Reiger in actie.

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Flying-Dutch
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2007 09:47
WoonplaatsCOLON Maassluis

Gistermiddag met de zon in de rug even op pad geweest en daar zag ik deze geweldige vogel een visje pakken.
Ben benieuwd wat jullie van deze bewerking vinden.

Afbeelding
[color=red]The only thing that Microsoft makes that does not suck is a vacuumcleaner![/color]
Gebruikers-avatar
svdveen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006 17:30
WoonplaatsCOLON Doetinchem

Eerlijk gezegd een beetje té.....
Als je de bewerking zelf mooi vind zou ik toch aanraden om meer van de reiger scherp te houden. En dan gebruik te maken van een masker zodat je de achtergrond direkt achter de reiger wel jouw gebruikte effect kunt geven. Anders krijg je dat de achtergrond achter de reiger ook een stuk meer scherp is/blijft en dat lijkt me gek.

Sander.
Canon 20D+350D, Canon 70-300 F/4.0-5.6 USM IS, Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro, Canon 100mm F/2.8 Macro, Soligor tussenringen, Canon EF 50mm F/1.8II, Canon 430EX Speedlite, Manfrotto mono- en tripod, en nog wat accesoires... http://sanderbetty.blogspot.com
Gebruikers-avatar
Flying-Dutch
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2007 09:47
WoonplaatsCOLON Maassluis

De reden dat ik voor deze bewerking heb gekozen ligt in het feit dat mijnheer eerst mooi stil stond dus ik acmera ingesteld en ja hoor... plons dus er is sprake van meer dan een beetje bewegingsonscherpte en ik dacht op deze manier er iets moois van te maken.

Bedankt voor je advies. Ga ik gelijk weer even verder stoeien in PS :wink:
[color=red]The only thing that Microsoft makes that does not suck is a vacuumcleaner![/color]
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Eerlijk gezegd, kan mij deze "reigerfoto" als natuur foto niet zo boeien.
Misschien iets meer als "kunstfoto".

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
Flying-Dutch
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2007 09:47
WoonplaatsCOLON Maassluis

C@sp@r ook jij bedannkt voor je eerlijke reactie! 8)
[color=red]The only thing that Microsoft makes that does not suck is a vacuumcleaner![/color]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar