De smid door martinculemborg

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

martinculemborg schreefCOLONFokke ik vind dit wel gaaf zeg. Binnenkort schaf ik CS3 ook aan en dan wil ik eens kijken of mij dit ook lukt. Waar staan die tips ergens online?
Dit kan ook met PhotoShop versie 6 of zo denk ik hoor :) en die tip staat vast al wel ergens, maar Matt Kloskowski zal het ook tonen op PhotoShop TV. Elke week een nieuwe gratis podcast-show, gepubliceerd op de maandag.
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Martin, grof als ik ben, fietste ik zomaar even aan jouw eigen creativiteit voorbij. Die eerste twee foto's ... dát effect hoop ik zelf dus ook te benaderen op mijn foto's, als ik binnenkort bij die Smid terecht kan voor mijn eigen poging tot foto. Geruststellend dat ik dus niet met softbox en zooi die smidse in moet... stel je voor dat ik mijn doekske zie wegsmelten... whahahahaha...

Ik hoop in elk geval genoeg kennis op te doen door jullie foto's en toelichtingen, zodat ik straks ook een paar mooie platen heb. Overigens schijnt de smid die ik voor mijn lens krijg, op zijn eigen manier óók een karakteristieke kop te hebben... als het zo ver is, dan gaat u dit vanzelf zien !
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Gebruikers-avatar
martinculemborg
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Gerard ik heb dus ook niets meegenomen naar het openluchtmuseum. Maar het is wel lastig hoor.
www.donkfoto.nl portretfotografie familiefotografie profielfotografie bedrijfsfotografie productfotografie
Gebruikers-avatar
SanderL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3617
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 19:48

Mooie serie ! Complimenten !
Gebruikers-avatar
Kaylani
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2005 22:50
WoonplaatsCOLON Hendrik Ido Ambacht
CONTACTCOLON

Ben het er mee eens dat Foto's geen invulflits behoeven.

De bewerking van fokke is geweldig. Wanneer wordt die workshop gegeven 8) ?

Gr Kaylani
[size=75][b][color=blue]Camera:[/color][/b] Canon 30D [b][color=blue]Lenses:[/color][/b] Canon EFS 17-85 IS USM | Canon EF 50 f/1.8 II | Canon EF 75-300 1:4-5.6 III usm [b][color=blue]Flits:[/color][/b] Canon Speedlite 420 EX[/size]
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Kaylani schreefCOLONDe bewerking van fokke is geweldig. Wanneer wordt die workshop gegeven 8) ?
Ik weet niet precies wanneer Matt Kloskowski deze tip gaat opnemen, maar hij beloofde dat het niet zo lang zou duren. Kwestie van geregeld PhotoshopTV kijken! Of je abonneren op de podcast natuurlijk ...

O, jullie bedoelen MIJN workshop?? :lol:
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
stavros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 521
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2005 10:25
WoonplaatsCOLON Mechelen

Die eerste plaat sta ik van te :shock:
Mooie bewerking Fokke. :wink:
Het doet deugd om te zien van oude bekenden dat het vuur er nog steeds inzit.
Met behulp van jullie kan ik met een gerust hart terug beginnen aan die leuke hobby die ons allemaal bind.
Groetjes
Gebruikers-avatar
martinculemborg
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Stavros,

Ja het vuur brand nog hoor haha. Het begint steeds erger te worden de verslaving.
www.donkfoto.nl portretfotografie familiefotografie profielfotografie bedrijfsfotografie productfotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar