Fotowedstrijd even gesloten

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ivm wat omstandigheden hebben we de fotowedstrijd voorlopig gesloten en verborgen, dus niet verwijderd. We hopen snel het e.e.a. weer op de rit te krijgen.

De testcase is weer terug, deze is te vinden onderaan bij showcase. Verder is gezocht en te koop aangeboden samengevoegd. Gevonden/gestolen/vermist zal verdwijnen op korte termijn.

Het streven is om het forum wat korter te maken zodat we minder hoeven te scrollen.
www.studio111.nl
anthony
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 24 Mrt 2006 18:30
WoonplaatsCOLON regio rijnmond
CONTACTCOLON

Was het niet beter geweest om dit te doen alvorens een nieuwe opdracht/wedstrijd te openen?

beetje zonde van de moeite die mensen wellicht hebben genomen om foto's te maken/insturen?


succes met het verbouwen.
www.hamond.nl
Gebruikers-avatar
Chris Tettero
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1689
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2006 11:34
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

anthony schreefCOLONWas het niet beter geweest om dit te doen alvorens een nieuwe opdracht/wedstrijd te openen?

beetje zonde van de moeite die mensen wellicht hebben genomen om foto's te maken/insturen ?
anthony, denk jij dat de crew dit doet voor de lol ? :wink:

Tuurlijk is al dit zonde als je het negatief bekijkt. Als je het positief bekijkt hebben die mensen wel een prikkelende opdracht gehad en hun fotografische grenzen misschien wel mee verlegd.
Als jij er een van bent kan je wellicht een verzameltopic openen waarin "die mensen" ook hun resultaat kunnen plaatsen.

Ten aanzien van de wedstrijd zelf, daar is in de EOS-kroeg aan meegedacht, misschien kan jij ook een goede bijdrage te leveren ?
Het is nu wel aan de crew om dat te oppikken als ze daaraan toe zijn.
Kijk dit is nu een onderschrift...
anthony
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 24 Mrt 2006 18:30
WoonplaatsCOLON regio rijnmond
CONTACTCOLON

Chris Tettero schreefCOLON
anthony schreefCOLONWas het niet beter geweest om dit te doen alvorens een nieuwe opdracht/wedstrijd te openen?

beetje zonde van de moeite die mensen wellicht hebben genomen om foto's te maken/insturen ?
anthony, denk jij dat de crew dit doet voor de lol ? :wink:

Tuurlijk is al dit zonde als je het negatief bekijkt. Als je het positief bekijkt hebben die mensen wel een prikkelende opdracht gehad en hun fotografische grenzen misschien wel mee verlegd.
Als jij er een van bent kan je wellicht een verzameltopic openen waarin "die mensen" ook hun resultaat kunnen plaatsen.

Ten aanzien van de wedstrijd zelf, daar is in de EOS-kroeg aan meegedacht, misschien kan jij ook een goede bijdrage te leveren ?
Het is nu wel aan de crew om dat te oppikken als ze daaraan toe zijn.
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte is... dus of het voor de lol zou ik echt niet weten..
Dat ik een ietswat negatieve inslag heb......jah daar ben ik me van bewust. :oops:
Er gebeuren wel meer dingen op het forum waar ik de toegevoegde waarde niet van zie.......daar "probeer"ik ook het positieve van te zien.
Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt..... kiezen op elkaar dan maar .
:D :shock: :D

Ik zal eens in die EOS-kroeg kijken... ik kom er normaal nooit.
Bedankt voor de tip.
www.hamond.nl
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Nou ja de omstandigheden zijn gewoon dat we niet zo heel veel moderators meer hebben om dit te leiden...

Maar dit komt zeker goed, dus houdt alles goed in de gaten!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

wat is er gebeurd met de laatste fotoketting? Ik heb eraan meegedaan maar het eind resultaat nooit gezien, graag zou ik die nog wel zien!
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
Moderator
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2004 11:33

Die zijn verwijderd.
Stoppen we ook mee.
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

lang leve de zorgvuldig opgebouwde democratie...
www.johanvanderwielen.nl
zebra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2006 20:09
WoonplaatsCOLON B Limburg-Maaskant
CONTACTCOLON

Hoewel ik er nooit aan deelgenomen heb, is het toch wel jammer dat dit zo plotsklap w gestopt terwijl Maarten nog schreef :
Chris Tettero schreef:
Barman, doe maar iets sterks in de middag.
Zag in een ander topic op de vraag van schoffie waar de fotoketting gebleven was dit:
Moderator schreef:
Die zijn verwijderd.
Stoppen we ook mee.


Ik dacht gelijk, ff iets sterks enne ohjaa, dat bovenstaande aanbod van mij. Heeft dat nut met dit soort reacties ?
Misschien ook wat vaker borrelen bij de buren.


Moet je mijn collega admin ff vragen die hem verwijderd heeft. Fout is ook niet meer ongedaan te maken.
_________________
.

Dus is dit wel een erg droge reactie van onze onbekende moderator hier.

Er waren zelfs aanbiedingen om ev. te helpen.

mvg Zebra
[url]http://www.dannybeuten.net[/url]
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

Jammer dat dit populaire onderdeel zo is verdwenen....
En ook jammer van deze manier van deze zaak af te handelen....
zebra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2006 20:09
WoonplaatsCOLON B Limburg-Maaskant
CONTACTCOLON

Idd. ik deed dan wel niet mee (nooit tijd als je tijd nodig hebt), maar ik keek toch telkens weer uit naar de creatieve uitkomst hiervan.
Laatst gewijzigd door 1 op zebra, in totaal 13 keer gewijzigd.
[url]http://www.dannybeuten.net[/url]
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Dat is kleute! Die kettingen hadden toch zo verplaatst kunnen worden???

Alle foto's even opladen in een apart album en klaar is klara!

Vind het niet netjes om het zacht uit te drukken.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

ik ben erg teleurgesteld in bepaalde gang van zaken...

meer wil ik er niet over kwijt...
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

VFRood schreefCOLONVind het niet netjes om het zacht uit te drukken.
Ik ook niet, maar er zijn er meer die op de deleteknop kunnen drukken.
"Dader" mag zelf met reactie komen.
www.studio111.nl
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

maartenw schreef: 'Moet je mijn collega admin ff vragen die hem verwijderd heeft. Fout is ook niet meer ongedaan te maken'.

Misschien dat de betreffende admin. nog wat toelichting kan geven.
Ik ga navraag doen.
[Edit]Zie reaktie maartenw
zebra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2006 20:09
WoonplaatsCOLON B Limburg-Maaskant
CONTACTCOLON

Als ik het dus goed begrijp is dit een missing (die helaas niet meer ongedaan kan worden).
Maar daar er toch enkele personen hier zich al kandidaat hebben gesteld om te helpen (ev als speciale verantwoordelijke /mod voor de wedstrijd en ketting) is er mss. toch de mogelijkheid om dit spoedig terug op te starten?

mvg Danny
[url]http://www.dannybeuten.net[/url]
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Is alleen de fotoketting verwijderd of ook de maandelijkse fotowedstrijd met het hele archief van maandwinnaars ? :shock:
Want de uitslag van de maand juli, met als onderwerp 'zomer' is nog niet bekend gemaakt.
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Alles is mogelijk Danny.
Echter moet ik toegeven dat door overvloed aan mods alles fout gegaan is, 20 man betekent 20 meningen en die verschillen nog wel eens, wat ook het einde van iets kan betekenen. Mensen waarmee je een webiste als eosdigitaal mee draait moet je bijna persoonlijk kennen, vetrouwen en van op aan kunnen. Zo zijn er berichten uit het admin en mod gedeelte (betrouwbare informatie) verstuurd naar users om te vertellen wat er intern allemaal aan de hand is, dat moet niet kunnen en mogen natuurlijk. Helaas hebben wij om dit te achterhalen de "private messages" database moeten induiken waar maar liefst 160000 berichten instaan momenteel om de stand van zaken te kunnen inventariseren. Nu zijn alle mods vertrokken met deze reden als argument omdat wij blijkbaar boeven niet met boevenpraktijken mogen vangen.
Om deze reden wil ik even de aanname van nieuwe mods stop zetten en eens bekijken met de jongens hoe we wel verder kunnen zonder al deze ditjes en datjes.
Ik kom deze week nog met een openbaar verslag van wat er de afgelopen weken gebeurt is en hoe teleurd gesteld wij zijn met het gebeuren van die tijd.
Het suc6 van EOSDigitaal is door onze mods overgenomen naar een ander forum zonder enige aankondiging dan ook (overlopen, vreemdgaan, bedrijfsspionage etc.) En dit wordt dan ook nog met een zijksmoesje verzoezeld dat we de PB databank geopend hebben, makkelijk om op deze manier alle voorafgaande en veroorzaakte ellende te ontlopen.
Wij weten in ieder geval hoe nu de vork in de steel zit en zullen alles in werking stellen om EOSDigitaal terug in de goede schoenen te zetten.

Vandaar dat op korte termijn niet alles meer te realiseren is.

Maarten
www.studio111.nl
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

zebra schreefCOLONAls ik het dus goed begrijp is dit een missing (die helaas niet meer ongedaan kan worden)
Topic is per ongeluk door mijn collega deleted en niet in de prullenbak gezet, vandaar de reactie als mod "is er ook niet meer", is denk ik even schrikreactie. Morgen zien we wel verder, hij is immers ook een mens, en een goed mens, dat beloof ik je.
www.studio111.nl
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Sorry, maar deze verdraaiing van de feiten is voor mij voldoende om hier nu dus helemaal niet meer langs te komen.
Je hebt me behoorlijk op m'n ziel getrapt hiermee.
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar