HDR Stadhuis Groningen bij nacht

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Wibo
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2005 20:36
CONTACTCOLON

Dit is een HDR van het stadhuis van Groningen. Gemaakt rond 22:00 uur savonds. De foto bestaat uit drie raw opnames met elk 2 stops verschil. Vervolgens samengevoegd in PS CS2.

De vraag is even wat jullie ervan vinden en of jullie misschien tips hebben? Kun je trouwens ook zien dat het een HDR is? Ik ben zelf niet helemaal tevreden namelijk :P

De grotere versie is beter te beoordelen. Klik hiervoor op de foto.

Afbeelding
Jazzman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1124
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Tiel
CONTACTCOLON

Ik vind em suuuper mooi :) De gevel lijkt ietwat scheefjes te lopen, maar is niet storend :)
Maurice Krijtenberg - [url]http://www.krijtenberg.nl[/url]
[size=75]Canon EOS 40D + Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro + EF 50mm 1.8 II + Metz 58 AF-1[/size]
andy zuidema
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 175
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2005 11:53
CONTACTCOLON

Ik heb je gisteravond zien staan op de grote markt, Foto is idd netjes! En dat hij niet helemaal recht is geeft niet echt.
Wat bedacht kan worden, kan ook gemaakt worden!
Wibo
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2005 20:36
CONTACTCOLON

Thnx voor de reacties! Vet tof ;)

@ Jazzman: Ik stond niet helemaal recht voor het gebouw, daardoor lijkt het indd wat scheefjes. Is ook niet echt storend, maar ik stoor me er zelf wel aan haha. Maja, das logisch, gewoon het idee dat ik dat puntje in ieder geval even simpel had kunnen oplossen :P

@ Andy: Vet grappig dat je me hebt zien staan dinsdag! Heb er ook nog wel half uur gestaan ofzo :P Goeie vriendin van me was ik net aan het bellen, bleek dat ze net op de grote markt stond te wachten op de bus :P Dus toen heb ik daar nog een tijd mee staan te [censored] haha.

Zijn er ook mensen die ook wel met HDR hebben gewerkt en een beetje weten hoe ze dat kunnen herkennen enzo? Die mij misschien beetje feedback kunnen geven?
andy zuidema
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 175
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2005 11:53
CONTACTCOLON

haha nouja toen ik langs liep was je nog braaf bezig met je camera :wink: ik ging toen op pad voor mijn reeks rokende mensen die ik ook op de forum heb geplaatst
Wat bedacht kan worden, kan ook gemaakt worden!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar