'Bloody High Keys!' [Naakt]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Sander Nagel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2007 22:05
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

Model: Monique
MUA: Ed krijgsman
Fotografie: Moi

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
Canon Jack
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2459
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 19:37
WoonplaatsCOLON Beek (LB)
CONTACTCOLON

Mooie foto's.

erg fraaie bewerking,

Gr
Jack
[url=http://www.one-eyephoto.nl]Mijn website[/url] [b][color=red]UPDATED!![/b][/color]
Verkoop je foto's op [b][url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54595]Shutterstock[/url][/b].
Gebruikers-avatar
Dr. Faustus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 556
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 10:13
WoonplaatsCOLON Amsterdam

De foto's spreken mij niet aan, maar het is technisch wel een zeer geslaagde high-key.
[size=67][color=darkblue]
[/size][/color]
Gebruikers-avatar
Roob
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2006 09:40
WoonplaatsCOLON Haarlem

Zoals al je foto's vind ik deze ook weer erg gaaf om naar te kijken! Ik hoop ooit dit niveau te kunnen bereiken! :shock:

Groeten Ruben Seigers
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Ik vind je foto's meestal geweldig en ook deze opnames zijn super.
Alleen vind ik het bloed in dit geval echt niet mooi.
Te nep of niet nep genoeg, maar ik vind het op bijna alle foto's storend aanwezig en dat kan niet de bedoeling zijn.

pp
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
petraholland
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2006 11:56
WoonplaatsCOLON Vriezenveen (overijssel)
CONTACTCOLON

Dit zijn voor mij echte high-keys !! móói !!
Het bloed voor imo weinig toe, maar vind het niet storend.
Accepteer wat onveranderbaar is, maar verander wat onacceptabel is
Gebruikers-avatar
Just Be-Art
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2006 18:20
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Kan me alleen maar aansluiten bij de laatste twee sprekers. Fraaie high-key, jammer van het "bloed".
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

PP schreefCOLONIk vind je foto's meestal geweldig en ook deze opnames zijn super.
Alleen vind ik het bloed in dit geval echt niet mooi.
Te nep of niet nep genoeg, maar ik vind het op bijna alle foto's storend aanwezig en dat kan niet de bedoeling zijn.

pp
mee eens, erg jammer van die chocolade.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
Sander Nagel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2007 22:05
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

bouk schreefCOLON
PP schreefCOLONIk vind je foto's meestal geweldig en ook deze opnames zijn super.
Alleen vind ik het bloed in dit geval echt niet mooi.
Te nep of niet nep genoeg, maar ik vind het op bijna alle foto's storend aanwezig en dat kan niet de bedoeling zijn.

pp
mee eens, erg jammer van die chocolade.
grt,bouk.
Vind het jammer dit te horen... het bloed was namelijk het hoofdonderwerp in deze serie high keys en was ontzettend moeilijk aan te brengen door de visagist. We hebben zelfs speciaal filmbloed hiervoor aangeschaft en geen ' chocolade'...
stavros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 521
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2005 10:25
WoonplaatsCOLON Mechelen

Die eerste kan me wel bekoren. :wink:
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Sander Nagel schreefCOLONVind het jammer dit te horen... het bloed was namelijk het hoofdonderwerp in deze serie high keys en was ontzettend moeilijk aan te brengen door de visagist. We hebben zelfs speciaal filmbloed hiervoor aangeschaft en geen ' chocolade'...
Ik denk dat het mede komt door de plaats waar het bloed zit. Zo vind ik het op foto 1 vrij onnatuurlijk, op foto 2 en 3 ziet het er veel beter uit, omdat je je kunt voorstellen, dat op die plaats bloed naar buiten kan komen. En zo vlak onder het oog niet.
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
Sander Nagel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2007 22:05
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

fokkedeboer schreefCOLON
Sander Nagel schreefCOLONVind het jammer dit te horen... het bloed was namelijk het hoofdonderwerp in deze serie high keys en was ontzettend moeilijk aan te brengen door de visagist. We hebben zelfs speciaal filmbloed hiervoor aangeschaft en geen ' chocolade'...
Ik denk dat het mede komt door de plaats waar het bloed zit. Zo vind ik het op foto 1 vrij onnatuurlijk, op foto 2 en 3 ziet het er veel beter uit, omdat je je kunt voorstellen, dat op die plaats bloed naar buiten kan komen. En zo vlak onder het oog niet.
Het idee was om een traan van bloed te 'schieten'... misschien verklaart dat de foto meer?
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Een beetje wel, maar tranen ontstaan bij de ooghoek, aan de kant van de neus, niet in het midden van het oog ;)
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
stavros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 521
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2005 10:25
WoonplaatsCOLON Mechelen

fokkedeboer schreefCOLONEen beetje wel, maar tranen ontstaan bij de ooghoek, aan de kant van de neus, niet in het midden van het oog ;)
Touché 8)
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Los van de positie van het bloed en of het wel of niet echt genoeg is.
Op een of andere manier vind ik het gewoon niet bij deze zeer subtiele foto's passen. T is en blijft er een beetje "opgeschilderd".
Maar verder vind ik altijd hoe meer je uitprobeerd hoe verder je komt. Plots zitten er weer beauties tussen.

PP
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Sander Nagel schreefCOLONWe hebben zelfs speciaal filmbloed hiervoor aangeschaft en geen ' chocolade'...
Dat toont maar weer eens aan hoe belangrijk een goed gecallibreerde monitor is bij fotobeoordeling.

Iedereen die hier chocolade in ziet moet dus nodig iets aan de calibratie doen.

Ik zie op mijn scherm bloed, echter dan echt. Niks bruin, niks nep-achtig, gewoon bloed zoals bloed is en hoort te zijn, qua kleur, structuur en vloei-eigenschappen.

Gewoon helemaal toppie Sander. :D

:wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

De meeste gemaakte opm hebben niet veel met of de kleur wel echt bloed is ed.
Dat is wel in orde en heeft ook niet veel met al dan niet gecalibreerd scherm te maken. Het gaat op de manier hoe dit toegepast is en dat spreekt je aan of spreekt je niet aan.
In dit geval mij iets minder. Dat kan toch?

PP
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar