hoe exif toevoegen

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
peter b
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 557
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 19:07
WoonplaatsCOLON almere

Hoe kan ik exif data toevoegen aan een foto.
Ik heb photoshop elements en de standaard canon software, als ik een foto in "mijn album" toevoeg zie ik de exif nergens staan. Of is er software waar dat makkelijk in te doen is.
[size=59][color=blue]Canon EOS 7D+bg | EF-S 10-22mm | EF-S 17-55mm f2.8 IS | EF 24-105 f4.0 IS | EF 70-200mm f2.8 IS | EF 300mm f4.0 IS | EF 100mm f2.8 macro | 580EX II | Canon 1.4x | Manfrotto tripod[/color][/size]
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

Je hoeft exif gegevens niet toe te voegen, die zitten al in de foto, als je op internet een foto hebt en de exif is er niet uitgehaald (dat kan wel) en je wilt het zien dan kan je een programma zoals Opanda gebruiken, die heb ik ook en is erg handig!

Als je bedoeld dat je de gegevens wilt wijzigen dan kan dat zelfs met programma's als Picasa geloof ik, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Gebruikers-avatar
peter b
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 557
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 19:07
WoonplaatsCOLON almere

ik wilde weten of de exif data bij de foto zat maar kon dat niet zien. Ik heb nu Opanda gedownload en geinstaleerd en kan het nu wel zien. Bedankt voor de tip :D
[size=59][color=blue]Canon EOS 7D+bg | EF-S 10-22mm | EF-S 17-55mm f2.8 IS | EF 24-105 f4.0 IS | EF 70-200mm f2.8 IS | EF 300mm f4.0 IS | EF 100mm f2.8 macro | 580EX II | Canon 1.4x | Manfrotto tripod[/color][/size]
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

graag gedaan hoor!
Gebruikers-avatar
lapostel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 239
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2008 22:00

KD-fotografie schreefCOLONJe hoeft exif gegevens niet toe te voegen, die zitten al in de foto, als je op internet een foto hebt en de exif is er niet uitgehaald (dat kan wel) en je wilt het zien dan kan je een programma zoals Opanda gebruiken, die heb ik ook en is erg handig!

Als je bedoeld dat je de gegevens wilt wijzigen dan kan dat zelfs met programma's als Picasa geloof ik, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Dankje voor de tip ik heb hem ook even gedownload :wink:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar