitdrukkingen van het model zijn bij de eerste 5 foto's, hoe minder de uitdrukkingen worden bij de foto's erna. Die vind
ik teveel hetzelfde denk ik.

Voor de rest niets op aan te merken!
Die tint heb ik bewust gekozen om eens iets anders te doen, maarja, blijft natuurlijk een kwestie van smaak.

Wat die serieuze uitdrukkingen betreft: Dit zie je toch heel vaak bij professionele modellen en op de catwalk. Zelf hou ik hier wel van.

Bedankt voor de reaktie, waardeer ik erg! ;-)

Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

Fijne platen weer Marius. Vooral nummer 2 en nummer 5 doen het bij mij.
Visagie ziet er ook erg gelikt uit zeg, helemaal top.
De blik van foto 5 blijft hangen, top!

Groet,
Arnoud
www.vanderwal-fotografie.nl
Gebruikers-avatar
Lerem
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 01 Jul 2007 18:19
CONTACTCOLON

Pas bij de laatste aantal merkte ik op dat de blik hetzelfde blijft. Bij 7 heeft dit iets indringends.
De eerste twee komen op mij te fel over, wellicht door de zeer roze gloed.

Mooi model en zeker mooie foto's. Snap wel dat je moeilijk er tussen kunt kiezen.
Canon EOS 400D + kitlens 18-55mm + 55-200 mm
Officiëel online: www.lerem.nl
Lina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2008 14:15
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Ik snap wat je bedoelt dat de serieuze blik bij een model past, maar in een serie wordt het een beetje 'saai' (hoewel dat misschien niet helemaal
het juiste woord is) om naar te kijken.
De blik is mooi, maar om er 5 foto's van te hebben, vind ik persoonlijk,
ietsje minder.
I'm not going to change my identity, to be perfect
Gebruikers-avatar
janay
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 651
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2007 14:14
WoonplaatsCOLON Berghem
CONTACTCOLON

Hoi Marius weer echt platen van jouw hand. Je pikt ze er meteen tussen uit hoor.
Toch heb ik nog wel enkele puntjes die mij storen vooral bij 8 en 9 daar zie je op het voorhoofd enkele plekken die lijkt het heel erg glanzen ook bij nummer 4 is dit het geval waardoor het lijkt of het model heel erg transpireert is zeker bij dit soort platen erg jammer.

Maar verder weer van hoog niveau hoor.
groetjes patricia
http://www.jrf-fotografie.nl


Canon 5dmarkII + 40d + canon 50mm 1.2 + canon 24-105 4.0 + canon 100mm 2.8 macro L + Speedlite 430 EX
Gebruikers-avatar
resias
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 408
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2005 10:50
WoonplaatsCOLON Zwijndrecht

Ben het met Lina eens wat betreft de eerste twee foto`s. Té roze en niet natuurlijk [volgens mij dan]
Verder zeer professioneel gedaan.
No 10 springt er voor mij wel uit.
MGP
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 214
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2008 17:58
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Hoi Marius,

Tja, wat moet je hier nu van zeggen. Hele mooie foto's van een idem model met een voorkeur voor foto #3, 6 & 7.

Ben het wel eens met de andere die de eerste 2 foto's iets te roze vinden maar dat is idd een kwestie van persoonlijke smaak.

Het enigste puntje wat ik persoonlijk nog even zou bijwerken is dat ene lange haartje bij foto #5 aan de rechterzijde van haar wang.

Verder echt helemaal top gedaan.

Groet van Marco.
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Hoi,

Ergens kan ik me wel vinden in de opmerkingen over de eerste 2 foto's. Vandaar dat ik ze eens omgezet heb naar zwart-wit. Misschien komen ze dan beter over?

Afbeelding

Afbeelding

En wat het glimmen betreft: Het was die avond erg warm in de studio (plat dak en geen ramen), en we hebben echt hard gewerkt, dus hier hielp zelfs geen poeder aan.
Ik had het natuurlijk weg kunnen shoppen, maar mij stoorde het niet.

Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
MGP
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 214
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2008 17:58
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Helemaal top zo!!!
Anoniem 4

mariussuiker schreefCOLONErgens kan ik me wel vinden in de opmerkingen over de eerste 2 foto's. Vandaar dat ik ze eens omgezet heb naar zwart-wit. Misschien komen ze dan beter over?
Ik had helemaal geen moeite met de rose-uitvoering. Vond ze wel apart, vooral omdat de visagie zo goed was afgestemd op de kleding.
Na het zien van de omzetting blijf ik voorkeur houden voor de oorspronkelijke.
Zo zie je maar, smaken verschillen.
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Die twee zwart-wit omzettingen zijn helemaal niet verkeerd Marius. Van die twee vond ik zelf eigenlijk alleen de eerste een beetje teveel perzikkleurig huidje hebben. Maakt niet uit, ik weet intussen wel wat je fijn vindt om te doen :D Mooie foto's, niks op aan te merken. Nummertje drie vind ik vooral wel fijn om naar te kijken.
Hou vol!
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
EOS20D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2005 07:29

Errug fraaie serie weer Marius zoals ik er al vele van je gezien heb! Mijn favo's zijn nr. 3 en 6, mooie belichting, geen rare, onnatuurlijke houdingen, mooie visa! De omzettingen van 1 en 2 naar z/w zijn ook mooi, maar persoonlijk vind ik 't niet nodig en de (zachte) kleurenversie toch iets fraaier. Keep up the good work en hoop snel weer nieuw materiaal hier van je tegen te komen!

Greetz, Edwin
www.edwinschimmel.mysites.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar