Testcase flitsontspanners

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Canoscan
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2007 09:07
WoonplaatsCOLON Oosterhout

Deze fotos zijn overdag gemaakt met mijn nieuwe Skyport flitsontspanners.


Opstelling:

Flits (540EZ) op vol vermogen vanuit rechts onder. Flits (430ex) op 1/4 vermogen vanuit linksonder.
Omgevingslicht gedempt door kleine diafragmaopening / korte sluitertijd en mijn vriendinnetje "goed belicht" door de flitsers

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=111098[/img]

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=111097[/img]

Brandt maar los :mrgreen:
[size=75]Hier staat niks, kan ik altijd nog de schuld geven aan mijn apparatuur[/size]
Gebruikers-avatar
Dr. Faustus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 556
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 10:13
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Ik vind het jammer dat je je model in een stoel hebt laten zitten (of liever gezegd: hangen ;) ) en geen spannender achtergrond hebt gekozen, het beeld wordt al vrij plat door deze harde manier van belichten, maar zo verliest het alle dynamiek.

Verder is je sensor nogal stoffig....
[size=67][color=darkblue]
[/size][/color]
Gebruikers-avatar
Canoscan
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2007 09:07
WoonplaatsCOLON Oosterhout

Tja het is niet de eleganste houding, ze had niet veel zin om mee te werken en wilde perse in de stoel blijven. Zal er de volgende keer op letten.

Stof, dat was me niet eerder opgevallen, kzal eens schoonmaken :D

Ps. het gaat me juist om dit type belichting. Sterker, ik heb het juist in LR versterkt. Heeft er iemand tips over dit type verlichting (dus ala strobist.com)? Hoeft van mij niet altijd soft te zijn.
[size=75]Hier staat niks, kan ik altijd nog de schuld geven aan mijn apparatuur[/size]
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Ik ben zelf geen stroboist maar wel een fan van de stroming. Geweldig dus dat je hier mee bezig bent.
Voor mij persoonlijk heb je de achtergrond iets te donker gemaakt, er zit nog maar weinig detail meer in. De lucht in #1 lijkt me prachtig maar dat effect wordt nu een beetje teniet gedaan door je onderbelichting.
Maar ik vind het wel gaaf wat je doet hoor!
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Jazzman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1124
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Tiel
CONTACTCOLON

Gaaf! vooral het wolken effect bij foto 1. Mooi belicht :) Nu je model nog goed neerzetten ;)
Maurice Krijtenberg - [url]http://www.krijtenberg.nl[/url]
[size=75]Canon EOS 40D + Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro + EF 50mm 1.8 II + Metz 58 AF-1[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar