gezocht; binnenalternatief Amsterdam 1 maart

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Hallo allemaal,

Morgenavond ga ik snookeren in Amsterdam en om niet in tijdnood te komen heb ik daarvoor de hele dag vrij.
Ik vertrek overdag dus al en aangezien het weer wat beter met mijn rug gaat, kan mooi de fototas aan die rug hangen.

De bedoeling was dat ik lekker een dag in Artis rond ging hangen. Maar met het oog op de weersverwachtingen zie ik dat al van de regen in de drup terechtkomen.

Weet er iemand nog een leuk binnenalternatief?

Ben niet zo’n museumfreak, dus Rijksmuseum, Anne Frank of M. Tussaud zijn niet de beste opties.
Jammer dat de autorai nog niet is begonnen, want ik ben wel een beetje autofreak.

Ik ga overigens met het openbaar vervoer en laat mijn auto(maatje) lekker in Brabant.

Groeten,

Jeroen
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Max-Ser
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 132
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2007 10:05
WoonplaatsCOLON Benidorm (Spanje)
CONTACTCOLON

Het Centraal Station en alles er omheen?
Perfect freedom is reserved for the man who lives by his own work, and in that work does what he wants to do.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

het station wordt denk ik vragen om problemen. In verband met de terroristische dreigingen zijn de heren van de NS vrij strikt in het verbod om te fotograferen op de stations
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
fluppie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 797
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2005 11:35

Ik ben met een bruidsreportage in de regen naar het amstel hotel gegaan heel mooi van binnen. Aardige manager ook die stuurd iemand met sleutels mee zodat je overal opn kan maken. Bruidsuite bar tuin enz enz enige nadeel is dat je € 100.00 moet betalen voor die service. :(
Canon 1D en een zwart ding met de naam 1D markII en nog een heleboel meer
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

fluppie schreefCOLONIk ben met een bruidsreportage in de regen naar het amstel hotel gegaan heel mooi van binnen. Aardige manager ook die stuurd iemand met sleutels mee zodat je overal opn kan maken. Bruidsuite bar tuin enz enz enige nadeel is dat je € 100.00 moet betalen voor die service. :(
Lijkt me overigens wel erg mooi om een keer te doen!

Ik ruik in een EOS-meeting opkomen... ;)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
tonsche
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2005 20:40
WoonplaatsCOLON zoetermeer
CONTACTCOLON

Sinds kort is het toegestaan om op ns stations te fotograferen. Vorig jaar ben ik nog weggestuurd bij sloterdijk. Op het centraalstation deden ze nooit moeilijk. Als je maar aangeeft dat het privé en voor hobby is. Zie: http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid= ... =nl&c=Page. Misschien is het handig om een printscreen mee te nemen omdat waarschijnlijk alle veiligheidsmensen nog niet op de hoogte zijn.
veel plezier op cs,
ton
fireblade

Artis heeft ook heel veel binnen verblijven zoals het apenhuis, aquaria, insectenhuis, het terrarium en natuurlijk de vlindertuin. Daar kan je ook hele mooie foto's maken. Als het tussendoor droog is kan je dan naar buiten.

Ik kom daar vanwege het abbonement tweemaal per maand en geniet daar ook met slecht weer.

Gr. Chris
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Inderdaad, de binnenlocaties van Artis...prima alternatief...zeker het vlinderpaviljoen

Een ander alternatief, als je plant-aardig ingesteld bent, is de hortus botanicus, http://www.dehortus.nl/

Veel plezier..

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
pinkie and some brain
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2006 21:50
WoonplaatsCOLON Amsterdam

euhm,

Beurs van Berlage, mooi gebouw!!
Verschillende ander mooie panden daar in de omgeving
Die Kerk aan de Dam

Gewoon in die buurt blijven hangen.
Voordeel: Bij slecht weer kan je op verschillende plekken naar binnen, bij mooi weer kan je buiten lekker rondlopen en plaatjes schieten.
Nadeel: je kan wel eens een paar druppels op je kop krijgen. Maar we zijn niet van suiker toch? En nee je camera is dat ook niet :lol:

Wat je ook doet, Veel plezier!!!
Ik rust mijn koffer :wink:
Geen Canon meer, maar Fuji...
X-M1, XF18-55mm F2.8-4 R LM OIS, XF27mm F2.8
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Jongens, bedankt voor de reacties.

Ik trek er morgen op uit om in Artis plaatjes te gaan maken
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

dejong1racing schreefCOLONJongens, bedankt voor de reacties.

Ik trek er morgen op uit om in Artis plaatjes te gaan maken
We geven je 24 uur om de plaatjes erop te knallen :twisted:
Moet genoeg zijn.
Fotograferen is kijken niet klikken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar