Canon-Outlet-Nederland op eBay

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
fversteegen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 536
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2006 19:03
WoonplaatsCOLON Leiden

VFRood schreefCOLON8x een 1D mk III !!!!! Ik vraag me nu wel even af, hoeveel van die dingen er kapot gaan (in elk geval 8 dus :) )

Kun je ook zien WAT er aan kapot was? Zal niet het bekende probleem zijn?
Zouden het niet die camera's van ANP kunnen zijn (die hadden ze toch massal teruggebracht wegens problemen als ik het goed heb??)
[i]The camera can photograph thought.[/i] Dirk Bogarde - [color=EFEFEF][url=http://www.encreative.nl]&Creative[/url][/color]
marlieske
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2008 20:47
WoonplaatsCOLON zeeland

Heb me Canon DC40 net binnen gekregen en het ziet er op het eerste gezicht top uit. :D

Hij staat nu op de lader, dus we blijven nog in spanning! :wink: hahaha

Ook erg snel binnen vinden wij, Maandag avond gewonnen en betaald met credit card en vanmiddag binnen!!!!! :o
"Not Old, Just Older"
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Zo'n mk III is wel erg interessant, zou het wat wezen? Ik zoek nog een backupcamera.

edit mmmm, prijzen al flink omhoog.
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
WillemC
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2007 23:21
WoonplaatsCOLON Zevenaar

Heb net een 1D Mark III bieding gewonnen. Betalen ging bij mij zonder problemen via Paypal.. ik zal jullie op de hoogte houden hoe snel hij geleverd word, en in welke condititie..

Groet,

Willem
Canon: EOS-1D MIII- EOS 400D - 580EX II - 430EX - 24-70 L f/2.8 USM - 18-55 EF-S - EF-S 55-200 - EF 50 f/1.8 II -Sigma 70-200 f/2.8 - Walimex 500 f/8.0 - BG-E3 BG - 2x Qihe DGS-150 Studio flitser
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Ben benieuwd :P
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

JoCa schreefCOLONBen benieuwd :P
Ik ook.

Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
Radar
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2007 11:25
WoonplaatsCOLON Bilthoven

Als het goed is ligt er hier binnenkort ook een mkIII van de outlet store.
Wel vreemd want er blijven er maar bij komen, momenteel nog 8 stuks te koop.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Gebruikers-avatar
Dirk Hofstede
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 421
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2006 14:08

Ik heb eens ergens gelezen dat als de prijs naar de zin van Canon Outlet niet hoog genoeg is, de producten opnieuw te koop worden gezet. Weet niet of dat klopt, maar het is wel vreemd dat de 5 1D's die "verkocht" zijn, onder aan de lijst er weer opstaan... Ik ben erg benieuwd of er geleverd wordt en of de 1D's in goede staat zijn, laat het verloop hier even weten.
[size=67]1D III | 5D II | 16-35mm f/2.8 II | 24-70mm f/2.8 | 70-200mm f/2.8 IS | 35mm f/1.4 | 50mm f/1.2 | 85mm f/1.2 II | 135mm f/2 | 300mm f2.8 IS | 1.4x | 580EX II 2x[/size]
Gebruikers-avatar
WillemC
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2007 23:21
WoonplaatsCOLON Zevenaar

Ik hoop toch wel dat ze geleverd worden..heb de centjes al overgemaakt.. :lol:

Volgens hun eigen voorwaarden is een deal een deal...(op z'n hollands gezegd). Tevens staat erin dat als er niet op tijd betaald wordt (168 uur / 7 dagen) het product weer op ebay komt te staan..

We wachten af!
Canon: EOS-1D MIII- EOS 400D - 580EX II - 430EX - 24-70 L f/2.8 USM - 18-55 EF-S - EF-S 55-200 - EF 50 f/1.8 II -Sigma 70-200 f/2.8 - Walimex 500 f/8.0 - BG-E3 BG - 2x Qihe DGS-150 Studio flitser
marlieske
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2008 20:47
WoonplaatsCOLON zeeland

Ik had mijn gewonnen opject meteen die dag( welliswaar een camcorder )Maandags betaald en woensdag kwam hij al binnen.

Ik heb enkele dagen in zak en as gezeten door de berichten die ik hier las. Maar ben er nog steeds erg tevreden mee.

het is een leuk speeltje naast me 400D. :wink:
"Not Old, Just Older"
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

En voor hoeveel is de 1d nu over de streep gegaan?
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
WillemC
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2007 23:21
WoonplaatsCOLON Zevenaar

Ha jan..

2000 euries, exl verzendkosten.. als ie komt.. en daar ga ik wel van uit, vind ik dat een zeer leuke prijs voor een 1d M3...

edit: ow ja.. op marktplaats heb ik er al 1 zien terugkomen voor 2200 euries (advertentie 179727447).. dus blijkbaar worden ze wel afgeleverd!
Canon: EOS-1D MIII- EOS 400D - 580EX II - 430EX - 24-70 L f/2.8 USM - 18-55 EF-S - EF-S 55-200 - EF 50 f/1.8 II -Sigma 70-200 f/2.8 - Walimex 500 f/8.0 - BG-E3 BG - 2x Qihe DGS-150 Studio flitser
Gebruikers-avatar
Radar
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2007 11:25
WoonplaatsCOLON Bilthoven

Afgelopen week zijn er 11 verkocht voor prijzen tussen de 1965 en 2500.
Zijn er inderdaad onder aan de lijst weer een paar bijgekomen.
Outlet heeft zo te zien ook nog geen recentie's geplaats bij de kopers van de reeds verkochte modellen.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Gebruikers-avatar
WillemC
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2007 23:21
WoonplaatsCOLON Zevenaar

Tring...vandaag om 1530 ging de deurbel.. DHL met een hele grote doos!!

YESS de 1D Mark III is binnen.. zit er netjes uit. compleet in doos met garantie bewijs, boekjes kabeltjes etc....

Dus kortom: Zeer goeie en Zeer snelle levering!
Canon: EOS-1D MIII- EOS 400D - 580EX II - 430EX - 24-70 L f/2.8 USM - 18-55 EF-S - EF-S 55-200 - EF 50 f/1.8 II -Sigma 70-200 f/2.8 - Walimex 500 f/8.0 - BG-E3 BG - 2x Qihe DGS-150 Studio flitser
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Dirk Hofstede schreefCOLONIk heb eens ergens gelezen dat als de prijs naar de zin van Canon Outlet niet hoog genoeg is, de producten opnieuw te koop worden gezet. Weet niet of dat klopt, maar het is wel vreemd dat de 5 1D's die "verkocht" zijn, onder aan de lijst er weer opstaan... Ik ben erg benieuwd of er geleverd wordt en of de 1D's in goede staat zijn, laat het verloop hier even weten.
Ik ben al zo'n jaar of 8 vertrouwd met het kopen (en te koop aanbieden) op eBay.

Wat je in sommige gevallen ziet is dat een verkoper onder een andere naam op zijn eigen veilingen bied zodat de prijs omhoog gedreven word. Indien de veiling niet het beoogde bedrag behaalt dan plaatst de verkoper alsnog een bod met de prijs die hij er minimaal voor wil hebben. Als niemand daar overheen gaat dan blijft het product gewoon in zijn eigen bezit.

Uiteraard is dit zeer in strijd met de eBay regelementen, maar er valt niets te bewijzen.

Toch vind ik het vreemd dat 7 van de 11 aangeboden 1D-mkIII camera's naar één en dezelfde koper gingen. Ofwel die koper is dus de verkoper zelf, ofwel er zit iemand met een ontzettende handelsgeest. Laat ik het zo zeggen... als ik een slordige € 25.000,00 had liggen dan kocht ik ze ook allemaal voor die prijs. Gegarandeerd 500 euro winst bij verkoop. Op 11 camera's is dat een winst van € 5500,00 in een paar weken verdiend.

Maar aangezien een aantal van de verkochte cams alweer opnieuw aangeboden word, zegt mij dat ofwel Canon zelf een "alias" heeft op eBay waarmee er biedingen uitgebracht worden om de prijs op te drijven, ofwel ze hebben iemand (buitenaf) geïnstrueerd om een bod te plaatsen ter hoogte van het bedrag wat ze er minimaal voor willen vangen. Slechts één en dezelfde koper voor 7 van deze cams, waarvan bovendien 6 exemplaren ook nog eens voor exact dezelfde prijs weg gingen lijkt mij op z'n zachtst gezegd "verdacht"
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

WillemC schreefCOLONTring...vandaag om 1530 ging de deurbel.. DHL met een hele grote doos!!

YESS de 1D Mark III is binnen.. zit er netjes uit. compleet in doos met garantie bewijs, boekjes kabeltjes etc....

Dus kortom: Zeer goeie en Zeer snelle levering!
Ow,mooi...
En zeker een snelle levering.

Van harte gefeliciteerd met deze schitterende body!!!
Daar ga je heel veel plezier mee krijgen :wink:
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
Gebruikers-avatar
Radar
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2007 11:25
WoonplaatsCOLON Bilthoven

Tot nu toe zijn er 12 verkocht, alle aan verschillende kopers.
Als die van Willem vandaag binnen was verwacht ik die van mij dus morgen.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Gebruikers-avatar
martinculemborg
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

En WillemC,

Werkt de camera naar behoren?
www.donkfoto.nl portretfotografie familiefotografie profielfotografie bedrijfsfotografie productfotografie
Gebruikers-avatar
WillemC
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2007 23:21
WoonplaatsCOLON Zevenaar

Yep, Camera werkt prima.. er bleek nog oude firmware op te zitten. deze eerst geupdate naar de laaste versie. Tevens geregistreerd bij Canon.. nu heb ik 2 jaar garantie...

Helaas zat er geen nederlandse of engelse handleiding bij (duits, frans en italiaans)... dus eerst op zoek gegaan naar een manual.. in nederland moet je ze bestellen (en betalen!) maar bij canon usa kon ik hem gratis downloaden.

Inmiddels een aantal foto's gemaakt met mijn 24-70 L 2.8 lens.. zien er scherp uit!... ik moet even uitzoeken hoe ik foto's moet posten (ja.. sorry.. tutorial van eosdigitaal nog niet helemaal uit ;-) ) en dan zal ik trachten wat foto's te plaatsen.

Inmiddels ook een pdf gevonden met geadviseerde instellingen voor bepaalde situaties...

Zo prutsen we langzaam voort!
Canon: EOS-1D MIII- EOS 400D - 580EX II - 430EX - 24-70 L f/2.8 USM - 18-55 EF-S - EF-S 55-200 - EF 50 f/1.8 II -Sigma 70-200 f/2.8 - Walimex 500 f/8.0 - BG-E3 BG - 2x Qihe DGS-150 Studio flitser
Gebruikers-avatar
WillemC
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2007 23:21
WoonplaatsCOLON Zevenaar

ik ben alleen nog op zoek hoe ik kan zien hoeveel foto's ermee gemaakt zijn...iemand een idee?
Canon: EOS-1D MIII- EOS 400D - 580EX II - 430EX - 24-70 L f/2.8 USM - 18-55 EF-S - EF-S 55-200 - EF 50 f/1.8 II -Sigma 70-200 f/2.8 - Walimex 500 f/8.0 - BG-E3 BG - 2x Qihe DGS-150 Studio flitser
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar