EOS 350D icm remote RS-60E3 en timer

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Edward van Berkum
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2006 07:47

Nog een kleine aanvulling, voor meer en meer karpervissers wordt het fotograferen een hobby binnen een hobby, en dat is een positieve ontwikkeling denk ik.
Zo zijn er meerdere zaken die binnen het karpervissen een hobby binnen de hobby zijn.

Groet,

Edward
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

Edward van Berkum schreefCOLONNog een kleine aanvulling, voor meer en meer karpervissers wordt het fotograferen een hobby binnen een hobby, en dat is een positieve ontwikkeling denk ik.
Dat ben ik roerend met je eens!!! En met een beetje geluk zien de vissers zoveel lol in het fotograferen dat ze op een gegeven moment voldoende hebben aan een schitterende foto van een prachtig dier in het wild zonder deze eerst willen/hoeven vangen... :wink:

Ieder zijn hobby, maar persoonlijk hou ik gewoon niet van vissen... ik vind dat je dieren lekker in het wild moet laten. En om mijn eigen jachtdrift te bevredigen sluip ik rond door het hoge gras en beleef ik de ultieme kick van het benaderen van een hert... of mooie vogel.
www.johanvanderwielen.nl
Edward van Berkum
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2006 07:47

schoffie schreefCOLON Dat ben ik roerend met je eens!!! En met een beetje geluk zien de vissers zoveel lol in het fotograferen dat ze op een gegeven moment voldoende hebben aan een schitterende foto van een prachtig dier in het wild zonder deze eerst willen/hoeven vangen... :wink:

Ieder zijn hobby, maar persoonlijk hou ik gewoon niet van vissen... ik vind dat je dieren lekker in het wild moet laten. En om mijn eigen jachtdrift te bevredigen sluip ik rond door het hoge gras en beleef ik de ultieme kick van het benaderen van een hert... of mooie vogel.
Tja... we blijven evengoed lekker vissen en onze hobby uitvoeren er mee bezig, maar denk dat er goede onwikkelingen zijn qua fotografie.
Ieder zijn hobby zoals je al aangeeft.

Bedankt voor de input in ieder geval!

Groet,

Edward
Gebruikers-avatar
MarcoZ
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2006 18:46
WoonplaatsCOLON Rijssen
CONTACTCOLON

schoffie schreefCOLONvraag me alleen af hoeveel hengelaars zoveel interesse hebben in fotografie dat ze hier komen... :wink:
Genoeg.... :wink:

Psst ik kan er zo een stuk of 7 opnoemen including myself :wink:
Om kritiek te vermijden: zeg niets, doe niets en post niets.

Wie geen fouten maakt maakt meestal niks.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar