[Verzamel] Hellendoorn Rally 2007

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Frevo
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2005 14:49
WoonplaatsCOLON Zoelen
CONTACTCOLON

Even voor de duidelijkheid Hein: de Astra kwam dus van rechts?
www.fredvanommeren.com | www.autofotografie.nl
[size=75]1DmkIII | 17-40 [color=red]L[/color] | 24-105[color=red]L[/color] | 50 | 70-200 f/2.8 [color=red]L[/color] IS | 1.4x+2.0x | Flitser, tas, kaarten, huis, auto, vrouw, kind, stop maar met lezen[/size]
HeinA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2004 23:18
WoonplaatsCOLON Elst (gld)
CONTACTCOLON

Frevo schreefCOLONEven voor de duidelijkheid Hein: de Astra kwam dus van rechts?
Ken jij de hairpin bij de kerk in de proef Daarle? Dan weet je dat de auto van Eep van links komt glijden. :wink: Alleen deed Eep waarschijnlijk iets verkeerd want plotseling stond ie bijna stil. Om daarna bijna recht vooruit weer weg te rijden. En dan sta je plotseling iets te enthousiast te pannen. Neemt niet weg dat het effect zo bedoeld was.
just do it ....
[size=75] Steeds meer kastjes en glaswerk [/size]
thundercracker
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2007 21:29
CONTACTCOLON

HA03 & HA05

HULDE, wat GAAF :shock: :D 8)

mooi gedaan, top 8)
HeinA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2004 23:18
WoonplaatsCOLON Elst (gld)
CONTACTCOLON

thundercracker schreefCOLONHA03 & HA05

HULDE, wat GAAF :shock: :D 8)

mooi gedaan, top 8)
Dank je. Dank je. Ik heb nog een paar meer van die 'hoogvliegers'. Ik zal er morgen nog twee of drie bij zetten. En dat allemaal op een doodsimpele verkeersdrempel.
just do it ....
[size=75] Steeds meer kastjes en glaswerk [/size]
Frevo
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2005 14:49
WoonplaatsCOLON Zoelen
CONTACTCOLON

HeinA schreefCOLON
Frevo schreefCOLONEven voor de duidelijkheid Hein: de Astra kwam dus van rechts?
Ken jij de hairpin bij de kerk in de proef Daarle? Dan weet je dat de auto van Eep van links komt glijden. :wink: Alleen deed Eep waarschijnlijk iets verkeerd want plotseling stond ie bijna stil. Om daarna bijna recht vooruit weer weg te rijden. En dan sta je plotseling iets te enthousiast te pannen. Neemt niet weg dat het effect zo bedoeld was.
Okee, snap ik. Maarrrrr.. (vandaar mijn vraag) volgens staat je flitser dan wel op eerste gordijn. Kijk maar naar de foto. Je flitst (de auto komt in beeld) en vervolgens pan je door (je creëert het lichtspoor). Als je tweede gordijn had geflitst had je eerst het lichtspoor gehad (door het pannen met open sluiter) en aan het eind van de pan had de flits de auto belicht.
Doet verder niets af aan de foto hoor ;)
www.fredvanommeren.com | www.autofotografie.nl
[size=75]1DmkIII | 17-40 [color=red]L[/color] | 24-105[color=red]L[/color] | 50 | 70-200 f/2.8 [color=red]L[/color] IS | 1.4x+2.0x | Flitser, tas, kaarten, huis, auto, vrouw, kind, stop maar met lezen[/size]
HeinA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2004 23:18
WoonplaatsCOLON Elst (gld)
CONTACTCOLON

I zal voor de zekerheid in de EXIF van de foto's duiken. Ik weet het zo zeker omdat ik er na KP 1 (Luttenbergring) achter kwam dat ik op het eerste gordijn heb staan flitsen :oops: . Vervolgens heb ik die instelling veranderd in 2e gordijn en ben naar KP 4 gegaan.
just do it ....
[size=75] Steeds meer kastjes en glaswerk [/size]
Frevo
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2005 14:49
WoonplaatsCOLON Zoelen
CONTACTCOLON

Tussendoorn misschien batterijen gewisseld ofzo?

Ik had het tijdens de ELE ook hoor... Ik wist zeker dat ik hem op 2e gordijn gezet had, en toch...
www.fredvanommeren.com | www.autofotografie.nl
[size=75]1DmkIII | 17-40 [color=red]L[/color] | 24-105[color=red]L[/color] | 50 | 70-200 f/2.8 [color=red]L[/color] IS | 1.4x+2.0x | Flitser, tas, kaarten, huis, auto, vrouw, kind, stop maar met lezen[/size]
HeinA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2004 23:18
WoonplaatsCOLON Elst (gld)
CONTACTCOLON

Frevo schreefCOLONTussendoorn misschien batterijen gewisseld ofzo?

Ik had het tijdens de ELE ook hoor... Ik wist zeker dat ik hem op 2e gordijn gezet had, en toch...
OEPSSSSSSSSSSSSSSSSS. Jullie hebben gelijk. Heb de EXIF gegevens nagekeken en ik heb toch op 1e gordijn geflitst. :oops:

Maar ik had nog een paar springers beloofd.

HA11Afbeelding

HA12Afbeelding

HA13Afbeelding
just do it ....
[size=75] Steeds meer kastjes en glaswerk [/size]
Gebruikers-avatar
Erwin 350D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 200
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2008 12:46
WoonplaatsCOLON Jubbega

Hoi hoi, ik weet dat het al tijdje geleden is, maar ken dit forum pas en ben zeer zeker in voor wat tips om mijn aktie foto's wat beter ( of minder slecht te maken. Misschien wil er nog iemand reageren?

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

Ik weet dat ik iig opmerking over iso waarde kan verwachten, stond ( veel ) te hoog :oops:
Foto's gemaakt met kitlens.
[size=67]EOS350D/EF-s 18-55/EF28-105 1:3.5-4.5 II USM/ 430EX[/size]
Doch jo ding en lit de lju rabje
Gebruikers-avatar
Falerossi
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1041
GeregistreerdCOLON 13 Sep 2005 20:41
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Ze zijn allemaal ook wat overbelicht!
Toch vind ik ze wel aardig :)
www.sport-picture.nl | Canon EOS 7D Mark II | 70-200 2.8L | 11-16 2.8 | 300 2.8 |
Gebruikers-avatar
Red_Spike
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 555
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 19:37
WoonplaatsCOLON Naaldwijk
CONTACTCOLON

Hallo

Ik vind de keuze van ISO 800 een beetje raar. Ik kan me herinneren dat het een mooie zonnige dag was, dus 200 was toch wel de max geweest.

Verder zou ik kiezen voor de sluiter voorkeuze (doe je) en dan rond de 1/160 gaan zitten. Dan komt er een beetje snelheid in de foto's. Verder zijn de composities en de locaties van de foto's goed.

Succes verder met het volgende rally seizoen.
www.rally-web.nl www.avoorberg.nl
Gebruikers-avatar
jeremy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 15:20
CONTACTCOLON

Red_Spike schreefCOLONHallo

Ik vind de keuze van ISO 800 een beetje raar. Ik kan me herinneren dat het een mooie zonnige dag was, dus 200 was toch wel de max geweest.

Verder zou ik kiezen voor de sluiter voorkeuze (doe je) en dan rond de 1/160 gaan zitten. Dan komt er een beetje snelheid in de foto's. Verder zijn de composities en de locaties van de foto's goed.

Succes verder met het volgende rally seizoen.
dat feitje had die vermeld in zijn orginele post :roll: :lol: over die ISO...

greets :)
Gebruikers-avatar
Nippel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2007 20:48
WoonplaatsCOLON Prinsenbeek
CONTACTCOLON

Ik ben ook bij de Rally geweest. Hierbij mijn bijdrage

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
CANON 7D - EF 24-70 f/2.8L - EF 70-200 f/4L - EF 50 f/1.8 II - EF 100-400 f/4.5-5.6L - Speedlite 580 EX II
http://nip-photography.smugmug.com
Let´s eat grandma! of Let´s eat, grandma! (details maken het verschil!!)
Michaeldw

Zow, en ik dacht dat ik achter liep met het nabewerken van mijn foto's... :wink:

Je foto's zijn wel wat klein, dat is wel een beetje jammer.
Voor zover ik het kan beoordelen is de scherpte over het algemeen goed.

1. mooie compositie, alleen jammer van die paal precies in het midden.

2. Ook weer een mooie compositie. Leuk voor ertussen, want verder zit er niet veel actie in (maar dat maakt het absoluut geen slechte foto).

3. Beetje gewoontjes en hebben we ook al een beetje gezien bij foto 1.

4. Goede foto, alleen zou ik wat meer willen zien aan de rechterkant van de foto. Is het een crop? Anders zou je hem misschien wat groter kunnen croppen.

Groeten,
Michael
HeinA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2004 23:18
WoonplaatsCOLON Elst (gld)
CONTACTCOLON

Michaeldw schreefCOLONZow, en ik dacht dat ik achter liep met het nabewerken van mijn foto's... :wink:
Neuh, je loopt niet achter. Dit zijn foto's van de Proflex Merwede Rally Hulst 2008 in het topic van de Hellendoorn Rally 2007. :wink:
just do it ....
[size=75] Steeds meer kastjes en glaswerk [/size]
Michaeldw

Zoveel verstand heb ik er niet van om dat te kunnen zien. :D
Ja, achteraf aan het mooiere weer...
HeinA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2004 23:18
WoonplaatsCOLON Elst (gld)
CONTACTCOLON

Michaeldw schreefCOLONZoveel verstand heb ik er niet van om dat te kunnen zien. :D
Ja, achteraf aan het mooiere weer...
Zou ik niet te hard roepen. De vrijdagavond van Hellendoorn regende het, maar de zaterdag was heerlijk. Lekker zonnetje aangename temperatuur.

Je kunt het vooral aan de stickers op de deuren zien. En als je de proeven kent weet je het ook. :wink:
just do it ....
[size=75] Steeds meer kastjes en glaswerk [/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar