Flipside 300 rugzak

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
nieuw
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 354
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2006 14:41
WoonplaatsCOLON Maastricht
CONTACTCOLON

Hallo,

Ik krijg voor vaderdag een nieuwe rugzak. Nu heb ik de flipside300 (waarvan ik natuurlijk niet weet dat deze op zolder ligt :wink: ) Besteld.
Enorm mooie tas en het concept tegen diefstal sprak mij aan, super idee. Nu ben ik mijn spullen aan het passen en ik moet zeggen dat hij kleiner uitvalt dan verwacht.
Mijn huidige inhoud;
580II flits
400D met grip
24-105 IS L
50 f1.8
de kitlens.
Een omni en een blaasbalgje.

Bovenstaande past er redelijk ruim in, de 24-105 gemonteerd op de cam met zonnekap.

Maar nu mijn vraag. In de toekomst komt er een groothoeklens bij (nog ff onbekent welke) . en een 100-400L (deze vrijwel zeker). De kitlens komt dan te vervallen. Wie weet of deze kombi dan ook nog past in de flipside?
De tweede optie die in mijn hoofd rond zweeft is over een tijdje de 5D en de 100-400 zodat mijn 24-105 een groothoek word en ik eigelijk klaar ben voor de toekomst :lol:

Wie o wie kan mij helpen, de tas kan nu eventueel nog terug gestuurd en geruild worden, maar voor 89 euro wordt het moeilijk een andere te vinden die grooter is ben ik bang.

Mvg,
Marco
400D+grip+24-105 L IS USM+kit+50 1.8II+polar+580EXll.
Ik moet van mijn vriendin vragen of jullie ook eens op haar online speelgoedwinkel willen kijken http://farena.nl bij deze dan ;)
Gebruikers-avatar
Mozila
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2008 19:25

:D Hi ,
Ik heb zefl sinds een paar weken een Lowepro Fastpack 250.
Dat bevalt prima, had eerst een maatje groter besteld,maar ik moet ,m
meenemen als cameratas in het vliegtuig(+de normale handbagagetas)dus ben ik op de 250 uitgekomen.
Vooral de zijrits waar je de cam. snel kan pakken zonder het zakkie af te doen(en zonder dat je glasbuisjes er uit duvelen)is zeer handig.


Een 400D met een 70-300 met omgekeerde zonnekap past prima,voor de rest aan glaswerk:15-55,100mm macro Speedlite en 2 omnibounce,en dan nog een vak over
Dan daarboven nog twee vakken waar je Ruim als je ander spul kan opbergen,zoals kabeljes boekjes en noem maar op.
Als het nog kan zou ik voor een fastpack type gaan.
Sucses met je keus. :wink: vergeet nog m,n batterypack op de cam,past er ook prima in.
Een boel Leuke hebbedingen.Maar er kan nog meer bij.
Gebruikers-avatar
nieuw
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 354
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2006 14:41
WoonplaatsCOLON Maastricht
CONTACTCOLON

Mozila schreefCOLON:D Hi ,
Ik heb zefl sinds een paar weken een Lowepro Fastpack 250.
Dat bevalt prima, had eerst een maatje groter besteld,maar ik moet ,m
meenemen als cameratas in het vliegtuig(+de normale handbagagetas)dus ben ik op de 250 uitgekomen.
Vooral de zijrits waar je de cam. snel kan pakken zonder het zakkie af te doen(en zonder dat je glasbuisjes er uit duvelen)is zeer handig.


Een 400D met een 70-300 met omgekeerde zonnekap past prima,voor de rest aan glaswerk:15-55,100mm macro Speedlite en 2 omnibounce,en dan nog een vak over
Dan daarboven nog twee vakken waar je Ruim als je ander spul kan opbergen,zoals kabeljes boekjes en noem maar op.
Als het nog kan zou ik voor een fastpack type gaan.
Sucses met je keus. :wink: vergeet nog m,n batterypack op de cam,past er ook prima in.
Bedankt voor de je antwoord.
De fastpack heb ik al eens in mijn handen gehad, idd een prima tas. Het groote nadeel vond ik de groote diefstal gevoeligheid. Als het voor jou makkelijk en snel is je cam eruit te nemen is het voor een beetje zakkeroller ook een koud kunstje. Vandaar dat ik deze niet genomen had.
Hiermee wil ik je natuurlijk niet bang maken hoor.

Liefst wilde ik weten of de bovengenoemde combi's gewoon in die flipside passen. Als ik zeker weet dat dat niet het geval is dan moet ik wel voor een andere optie gaan. Maar als iemand mij kan bevestigen dat dit geen probleem oplevert dan heb ik er een prima tas aan, met een veilig gevoel.

Lunchpakket ext hoeft er van mij niet in ook geen laptop, puur de fotouitrusting is voldoende, maar het moet wel passen natuurlijk.

Mvg,
Marco
400D+grip+24-105 L IS USM+kit+50 1.8II+polar+580EXll.
Ik moet van mijn vriendin vragen of jullie ook eens op haar online speelgoedwinkel willen kijken http://farena.nl bij deze dan ;)
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Past misschien net. met de 100-400 gemonteerd en de rest erbij. Maar eerlijk gezegd is een flipside een amateur rugzakje voor dagtripjes. Alsje een grote rugzak wilt om al je spullen in te doen dan kan je beter een prumus of vertex nemen of nog snel een Computrekker (plus) AW scoren.

Het is ene leuke tas en die opening op de achterkant bijzonder maar het is idd een vakantie rugzak.

Ik raad liever een grote rugzak voor alles aan en een slngshot of schouder tas daarnaast.

En laten we wel wezen als je een dagje weg gaat moet dan altijd de 580EX mee en de 5mm en de blaasbalg?

Ik heb een Computrekker en 2 stealhtreporters en een harnas met een toploader. dat lijkt veel maar een dagje lopen met een harnas op de veluwe is makkelijker en ik neem alleen datgene mee wat nodig is.

Ik zou dus gewoon lekker genieten van je tas en koop er later eventueel sliplock tasjes bij die je er aan kan hangen zoals een Lenscase voor de ef 100-400

kijk even op http://www.cambags.com/ daar staat onder de rugzakken en bij lowepro je flipside 300 met een Nikon D70 en een paar lenzen.

Dus volgens mij past het allemaal wel maar laat dan gewoon die blaasbalg thuis of stop die in de buiten vakken net zoals je flitser of laat hem thuis.

Jeroen
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar