Mercedes Atego Tankautospuit

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Arjan B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 242
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2004 13:55
CONTACTCOLON

Van het weekend even buiten geweest met de camera en een nieuwe tank autospuit. De verbeteringen van de serie met de vito heb ik geprobeerd door te voeren. Ik heb de wagen in zijn "natuurlijke omgeving" gefotografeerd.

1
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=99161[/img]

2
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=99162[/img]

3
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=99163[/img]

4
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=99164[/img]

5
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=99165[/img]

6
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=99166[/img]
Arjan B
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Geweldige foto's van een mooie TAS. Vooral 5 vind ik erg goed geslaagd, maar de rest is zeker niet minder! Heel mooi vastgelegd op deze manier.

JW
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
Crizz
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 183
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2006 21:59
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

De bewerking bij foto3 vind ik erg geslaagd. Hoe heb je dat gedaan?
www.aimhigh.nl
Gebruikers-avatar
Palabra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 931
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2007 15:49
WoonplaatsCOLON Oegstgeest
CONTACTCOLON

Vooral foto's 5 en 6 vind ik mooi. Lekker kleuren op 5 en 6 en leuk die spiegeling in het water op de grond van 6, wel had ik het daar mooier gevonden als al het asfalt dat op de foto staat nat geweest was.

De bewerking van foto 3 bevalt mij juist niet zo, ik vind dat het te duidelijk te zien is dat er gesjopt is en dat dit niet door panning of zoiets is ontstaan.
ernie115
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2007 15:54
WoonplaatsCOLON almelo

hallo

zeer mooie serie vooral nummer 3
Gebruikers-avatar
Arjan B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 242
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2004 13:55
CONTACTCOLON

Ja inderdaad zou het mooier zijn geweest om heel het parkeer terrein nat te maken, maar had helaas niet genoeg water bij me :)

foto 3 is inderdaag motion blur aan toegevoegd in PS, vind het wel wat hebben. Geeft wel wat snelheid weer. Panning lukt niet echt vanuit deze richting, mij niet in ieder geval

thanks!
Arjan B
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Arjan B schreefCOLONJa inderdaad zou het mooier zijn geweest om heel het parkeer terrein nat te maken, maar had helaas niet genoeg water bij me :)
Lukt dat niet met die 1500 liter uit die TAS? :wink:
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
dulfer
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 335
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2007 11:31
WoonplaatsCOLON Katwijk

Fotos in Leiden en Katwijk... het lijkt wel een tourbus :lol:
Mooi effect die weerspiegeling in het water op parkeerplaats de noordduinen. Helemaal nat spuiten had wat lastig geweest.
[size=75]Canon EOS 40(0)D[/size]
ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Mooie kleuren, prachtige foto's van een nog mooiere TAS! Een van mijn favorieten is nummer 5 vanwege de prachtige lucht. Is deze met een polarisatie-filter gemaakt?

Als ik heel kritisch mag zijn mis ik een beetje het idee van waar de TAS nou vandaan komt. Ik weet niet of je dit wel wilt overbrengen, maar mij is ook een keer gevraagd een foto-shoot te houden van een TAS. Deze moet nog steeds komen, maar ik had wel locaties bedacht waar duidelijk moet worden van welk korps de TAS is aan de hand van de locaties. Voor mij kan het heel goed een TAS zijn van Brandweer Lelystad, om maar wat te noemen.
[size=75]www.persmoment.nl
Twitter:@persmoment

Canon EOS 7D & 40D (incl. grips)- Canon EF 16-35mm F2.8 L- Canon EF 17-40mm F4.0 L- Canon EF 70-200mm F2.8 L- Canon Speedlite 430EXII- Lowepro Stealth Reporter 400AW & Mini Trekker Classic[/size]
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

ArieScanner schreefCOLONVoor mij kan het heel goed een TAS zijn van Brandweer Lelystad, om maar wat te noemen.
Aan de tekst op de wagen lijkt het of hij uit Nieuwerkerk aan den IJssel komt, maar daar hebben ze geen voertuig met het roepnummer 546. Wel met roepnummer 646, dus misschien is het met de komst van een nieuw voertuig vervangen?
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
Gebruikers-avatar
Arjan B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 242
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2004 13:55
CONTACTCOLON

Ja het is inderdaad een TS uit Nieuwerkerk, echter het is een regionale die in Nieuwerkerk wordt geplaatst, met een nieuw roephummer.

Ik heb geen pola gebruikt maar een beetje PS. Ik heb niet gezocht naar locaties in het verzorgings gebied, maar een beetje in de buurt
Arjan B
emiletelkamp
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2007 15:40
WoonplaatsCOLON Winschoten
CONTACTCOLON

Superserie en ik moet zeggen dat ik 4 geweldig vind.

Alleen zie ik op foto 6 2 kleine vlekjes rechtsboven het middenpunt, stof of misschien wat water op de lens?
Huidig apparatuur: Canon EOS 40D met Grip, Canon 17-40 F4 L, Canon 70-200 F4 L, Canon 50mm F1.8, Metz Mecablitz 48-AF1
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar