'Wijsneus' en 'Uitrusten'

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Hallo Moppie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2006 22:20
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

1. [img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=69330[/img]

Mijn zoontje, Daniël 9 jaar en begaafd, wilde graag als 'wijsneus' geportreteerd worden. Gelukt?

2. [img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=69329[/img]

Zwemmen is best inspannend, dus dan rust je ff uit op de rand van het zwembad.

Laat maar horen......................
EOS 350D | Canon 18-55 | Sigma 70-300 |Sigma 28-125 | Sigma EF 500 DG Super |studio flitsset L 120 A met nog wat spul | ------------------------------------------------------
Quote: Zijn het nou de extremisten of de media die alles opblazen...........
dutchsequoia
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 621
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:22

Hallo Moppie schreefCOLONMijn zoontje, Daniël 9 jaar en begaafd, wilde graag als 'wijsneus' geportreteerd worden. Gelukt?
Nee. Ik zie het niet.

Wel leuke portretten. De keuze voor z/w is goed en bij 2. knallen de kleuren lekker van het scherm.
Smaak is persoonlijk en een mening is maar een mening
Gebruikers-avatar
c0okie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 10:07
WoonplaatsCOLON Spijkenisse

Ik vind de foto's opzicht wel goed alleen bij mij komt het "wijsneus" ook niet echt over.
Ik denk dat het al een stuk sterker had geweest als je haar een boek had laten lezen of achter een bureau had gefotografeerd.
Schilderen doe je niet met verf, maar met licht.
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Gelukt?.....wijsneus zie ik niet in de foto terug, maar de foto is zeker gelukt.
Maar ik ga meteen voor de tweede foto deze vind ik namelijk veel aparter en knalt lekker. Leuke foto zo, zou evt. proberen om alleen zijn oog nog iets te verscherpen.

Gr. Marian
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Gebruikers-avatar
Hallo Moppie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2006 22:20
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Oke thanks voor de op en aanmerkingen.........

Ik heb sinds kort een flitsset maar das nog lastiger dan ik dacht. Dus de eerste foto was echt een probeerseltje. De tweede was een serie voor zwembrilletjes, en deze spong er echt tussenuit. Het orignineel is trouwens wel scherp en de kleuren zijn ook minder roodachtig (raar trouwens), zal wel door de verkleining komen ;-(
EOS 350D | Canon 18-55 | Sigma 70-300 |Sigma 28-125 | Sigma EF 500 DG Super |studio flitsset L 120 A met nog wat spul | ------------------------------------------------------
Quote: Zijn het nou de extremisten of de media die alles opblazen...........
Gebruikers-avatar
ArMi Photography
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 241
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2006 22:17
CONTACTCOLON

Het zijn idd leuke portretjes geworden, maar dat wijsneuserige haal ik er ook niet uit....

Als je hem echt als wijsneus op de foto wilt hebben zou ik inderdaad iets doen als hem achter een bureau zetten o.i.d. En in ieder geval zorgen dat hij niet lacht, maar juist overdreven serieus kijkt... Of hem van voren fotograferen met een boek en hem dan over de rand van het boek serieus op laten kijken in de camera... Het liefst over zijn bril heen, zeg maar... Kun je ook nog mooi met de DOF spelen!
Pfffff..... tja, wat zet je nou in zo'n onderschrift?!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar