Kopje Koffie

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Reinvh
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2006 18:22

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=107083[/img]


Kopje koffie op tafel

Exif info zit in de foto
ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Ik vind de zwart-wit combinatie niet echt geslaagd. Het komt zo depressief op mij over. Tevens zie ik niet duidelijk dat dit koffie is, de inhoud is niet duidelijke koffie. Ook vind ik de foto wat veel ruis hebben (het kopje vooral), mogelijk komt dit door het uploaden?

Waarom heb je gekozen voor een zwart/wit foto?
[size=75]www.persmoment.nl
Twitter:@persmoment

Canon EOS 7D & 40D (incl. grips)- Canon EF 16-35mm F2.8 L- Canon EF 17-40mm F4.0 L- Canon EF 70-200mm F2.8 L- Canon Speedlite 430EXII- Lowepro Stealth Reporter 400AW & Mini Trekker Classic[/size]
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

De compositie vind ik niet verkeerd, mooi lijnenspel in de tafel met het kopje op de goede plaats in beeld. De zwart-wit omzetting vind ik niet verkeerd, het geeft wel een extra sfeertje aan de foto. De ruis vind ik hier echter niet passen. Mag ik vragen waarom je op iso 400 hebt geschoten? Aan je sluitertijd te zien had je makkelijk kunnen zakken naar 200 of 100. Verder kan ik niet echt uit de foto opmaken dat het koffie betreft, wanneer je zou zeggen dat het chocolademelk was zou ik het ook geloven. Je zou dat eventueel kunnen ondervangen door een kopje te gebruiken met het "D.E."-logo erop, eventueel aangevuld met een flesje koffiemelk van "friese vlag".
Gebruikers-avatar
Keez
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2005 10:32

Mooie foto, zo horen foto's eruit te zien.
Nu nog "even" een Leica camera kopen, en je kan echte zwart/wit foto's maken.

Succes !!!
Zwart/Wit fotografie is ECHTE fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar