Ze zijn er weer: boomkikkers

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
JBWR12
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2004 16:16
WoonplaatsCOLON Twente
CONTACTCOLON

Vanmorgen maar weer eens een poging gewaagd. Deze is zo'n 1,5 a 2 cm groot, volgens mij nog een jonkie. Ze waren zeer beweeglijk. Met de 100 mm macrolens en uit de hand. Niet geflitst.

Foto verwijderd, geen zin meer in deze zelfde discussie hier. Leden die zich als moderator gaan gedragen.
Laatst gewijzigd door 1 op JBWR12, in totaal 16 keer gewijzigd.
Groetjes,
Jerry Bouwmeester

http://dutchnaturephotography.blogspot.com/
www.jerrybouwmeester.com
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

* Plaats bij voorkeur minimaal 2, maximaal 10 foto's per topic. Nummer dan ook je foto's. Commentaar geven zal dan gemakkelijker gaan. 1 foto topics mogen slechts als het om één hele goede foto gaat die niet onderdeel is van een serie. Wil je meer foto's posten, open dan géén nieuw topic maar plaats een update in je oude.
Dus...... got more? Plaatje is opzich wel ok.. Maar als je veel losse foto's hebt van dieren, kan je misschien een allround dierentopic voor jezelf maken ofzo..? (ik zeg maar effe wat)
fireblade

Deze foto is zo mooi die verdient een eigen topic. Prachtig gedaan en wat zal je een moeite hebben moeten doen om 1 foto te kunnen maken. Die kikkers zijn zo weg.

Gr. Chris 8)
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

Niet mee eens! Er bestaat eenmaal een regel over het openen van 1-fototopics. Ik vind deze foto niet zo interessant genoeg om hier (weer!!) een 1-foto-topic van te maken. Update dan gewoon je vorige topic.

Want vergeet niet... een foto van iets moois, maakt nog geen goede foto. En hoeveel moeite er voor is gedaan is ook totaal niet relevant. Nu zeg ik niet dat ze foto troep is, want opzich is hij wel fijn... maar zo heel geweldig is hij ook weer niet. Het is wel een mooi beestje wat is vast gelegd, maar dan verwijs ik even naar wat ik zojuist heb gezegd.

Blijkbaar vind jij het een goede foto. Dat mag... zeker wel. Maar dan stel ik de volgende vraag:

Waarom vind je het dan zo'n geweldige foto?
Gebruikers-avatar
JBWR12
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2004 16:16
WoonplaatsCOLON Twente
CONTACTCOLON

Zucht. Zelfde onzinnige discussie weer hier. Haal alles wel weg hier.
Groetjes,
Jerry Bouwmeester

http://dutchnaturephotography.blogspot.com/
www.jerrybouwmeester.com
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

Dat is nou ook weer niet nodig....

Je zegt zelf dat de discussie al eens eerder heeft plaats gevonden. Dan vraag ik me af... welke conclussies heb je daar dan uit getrokken? Ik heb namelijk niet alles gevolgd wat jij het kennelijk over hebt.

Ik probeer enkel wat mee te denken om te voorkomen dat bepaalde subfora vol raken met alleen maar 1-foto-topics. Want daarom is die regel toen in het leven geroepen. (sommige mensen posten elke dag paar 1-foto-topics).

Dit zeg ik niet om je tegen je schenen te schoppen, maar enkel om je bewust te maken hierover.

Ik stond net op het punt om dan ook iets over je foto te zeggen... als je wilt, kan ik dat alsnog doen.
Gebruikers-avatar
JBWR12
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2004 16:16
WoonplaatsCOLON Twente
CONTACTCOLON

Daar ben ik me bewust van, alleen bepaal ik volgens mij of het een 1-topic foto is (of ik hem goed genoeg vind). Vervolgens grijpt een moderator in als ik er naast zit en niet de leden. Helder als wat.
Groetjes,
Jerry Bouwmeester

http://dutchnaturephotography.blogspot.com/
www.jerrybouwmeester.com
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

*zucht*......

Wou ik net een verhaal schrijven over de foto... is ie weg. Erg treurig, want ik heb het niet bedoeld om iemand voor de schenen te trappen (zie mn vorige post). Enkel is er blijkbaar weer een geval van een goede bedoeling hebben, maar weer als enge boeman gezien te worden als ik niet dat gene zeg wat men graag wil horen (lees.. geen "wooow" "aaaah" "moooi" reactie of gewoon kritiek lever op besluiten of zelf eens een kwoot uit de FAQ aanhaal).

Jammer... want was je echt overtuigd geweest dat jouw foto wel een 1-fototopic verdient, dan had je je foto verdedigd en met argumenten gekomen waarom deze goed genoeg zou zijn. En DAT had ik nou graag eens willen horen van je... De foto terugtrekken vind ik dan ook erg jammer...


edit: als iedereen het voor het zeggen had of zijn eigen foto's goed genoeg zijn voor 1-foto-topic dan zou het echt een groot feest zijn zeg. Ook zou de crew het opeens wel erg druk hebben. 1-foto-topics zouden bij voorbaat al vermeden moeten worden, niet nagestreefd. Dat is altijd al zo geweest... (of ik moet echt wat gemist hebben hier)
Laatst gewijzigd door 1 op Soron, in totaal 16 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
MarcoZ
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2006 18:46
WoonplaatsCOLON Rijssen
CONTACTCOLON

JBWR12 schreefCOLONVervolgens grijpt een moderator in...
En juist daarmee haal je de mods een boel werk op de hals.

Als je gewoon een aantal foto's opspaart en zo nu en dan eens een serietje plaatst inplaats van elke week maar 1 foto te plaatsen. Zou al gelijk een boel werk voor de mods schelen en waarschijnlijk nog mooier als serie ook.

Mijn 2 centjes
Om kritiek te vermijden: zeg niets, doe niets en post niets.

Wie geen fouten maakt maakt meestal niks.
Gebruikers-avatar
JBWR12
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2004 16:16
WoonplaatsCOLON Twente
CONTACTCOLON

Jij blink ook niet uit in commentaar waarom het geen 1-topic foto is. Zie alleen maar open deuren.
Groetjes,
Jerry Bouwmeester

http://dutchnaturephotography.blogspot.com/
www.jerrybouwmeester.com
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Soron schreefCOLONIk stond net op het punt om dan ook iets over je foto te zeggen... als je wilt, kan ik dat alsnog doen.
Dat zie ik als een goedmakertje waar je geen snars van meent.

Als je dat nou in de eerste instantie had gedaan, met een kleine verwijzing naar de huisregels, dan zou het geheel iets anders over gekomen zijn. :?
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Deze discussie dreigt weer compleet de verkeerde kant uit te gaan.
Aangezien de foto verwijderd is sluit ik dit topic
PB naar TS volgt.
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar