Verschil Canon accu en ander merk..

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
Builder
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 805
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2007 07:52
WoonplaatsCOLON Westerkwartier (Gr.)

sdirkx schreefCOLONsorry... maar dan snap ik niet dat de conclusie is: (eventueel) Hama of Albinar kopen voor 30 euro... da's nog steeds behoorlijk aan de prijs.
Ik ook niet... :wink:

Ik heb ook 4 accu's via dit forum (BP511). Bevalt tot nog toe prima. :)
ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

sdirkx schreefCOLONsorry... maar dan snap ik niet dat de conclusie is: (eventueel) Hama of Albinar kopen voor 30 euro... da's nog steeds behoorlijk aan de prijs.
Is de helft van wat een Canon flitser kost, maar als een accu van het forum ook zeker aan te raden is, waarom niet?
Ik heb alleen het gevoel bij een product van 10 euro terwijl de rest minstens 3x duurder is, dat hij het niet lang volhoud.
Mark2000
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2007 17:43
WoonplaatsCOLON hoorn

Ik had voor mijn 400D ook een originele accu en eentje van 15 euro. Tijdens de vakantie bijgehouden en met de immitatie accu schoot ik meer foto's! Ps na een 1 jaar doet ie het nog steeds en houdt ie nog steeds even lang vol
Gebruikers-avatar
appie51
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 17 Nov 2006 00:35
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Heb inmiddels een nieuwe accu toegestuurd gekregen van Martijn ,
nadat ik hem een mailtje had gestuurd.

Prima service van MvQ.

Albert
[size=75]Canon 30D, Sigma 17-70 2.8/4.5 DC Macro inm. vervangen door Sigma 24-70 2.8, Speedlite 430EX, Lowepro Fastpack 350 , Elinchrom Lite 4[/size]
ijsje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 583
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2006 18:13

ik heb vroeger altijd 2 originele canon's en 2 neppers gehad en het verschil was nihil (nooit zonder accu's gevallen)

sinds ik de 1D heb heb ik 1 canon bij de camera gekregen , en had een 2e accu gekocht dus ik vrij kort na aankoop eens heb laten vallen (in het gras gelukkig) en de behuizing van de accu was al direct stuk maar kon dus duidelijk niet tegen een stootje.. alsook stond er op de behuizing 2000mah en op de accutjes zelf 1800mah

voor die reden alleen al heb ik weer een originele canon gekocht
|| Canon || Elinchrom ||
Endorfin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2007 14:05
WoonplaatsCOLON Valkenburg a/d Geul

Eigenlijk ga ik er altijd vanuit dat originele onderdelen, zoals accu's, cartridges, objectieven etc..., ondanks een duurdere aanschaf wel meer waarde hebben door betere kwaliteit.

Totdat een vriend me wees op de NB-2LH accu's van Ansmann. Deze hebben hetzelfde vermogen als de originele Canon's (720mAh), maar veel minder last van ontlading. En de prijs is net onder de 20 euro dus heb je er bijna 3 voor hetzelfde geld als één originele. Intussen heb ik 4 stuks geruime tijd in gebruik en ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn. Ik zal geen reclame maken voor de webshop waar ik ze heb gekocht, maar even googelen op Ansmann (op nederlandse sites) biedt uitkomst...

Groeten, Cyril
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar