Kijk maar.....
Vandaag m'n nieuwe 40D geprobeerd op Schiphol. 't Was R*tekoud dus ik ben weer snel naar huis gegaan
Peter
1 Hit Stars Casinos and Resorts
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=91573[/img]
2 Belgisch ??
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=91572[/img]
3 KIJK PA: Geen Flaps (ok, wel slats...)
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=91571[/img]
4 Iers ??
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=91569[/img]
5 Blauw - Blauw
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=91589[/img]
6 Klein Pooltje
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=91590[/img]
Peter
Soms is een mooie blauwe lucht "niks mis mee"
ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators
- Kleintje Pils
- Canon shooter pro
- BerichtenCOLON 1626
- GeregistreerdCOLON 24 Jan 2005 11:54
- WoonplaatsCOLON Leusden
- CONTACTCOLON
Juist, dat zijn de civiele plaatjes die ook mij aanspreken
Je mag ze nog wel wat lichter maken met behulp van levels. Wit is nu nog niet echt helder, verder prima platen!
Je mag ze nog wel wat lichter maken met behulp van levels. Wit is nu nog niet echt helder, verder prima platen!
Mzzls Remco
[url=http://www.touchdown-aviation.com][img]http://img718.imageshack.us/img718/8660/tda.jpg[/img][/url] [url=http://www.twitter.com/tda_tweet][img]http://img20.imageshack.us/img20/1516/twitterlogoheadern.png[/img][/url]
[url=http://www.touchdown-aviation.com][img]http://img718.imageshack.us/img718/8660/tda.jpg[/img][/url] [url=http://www.twitter.com/tda_tweet][img]http://img20.imageshack.us/img20/1516/twitterlogoheadern.png[/img][/url]
Ja ...de OO-THC is een Belgische reg. ( is nl van TNT) maar is een splinternieuwe 747, voorlopig in de Emirates colours.
Hele mooie platen, met welke lens genomen ?
Hele mooie platen, met welke lens genomen ?
|Wat bedoel je met foto 3 ??
Als je bedoelt dat er geen flaps uistaan maar wel slats klopt dat ook niet.
Er is namelijk geen functie waar je alleen de slats kan bedienen.
Slats werken in samenhang met de flaps.
Als je bedoelt dat er geen flaps uistaan maar wel slats klopt dat ook niet.
Er is namelijk geen functie waar je alleen de slats kan bedienen.
Slats werken in samenhang met de flaps.
[url=http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Roy%20Loyson&distinct_entry=true]Airliners foto's[/url]
SOW!!!Royke777 schreefCOLON|Wat bedoel je met foto 3 ??
Als je bedoelt dat er geen flaps uistaan maar wel slats klopt dat ook niet.
Er is namelijk geen functie waar je alleen de slats kan bedienen.
Slats werken in samenhang met de flaps.
Zo lijkt het alsof je er wel heel erg veel verstand van hebt
Alleen wel ERG jammer dat je niet echt op de hoogte bent met de "Airbus-Wereld".
De Airbus A300 (alle varianten) zijn juist, in de luchtvaartwereld, bekend om hun vermogen om zonder flaps te kunnen starten. De slats moeten daarbij wel altijd "uit"-staan.
Ik heb ff een crop gemaakt van de orginele foto, dan kun je misschien je kennis over de luchtvaart (en Airbus in 't bijzonder) nog wat opvijzelen.....
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=92480[/img]
Trouwens, check ff je spelling voordat je wat post
Ik ben er van overtuigd dat je er verder wel uitkomt.....
Peter
tja het is misschien daarom dat ik aan helikopters werk
en daarbij komt het dat in de cockpit wel degelijk een flap setting word gegeven, maar die aangegeven is als Flaps 1.
Een boeing 767 heeft namelijk hetzelfde.
even wat naslagwerk gedaan...
Een a300 kan een takeoff doen zonder flaps maar met alleen de slats, maar tijdens de takeoff run zullen de ailerons na beneden gaan, om extra lift te genereren
Het is ons zo geleerd dat ze niet onafhankelijk van elkaar werken, maar helaas gaan ze niet op types in, wat ook vrij logisch is.
bij een helikopter heb ik gelukkig die onzin allemaal niet
en daarbij komt het dat in de cockpit wel degelijk een flap setting word gegeven, maar die aangegeven is als Flaps 1.
Een boeing 767 heeft namelijk hetzelfde.
even wat naslagwerk gedaan...
Een a300 kan een takeoff doen zonder flaps maar met alleen de slats, maar tijdens de takeoff run zullen de ailerons na beneden gaan, om extra lift te genereren
Het is ons zo geleerd dat ze niet onafhankelijk van elkaar werken, maar helaas gaan ze niet op types in, wat ook vrij logisch is.
bij een helikopter heb ik gelukkig die onzin allemaal niet
[url=http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Roy%20Loyson&distinct_entry=true]Airliners foto's[/url]
Zo................punt uit !!!!
Nu weer normaal communiceren heren...... ...... aub !!
Nu weer normaal communiceren heren...... ...... aub !!
Het is toch normaal, ik geef alleen wat info over iets wat betrekking heeft tot een foto.
maarja het gaat offtopic dus ik zal stil zijn
maarja het gaat offtopic dus ik zal stil zijn
[url=http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Roy%20Loyson&distinct_entry=true]Airliners foto's[/url]