Probleem met de flitser

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
christian
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2004 20:59

Ik heb problemen met de flitser van de 300D. Wanneer de flitser naar boven wil komen hoor je een aantal klikjes en een error OS in beeld.
Heeft iemand hier al eens van gehoord en eventueel de oplossing. Naar Canon opsturen kan ook ivm garantie maar dan is de camera meer dan 3 weken weg.

bedankt
Hades-1
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 2230
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2004 07:52
WoonplaatsCOLON Deurne
CONTACTCOLON

klinkt alsof je release vast zit.
Kun je de flitser openen met de hand als je het knopje indrukt?
of kun je als je op portretmode zet en in donker probeert te schieten de flitser automatisch laten openene?

anders zou ik mn zeker retour sturen, de slitser gaat mechanisch open met een electronische ontspanner.
in beide gevallen zul je er zelf weinig aan kunnen repareren.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Zelf nog nooit van gehoord eigenlijk...
Je kan hem ook in auto-mode zetten, want dan wil die toch ook altijd wel flitsen...
Me vader heeft zo'n zelfde probleem met zijn D70, maar dat kwam omdat die hem liet zwemmen (per ongelijk that is).
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
christian
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2004 20:59

Wanneer ik handmatig op het knopje druk komt de flitser af en toe wel en soms niet omhoog. Het lijkt me dus beter even naar de dealer te gaan.

Daar ben ik al een keer geweest maar zoals het altijd is; waneer je bij de docter bent heb je geen pijn meer.

Bedankt
Christian
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar