Wat is jouw laatste aanwinst [Deel IV]

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Heb een tijdje geleden ook naar een printer uitgekeken. En toen eens voor mezelf uitgerekend hoeveel ik per jaar kan afdrukken om met een printer voordeliger te zijn. Uitgaande van originele inkten waren er printers waarbij dat omslagpunt nooit bereikt wordt. Behalve bij 1000 afdrukken en dan nog 3 jaar :lol:

--

On topic.

Gisteren was mijn vader naar de gebruikte boekhandel geweest en heeft voor mij vijf mooie boeken over fotografie meegenomen. Onder andere tuinfotografie (Is dat een vak? :? ) Wel een leuk boek erbij over licht. :)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

"Tuinfotografie"..... hmm.... :twisted: Zie mijn onderschrift.... hahahaha..

NU nog iemand die het ff glad trekt.. de fotográáf hebben we al :wink:
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Johnalb

Een canon 300MM Prime gekocht, de eerste foto's zien er goed uit.
Gebruikers-avatar
Elvis
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2006 17:34
WoonplaatsCOLON Emmen

Ik heb vandaag bij Konijn een slingshot 200 een canon 430 ex en een Sandisk CF 2048Mb Extreme III gekocht :mrgreen:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
MarcoZ
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2006 18:46
WoonplaatsCOLON Rijssen
CONTACTCOLON

schoffie schreefCOLONmaar wat een ontzettend mooie foto's komen hier uit... :shock: :shock: :shock:
Maakt dat ding ook nog foto's? Dan moet ik er ook maar 1 gaan kopen. :lol: :wink:
Om kritiek te vermijden: zeg niets, doe niets en post niets.

Wie geen fouten maakt maakt meestal niks.
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

dejong1racing schreefCOLONHeb een tijdje geleden ook naar een printer uitgekeken. En toen eens voor mezelf uitgerekend hoeveel ik per jaar kan afdrukken om met een printer voordeliger te zijn. Uitgaande van originele inkten waren er printers waarbij dat omslagpunt nooit bereikt wordt. Behalve bij 1000 afdrukken en dan nog 3 jaar :lol:
vanuit dat oogpunt moet je het niet doen... het is altijd goedkoper via het kruidvat...

maar ik heb nu wel exact de foto's van de kwaliteit / kleur die ik wil...

[edit] typo's
Laatst gewijzigd door 1 op schoffie, in totaal 1 keer gewijzigd.
www.johanvanderwielen.nl
h5550
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2004 22:14

afgelopen zaterdag via digitalstraat de canon EF 17-40 L gekocht, en vandaag via konijn de lowepro Photo Trekker AW II .
Canon EOS 7D, Canon BG-E7 ,Canon EF 17-40/4 L USM ,EF 24-105/4L IS USM, Canon EF 28-300/3.5-5.6 L IS USM ,Canon speedlite 580EX ,Canon Media Storage M30 ,Lowepro Photo Trekker AW II ,Kata Backpack DR-461
Gebruikers-avatar
petra66
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 345
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2005 12:46
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Sinds vanavond heb ik er een tele-zoom lens bij.
De Sigma 100-300 apo ex hsm.

Morgen maar eens mee gaan spelen :D

gr Petra
[size=75][color=bleu]Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voor je valt.[/color][/size]
http://foto.petraderuiter.nl
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Vanmorgen een snoot gekocht. Nu alleen de bijbehorende flitskop nog. Is besteld, maar nog niet geleverd.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Fluplander
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 284
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 06:12
WoonplaatsCOLON Flupland

vandaag een tamron 17-50 aangeschaft!
CaNonTruDy
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2006 18:48
WoonplaatsCOLON Waar het huis staat

gewoon een superdeluxe neckstrap aangeschaft voor mijn camera en wtc :roll:. Maakt het spul draagbaarder en absorbeert als de beste.

Groet, Trudy
[size=75]Lach naar het vogeltje.[/size]
Gebruikers-avatar
Wietse
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2006 23:10
WoonplaatsCOLON Emmeloord

Een Canon Speedlite 430EX met Stofen Omnibounce. :D


P.S. weet iemand ook welke objectieven compatible zijn met de 430EX want ik krijgt het inzoomen niet aan de gang. Een website met goede uitleg zou ook welkom zijn want om nou te zeggen dat de handleiding duidelijk is. Bedankt!
Canon EOS 400D + div. speeltjes / [url=http://www.flickr.com/photos/sjaool/]Flickr Gallery[/url] / [url=http://gallery.zoom.nl/user/19924/sjaool/myimages/]Zoom Gallery[/url]
jivecar
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 616
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 11:28
WoonplaatsCOLON Etten-Leur

Een Hoya Pro1 Digitaal polararisatie filter voor mijn Sigma!
Vandaag de eerste resultaten bekeken en een erg leuk speeltje!
[size=75]|| Canon EOS 400D ||[/size]
Gebruikers-avatar
petraholland
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2006 11:56
WoonplaatsCOLON Vriezenveen (overijssel)
CONTACTCOLON

Een reflectie parapluutje (zilver)en koppelstukje om mijn Sigma-flitser op statief te kunnen zetten. Jihoeee...Peet kan nu off-shoe flitsen :D
me = happy
(nu nog modellen om mee te oefenen 8) )

Oh ja, nog een 5 in 1 reflectiescherm 105 cm doorsnee
Accepteer wat onveranderbaar is, maar verander wat onacceptabel is
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Wietse schreefCOLON..Een website met goede uitleg zou ook welkom zijn want om nou te zeggen dat de handleiding duidelijk is. Bedankt!
http://web.canon.jp/Imaging/flashwork/index.html
http://www.lensplay.com/lenses/lens_ettl2.html

Jan
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Wietse
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2006 23:10
WoonplaatsCOLON Emmeloord

^Heel erg bedankt voor de linkjes.

Nog even P.S.: werkt de zoomfunctie van de 430EX alleen wanneer de flitskop naar voren is gericht en niet wanneer hij b.v. op 45 graden staat.
Ik kan dit namelijk nergens vinden.
Hij werkt met mijn Sigma 70-300 APO en de flitskop naar voren namelijk wel en op zich lijkt me dit logisch maar wil toch even zeker weten i.v.m. defect zijn enz.

EDIT: laat maar dit topic heeft me het antwoord al gegeven.
Canon EOS 400D + div. speeltjes / [url=http://www.flickr.com/photos/sjaool/]Flickr Gallery[/url] / [url=http://gallery.zoom.nl/user/19924/sjaool/myimages/]Zoom Gallery[/url]
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Na lange tijd weer wat pleuro's in het zwarte gat... of eigenlijk... voor een zwart gat. Zit wel een verhaaltje aan vast.

Gisteren ben ik met m'n neef naar het Fotofestival in Naarden geweest. Hij is actief fotograaf. Analoog, Nikon, Zwart-wit. Toch leuk. We hebben het over m'n eerste camera. Een boxje dat m'n vader bij m'n opa op zolder vond. Ik kreeg het en heb er wat foto's mee gemaakt. Waar het gebleven is... geen idee. De eerste foto's die ik ermee gemaakt heb? Evenmin geen idee. Wel geef ik nog aan, dat als ik ergens oude camera's zie, ik toch even kijk of er zo'n boxje staat wat op die van mij lijkt. Maar nooit komt de click...

Ik wil een boek kopen in de grote kerk. Moet eerst even pinnen. Na het pinnen lopen we verder. Twee huizen naast de bank is een soort antiekwinkeltje. Daar, in de etalage, staat mijn eerste camera. Ik weet het bijna zeker. De oude man in de winkel legt me geduldig uit hoe het ding werkt en dan komt het echt boven: dit is m'n eerste camera; die moet ik hebben.

De prijs is €17,-. Geen idee of dit teveel is. Maar dat kan me niet schelen. Alleen de nostalgie is zo'n bedrag al waard. Dus ik ga over tot aanschaf. Analoog fotograferen zal er wel niet van komen... zeker niet op rolfim. Maar leuk voor de heb vind ik het wel.

Enjoy de Agfa Synchro Box
Afbeelding

Ohwjah... dat boek is er ook gekomen: "Nieuwe geschiedenis van de fotografie in Nederland". Leuk, want ik houd van geschiedenis en van fotograferen.
Gebruikers-avatar
Wietse
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2006 23:10
WoonplaatsCOLON Emmeloord

Bekend boxje. Erg leuk ding. Heb er als klein kind nog wel mee gespeeld, zonder rolletje dat wel. :D
Mijn ouders hebben ook nog zo'n oud beestje en een hele blikken doos vol met foto's die ze er mee gemaakt hebben.
Canon EOS 400D + div. speeltjes / [url=http://www.flickr.com/photos/sjaool/]Flickr Gallery[/url] / [url=http://gallery.zoom.nl/user/19924/sjaool/myimages/]Zoom Gallery[/url]
Leeuwtje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2006 19:57

5-1 80cm Reflectie scherm, Barndoors, Kleurenfilters en een grid (A)
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Heel gelukkig met de Crumpler Prettyboy XXXL als gewone dagelijkse fototas heb ik nu ook net besteld en betaald de Crumpler The Daily 750 XXL als reis en reportagetas... Ben helemaal Crumpler fanaat.. Heerlijke tassen zijn het..
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar