Walking On Sunshine

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MarliesdeWit
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1129
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2006 20:53
WoonplaatsCOLON Maarssen
CONTACTCOLON

Dit soort fotografie vind ik leuk, wat denken jullie?


Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op MarliesdeWit, in totaal 11 keer gewijzigd.
Leica D-Lux 5, EOS 5D MKII, 350D, 24-70 2.8 L USM, 70-200 4.0 L IS USM, 580EX flitser
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Ik zie geen foto ???
Gebruikers-avatar
MarliesdeWit
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1129
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2006 20:53
WoonplaatsCOLON Maarssen
CONTACTCOLON

Hij staat er weer, ik moest nog ff iets doen 8)
Leica D-Lux 5, EOS 5D MKII, 350D, 24-70 2.8 L USM, 70-200 4.0 L IS USM, 580EX flitser
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Ja, iik zie hem :wink: Dit is een leuke foto; ik hou hier wel van. Het geeft een bepaalde sfeer weer. Technisch zou ik dat rare wegdek aan de linkerkant weggecropt hebben.
Gebruikers-avatar
MarliesdeWit
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1129
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2006 20:53
WoonplaatsCOLON Maarssen
CONTACTCOLON

Dank je wel!

Daar links vind ik nou net zo'n lekkere dikke klodder "lava" op de weg die het nog leuker maakt, past ook bij de "bobbel" aan de voorkant.
Laatst gewijzigd door 1 op MarliesdeWit, in totaal 11 keer gewijzigd.
Leica D-Lux 5, EOS 5D MKII, 350D, 24-70 2.8 L USM, 70-200 4.0 L IS USM, 580EX flitser
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

Inderdaad een leuke foto. Lekker hard licht goed contrast. Zou alleen de onderkant eraf kroppen krijg je een lange foto is het storende stuk asfalt weg en maakt de compo sterker.

Gr. Chris
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

ik vind dit soort foto's vaak wel leuk alleen ik hou dan wel weer van een egale ondergrond dus zonder klodder lava en de storende stoeprand. ;)
Gebruikers-avatar
Keez
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2005 10:32

Niets meer aan doen, hele mooie foto.
Is haast Magnum waardig.
Voor hen die Magnum fotografie niet kennen:
Pure fotografie , niet croppen , niet bewerken .
De foto zoals de foto is gemaakt, dat gaat voor heeeel veel mensen niet meevallen, er zijn tegenwoordig te veel "fotografen" die heel zwaar leunen op Photoshop en andere "teken programma's"
Magnum fotografie betekent : Je camera kennen, en heel veel kennis van de fotografie.
Zwart/Wit fotografie is ECHTE fotografie
Gebruikers-avatar
MarliesdeWit
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1129
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2006 20:53
WoonplaatsCOLON Maarssen
CONTACTCOLON

Nou Keez, ik ben geheel verbaasd, toen ik deze foto maakte kwam ik net van de Magnum tentoonstelling vandaan. Dat heeft me natuurlijk beinvloed, bovendien was ik in het gezelschap van een aantal andere knipgrage fotografen. We hebben afgelopen zaterdag drie tentoonstellingen in Amsterdam bezocht. Te weten de tentoonstelling Magnum 60 jaar, in het Stedelijk CS. Verder een bezoek gebracht aan de tentoonstelling van Weegee in Galerie Foam. En daarna nog naar Galerie WM geweest en de werken van Andrzej Dragan bekeken. Kortom een geslaagde informatieve dag en nog gezellig ook want we hebben het constant over fotografie kunnen hebben :)

Bij the W, deze foto heb ik wel ietwat gecropt omdat ik dat net iets mooier vond maar hij kan ook ongecropt. Als degene die naast me liep toen ik de foto maakte jouw commentaar leest zal die zich vast nog de vraag herinneren die hij me stelde. "Wat doe jij nou? Fotografeer je die laarzen"?
Leica D-Lux 5, EOS 5D MKII, 350D, 24-70 2.8 L USM, 70-200 4.0 L IS USM, 580EX flitser
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar