wederom, Winterlandschap ditmaal bij Voorst aan de ijssel

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Martin1968
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2005 10:43

Hierbij mijn eerste topic. Zoals zovelen ben ik ook na een zeer snel ontbijt naar buiten gespoed om al dat moois op de gevoelige sensor vast te leggen. mijn foto's staan op de vlgd site. (Ik weet nog niet hoe ik hier foto's in de topic kan plakken vandaar)
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties
Groet, Martin

http://home.kpnplanet.nl/mr_7/554/m.klo ... index.html
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ben je daar na twee jaar nog steeds niet achter? Als jij te lui bent om daar even de richtlijnen voor de lezen, hebben de andere leden wellicht geen zin om jouw foto's van commentaar te voorzien en dat is toch best jammer omdat er best mooie foto' s op jouw eigen site staan!
Martin1968
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2005 10:43

jonggolde schreefCOLONBen je daar na twee jaar nog steeds niet achter? Als jij te lui bent om daar even de richtlijnen voor de lezen, hebben de andere leden wellicht geen zin om jouw foto's van commentaar te voorzien en dat is toch best jammer omdat er best mooie foto' s op jouw eigen site staan!
In ieder geval bedankt voor het compliment voor mijn foto's.
Het feit dat ik mijn foto's op een website plaats geeft toch wel aan dat ik niet lui ben. Mijn prioriteiten liggen gewoon ergens anders. Ik was op dat moment zo enthousist over al die mooie winterlandschapsfoto's dat ik de mijne ook graag ter beoordeling wil laten zien. Simpel door één klik op de link die ik heb vermeld, geen probleem leek mij.
Maar goed dat bleek een misvatting. De vlgd keer zal ik ze gewoon erbij zetten.
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

mooie Winterse opnamen, maar op je site toch wat aan de kleine kant das nou weer jammer.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
BraCom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2876
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2006 15:27
WoonplaatsCOLON Dirksland
CONTACTCOLON

Jammer dat je er niet een paar hier hebt geplaatst, zitten echt pracht platen tussen.
De foto's aan het water met die weerspiegeling heel erg mooi.
M.vr.gr.[b]Bram[/b] .....[url=http://www.bracom.nl/][Mijn foto album ][/url]..... [url=http://www.bracom.nl/about.html][camera en lens info][/url].....
cadboer
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 920
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2004 12:25
WoonplaatsCOLON Leiden

ik sluit me aan wat Bracom schreef.
Er zitten echt een paar mooie plaatjes tussen.

Gr andre
Groet André

Canon 5D MKII - Canon Ef 17-40mm f/4L - Canon Ef 24-105mm f/4L - Canon EF 70-200mm f/2.8L USM
- EF 50 mm 1.8 MK II - Flitser 430 ex.

Site Mijn foto's
dulfer
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 335
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2007 11:31
WoonplaatsCOLON Katwijk

Mooie serie. Qua fotos worden ze gaandeweg de serie steeds sterker.

Wat kleine kritieken...
Eerste foto is bij mij wat grijs, 3/4 of misschien zelfs 1 stop overbelichten had wellicht op z'n plaats geweest.
Af en toe wat 'van hetzelfde' en bij een paar fotos staat de horizon niet recht.
[size=75]Canon EOS 40(0)D[/size]
R-O-L-O
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2007 22:15
WoonplaatsCOLON Warnsveld

Inderdaad er zitten prachtige tussen. Voor mijn zeer bekende omgeving. Moet ik zeker ook eens gaan kijken op een mooie dag.
EOS 350D | Sigma 17-70 f2.8-4.5
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar