Workshop dierentuinfotografie

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
dutchsequoia
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 621
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:22

Gisteren viel het nieuwste Blijdorp Blad door de brievenbus. Daarin stond het volgende:
Blijdorp Blad schreefCOLONDieren fotograferen is nog een hele kunst! Op vrijdag 1 april 2005 kunt u bij dierenfotograaf Rob Doolaard de kunst afkijken. Hij laat u elk dier vanuit een nieuw oogpunt zien. Met behulp van verschillende technieken leert u in bijzondere omstandigheden te fotograferen. Ervaring is niet vereist.
Prijs is €95,00 per persoon, incl. entree, koffie, lunch en drankje na afloop. Abonnementhouders betalen €75,00. Voor meer informatie zie www.dierenfotografie.nl , of bel (0180) 68 38 30.
Veel plezier!
Smaak is persoonlijk en een mening is maar een mening
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Al eens naar de datum gekeken?
dutchsequoia
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 621
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:22

Ik denk niet dat Blijdorp en Rob zich hier een grapje kunnen permiteren, wat jij?
Smaak is persoonlijk en een mening is maar een mening
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Nee, ik neem aan dat dit wel serieus is...
Ook al is de datum wat verkeerd :)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Oscar Luijben
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 20:39
WoonplaatsCOLON Ootmarsum
CONTACTCOLON

ik geloof er niks van.
[color=blue]Achter de flitser heb je minder licht.[/color]
[url=http://foto-oscar.nl]Oscar[/url]de [size=75]kleinste[/size] foto-graaf van [color=orange][size=150][url=http://www.ootmarsum.net]Ootmarsum[/url][/size][/color]
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

dutchsequoia schreefCOLONIk denk niet dat Blijdorp en Rob zich hier een grapje kunnen permiteren, wat jij?
Ik denk juist niet dat ze zo stom zijn om serieus die datum te prikken. Wegblijven gegarandeerd!
mikekiwi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 459
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2004 12:58
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

buiten dat vind ik de prijs aan de hoge kant, om eerlijk te zijn...
Hij laat u elk dier vanuit een nieuw oogpunt zien. Met behulp van verschillende technieken leert u in bijzondere omstandigheden te fotograferen
Tja, je zit toch ook redelijk gebonden aan dat hek en dergelijke en om nou over het hek in de gracht bij de leeuwen te gaan spartelen op zoek naar een apart standpunt, vind ik wat ver gaan... Heb het idee dat dit inderdaad niet geheel serieus is, ik ben in ieder geval niet geinteresseerd.... 8)
5Dmk1, 40D, EF 28-105 3.5-4.5, EF 50/1.8, EF 85/1.8, Tamron 18-200 en een thuisstudio
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar